Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:40 schreef whY... het volgende:
Maar SD waarom zou jij niet alleen mee kunnen dan![]()
(iets met bal kaatsen)
deze newbierit is onderhand ook een jaarlijks evenementquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:40 schreef whY... het volgende:
Whaha, zou ze denk ik geen problemen mee hebben maar we doen mee aan een jaarlijks event. Geen pics, dat kan ze denk ik niet waarderen.
Maar SD waarom zou jij niet alleen mee kunnen dan![]()
(iets met bal kaatsen)
Dat klopt, ik ben zelfs TS van dat topic.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:09 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Hee jij zit toch ook op het gs topic van motorforum![]()
Gewoon weerstandjequote:Op zaterdag 14 april 2012 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klopt, ik ben zelfs TS van dat topic.
Wie mag jij wezen als ik vragen mag?
Ik weet nog steeds niet of ik kan, mevrouw heeft nog niet beslist
/edit: Ik kom hoooooogst waarschijnlijk wel
een echte vent kent geen kou, gewoon bikkelenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:56 schreef HeetBoven het volgende:
Hey guys,
Even bij KNMI gecheckt en we kunnen een vrij koude rit tegemoet zien. Extra onderkleding is geen overbodige luxe. Het wordt ca. 9 graden met een noordenwind kracht 5, frisjes dus!
Thanks voor de updatequote:Op zondag 15 april 2012 08:47 schreef Tankiej het volgende:
Het is wel fris, maar niet koud
Even koffiestop bij een tankstation
Bijnaquote:Op zondag 15 april 2012 17:06 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Gezellig en een (bijna) perfect ritje gemaakt
je hebt een motor he, je moet dan ook het rechter handvat gebruiken.quote:Op zondag 15 april 2012 17:16 schreef Mirgeam het volgende:
Onderweg wat mensen verloren door een slome lesauto
en het eeerste deel een GPS die de weg kwijt was. We reden bijna een militair terrein op als het aan mevr. Navi lagquote:Op zondag 15 april 2012 17:16 schreef Mirgeam het volgende:
Onderweg wat mensen verloren door een slome lesauto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |