Dit.quote:Op maandag 26 september 2011 20:59 schreef Isambard het volgende:
Ik wed dat het merendeel van de mensen die pretentieus "reizen" als hobby in hun profiel neerpleuren, zich in werkelijkheid alleen maar dodelijk vervelen onderweg. Als het je gaat om de bestemming, dan is reizen niet je hobby.
Netjes Kastaquote:Op maandag 26 september 2011 11:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Inmiddels al ruim een half jaar samen en alhoewel we elkaar iets minder vaak zien in verband met een nieuwe baan van mijn kant en onregelmatige werktijden bij haar, gaat het nog steeds lekker.
Eind oktober gaan we samen naar Parijs.
Klinkt vrij clichématig, maar aangezien het voor mij überhaupt de eerste keer in m'n leven is dat ik met een vriendin op vakantie ga, toch best bijzonder.
Je hebt helemaal gelijk ja. Daarom ook die onzekerheid. Ik probeer mijn enthousiasme te temperen. Het is ook zo dat zij helemaal niet van het smsen is en ik juist graag meerdere keren per dag contact wil. Moet wel zeggen dat het me goed lukt om niet teveel te smsenquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oppassen dan! Zo'n uitspraak is vaak een teken dat je niet te enthousiast moet zijn.
Zeg vooral dat je graag relaties wil, met vrouwen die dat zeker weten ook met jou willen, omdat je er anders weinig aan hebtZo laat je haar ook een beetje in het onzekere, anders kom je te eager over. Op de korte of langere termijn gaat dat (helaas) mis, en ik ben helaas ervaringsdeskundige...
Ik denk dat je gelijk hebt. Het is alleen niet eens dat ik per se teleurgesteld ben, ik vind het allemaal gewoon wel leuk. Alsof het me allemaal niet echt meer raakt. Mijn enthousiasme is gewoon totaal afwezig. Niettemin heb ik gezellige dates gehad hoor, eigenlijk allemaal wel. Leuke avonden met goede gesprekken, gelachen, maar het is zo tenenkrommend middelmatig allemaal. Ik mis de shock and awe-factor.quote:Op maandag 26 september 2011 13:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je als je in zo'n periode zit beter gewoon stoppen met datingsite's en wachten tot die bui voorbij is. Omdat je dan toch alleen maar weer teleurgesteld wordt en daardoor weer lagere verwachtingen hebt en pessimistischer wordt, waardoor het toch weer tegenvalt. En zo blijf je in dat cirkeltje van self-fulfilling prophecy. Vast komt op een gegeven moment van zelf wel weer de tijd dat die vrouwen je wel weer meer kunnen boeien.
Als je heel vaak pizza eet, dan heb je na een tijd het wel gehad met pizza. Je kunt alle smaken en je vind het eigenlijk niet lekker meer. Maar als je dan een tijd geen pizza meer hebt gegeten, dan komt er een dag dat je opeens wel weer zin hebt in pizza.
nextlover is trouwens inderdaad hetzelfde als paiq. Alleen dan ooit opgezet door de nrc.next. Maar voor de rest zijn alle functies hetzelfde.
9 van de 10 leuke vrouwen die je tegenkomt op zo'n site hebben volgens mij al lang een vriend maar gebruiken die site als ego-booster. Aan de mate te zien waarop ze online zijn is het effe snel de beoordelingen checken en dan weer verder. Dat je geen zin/tijd hebt om constant achter die pc te zitten begrijp ik volkomen, maar stuur dan geen interesse berichtjes of reageer iig dan maar op een offline berichtje.....en voor mijn part met alleen een ja ofte nee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:43 schreef Catbert het volgende:
De meeste vrouwen die ik op RP langs zie komen zijn ook gewoon tenenkrommend middelmatig. De meiden die ik ken die daarop staan zijn ook gewoon 'middelmatig'. Van de meiden die ik ken en ook op RP staan of gestaan hebben weet ik ook best waarom ze single zijn.
Idd. Beetje zoals dat ik op monsterboard naar banen aan 't kijken benquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:14 schreef Bittere_Bal het volgende:
9 van de 10 leuke vrouwen die je tegenkomt op zo'n site hebben volgens mij al lang een vriend maar gebruiken die site als ego-booster volgens mij. Aan de mate te zien waarop ze online zijn is het effe snel de beoordelingen checken en dan weer verder. Dat je geen zin/tijd hebt om constant achter die pc te zitten begrijp ik volkomen, maar stuur dan geen interesse berichtjes of reageer iig dan maar op een offline berichtje.....en voor mijn part met alleen een ja ofte nee.
dat is een prima vergelijking, altijd fijn om te kijken wat je opties zouden kunnen zijn of zoiets.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Idd. Beetje zoals dat ik op monsterboard naar banen aan 't kijken benOp zich leuk dat ik aanbiedingen krijg maar ik reageer er niet op
Yeah, right.. volgens mij maak je dat jezelf wijs om je gebrek aan succes aldaar te verklaren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:14 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
9 van de 10 leuke vrouwen die je tegenkomt op zo'n site hebben volgens mij al lang een vriend maar gebruiken die site als ego-booster. Aan de mate te zien waarop ze online zijn is het effe snel de beoordelingen checken en dan weer verder. Dat je geen zin/tijd hebt om constant achter die pc te zitten begrijp ik volkomen, maar stuur dan geen interesse berichtjes of reageer iig dan maar op een offline berichtje.....en voor mijn part met alleen een ja ofte nee.
Tuurlijk, ik voel me ook echt geroepen dat hier te verklarenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Yeah, right.. volgens mij maak je dat jezelf wijs om je gebrek aan succes aldaar te verklaren.
daar gaat het ook niet om. Dat je een berichtje niet accepteert en/of niet eens reageert vind ik prima, dat doe ik zelf ook, zo werken die sites nou eenmaal. Maar als zo'n dame een interesse berichtje stuurt en dan vervolgens nooit meer online is en nergens meer op reageert valt mij op. Dan lijkt het me voor dat meisje zelf ook weinig zin hebben om op zo'n site te zitten - oftwel dus de monsterboard analogie van hierboven.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:55 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Bittere_Bal. Ik wil niet zeggen dat ik niet af en toe denk: "Goh een berichtje terug dat je niet geïnteresseerd bent is het wel het minste", maar heb je zelf ook nooit dat je berichtjes negeert?
En volgens mij hebben vrouwen in veel gevallen sowieso wat meer aanspraak dus dan moet je ook selectief zijn hè.
Ik ken er wel een paar in ieder geval die daarom op RP staan hoor, niet dat ze allemaal al een vriend hebben maar dat het meer voor de lol is dan dat ze er iets mee doen. Komt bij dat enigzins knappe meiden ook echt wel 50 berichtjes op een dag krijgen. Dan moet je maar geluk hebben dat je een van de eerste bent.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:32 schreef macondo het volgende:
Yeah, right.. volgens mij maak je dat jezelf wijs om je gebrek aan succes aldaar te verklaren.
Kerel, je krijgt een keer een interesse berichtje van iemand die vervolgens niet meer van zich laat horen. Boeiend. Zet je er over heen - in plaats van uitspraken te willen doen over "90% van de vrouwen op relatieplanet".quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:01 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
daar gaat het ook niet om. Dat je een berichtje niet accepteert en/of niet eens reageert vind ik prima, dat doe ik zelf ook, zo werken die sites nou eenmaal. Maar als zo'n dame een interesse berichtje stuurt en dan vervolgens nooit meer online is en nergens meer op reageert valt mij op. Dan lijkt het me voor dat meisje zelf ook weinig zin hebben om op zo'n site te zitten - oftwel dus de monsterboard analogie van hierboven.
Er zijn dus meerdere (4 á 5) vrouwen die tegen jou vertellen op relatieplanet te zitten voor hun ego en niet de intentie te hebben een kerel op te duikelen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ken er wel een paar in ieder geval die daarom op RP staan hoor, niet dat ze allemaal al een vriend hebben maar dat het meer voor de lol is dan dat ze er iets mee doen. Komt bij dat enigzins knappe meiden ook echt wel 50 berichtjes op een dag krijgen. Dan moet je maar geluk hebben dat je een van de eerste bent.
Yup. Kwam een keer ter sprake tijdens een etentje met 't damesteam dat ik train. Die hebben mekaar ook aan zitten steken met "moet je eens doen, is grappig" puur om te kijken wat voor'n reacties ze kregen. Volgens mij hebben van dat team alleen al zo'n 6 meiden op RP gestaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:15 schreef macondo het volgende:
Er zijn dus meerdere (4 á 5) vrouwen die tegen jou vertellen op relatieplanet te zitten voor hun ego en niet de intentie te hebben een kerel op te duikelen?
Op dinsdag 27 september 2011 15:15 schreef macondo het volgende:
Het spijt me, dit kan als een schok voor je komen. Maar wat vrouwen onder elkaar in groepjes vertellen, is niet altijd de hele waarheid. Zo stoer zijn ze namelijk niet altijd - en de stoere vrijgezelle chicks willen gewoon stiekem een vriendje. Helemaal als ze in hun eentje thuis achter de computer zitten. De vrouwen mét vriend die op zo'n site gaan staan (volgens de verhalen) lullen waarschijnlijk maar gewoon met de groep mee. Mijn inschatting is dat "voor de grap" een term is als cover-up voor iets anders.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Yup. Kwam een keer ter sprake tijdens een etentje met 't damesteam dat ik train. Die hebben mekaar ook aan zitten steken met "moet je eens doen, is grappig" puur om te kijken wat voor'n reacties ze kregen. Volgens mij hebben van dat team alleen al zo'n 6 meiden op RP gestaan.
Oké, je doet een uitspraak over "9 van de 10 vrouwen" op zekere datingsite waar je nooit geweest bent. Dat is dan duidelijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:26 schreef Bittere_Bal het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 27 september 2011 15:15 schreef macondo het volgende:
mijn quote in een vorige post was niet zo handig. Met relatieplanet heb ik geen ervaring, daar zal het dan waarschijnlijk anders zijn, op paiq krijg ik wel dat idee maar daar denk jij vast heel anders over.
Aangezien ik ze terug kon vinden op RP stonden ze er gewoon op. En ik vind het wel een beetje erg simpel maar te stellen dat ze liegen. Alsof ik van die meiden die ik erg goed ken dat zelf niet in zou kunnen schatten. Van die 6 waren er 4 die gewoon prima in de markt lagen. 2 er van zou ik zelf niet willen maar die krijgen op een feest ook aandacht zat. Ik denk dat ik er toch wel een stuk of 10 ken in totaal die op RP hebben gestaan en daarvan is een minderheid echt serieus en dat waren ook gewoon echt rare types.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:42 schreef macondo het volgende:
Het spijt me, dit kan als een schok voor je komen. Maar wat vrouwen onder elkaar in groepjes vertellen, is niet altijd de hele waarheid.
Liegen? Neuh, ik zeg alleen dat de waarheid in groepsverband vaak een beetje verdraaid wordt. Geloof het niet zo snel als mensen zich "voor de grap" inschrijven.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Aangezien ik ze terug kon vinden op RP stonden ze er gewoon op. En ik vind het wel een beetje erg simpel maar te stellen dat ze liegen. Alsof ik van die meiden die ik erg goed ken dat zelf niet in zou kunnen schatten. Van die 6 waren er 4 die gewoon prima in de markt lagen. 2 er van zou ik zelf niet willen maar die krijgen op een feest ook aandacht zat. Ik denk dat ik er toch wel een stuk of 10 ken in totaal die op RP hebben gestaan en daarvan is een minderheid echt serieus en dat waren ook gewoon echt rare types.
dat zeg ik net, ik heb over de naam van de site gelezen in een vorige post, mijn opmerking moest helemaal niet op RP slaan. Maar mocht je gelijk hebben en het merendeel is wel serieus vind ik dat alleen maar een positief punt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:42 schreef macondo het volgende:
Oké, je doet een uitspraak over "9 van de 10 vrouwen" op zekere datingsite waar je nooit geweest bent. Dat is dan duidelijk.
ik ook niet. lijkt me eerder een excuus van gozers die geen succes boeken, dan kun je toch je eigen falen wegredeneren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Liegen? Neuh, ik zeg alleen dat de waarheid in groepsverband vaak een beetje verdraaid wordt. Geloof het niet zo snel als mensen zich "voor de grap" inschrijven.
Vanmiddag reed ik nog over de Waalbrug bij Ewijk toen mijn oog viel op enkele zonnestralen die de golven prachtig deden glinsteren dit deed me plotseling denken aan je oogstrelende haren.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vanmiddag reed ik nog over de Waalbrug bij Ewijk toen mijn oog viel op enkele zonnestralen die de golven prachtig deden glinsteren dit deed me plotseling denken aan je oogstrelende haren.
Een al gebruikte en afgefakkelde zin gebruikenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vanmiddag reed ik nog over de Waalbrug bij Ewijk toen mijn oog viel op enkele zonnestralen die de golven prachtig deden glinsteren dit deed me plotseling denken aan je oogstrelende haren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |