abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 september 2011 @ 10:35:20 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_102009805
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq /
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpgfok02.jpgskipperdepip.jpgt-seven.gif231981622_5_60s2.JPGneelix-small.jpgperfectday.jpgPAdv.jpgstanger_img.jpgavatar_AR60x60_2.gifMAYER.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.
  vrijdag 16 september 2011 @ 12:13:07 #2
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102012715
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:34 schreef Cue_ het volgende:
Gister de eerste man die reeds een vriendin had en gewoon voor de gezelligheid op paiq zat :')
Ik zit er ook voor de gezelligheid :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  vrijdag 16 september 2011 @ 13:04:43 #3
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_102014231
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:41 schreef -Splash- het volgende:
Ik ben nog geen gesprek begonnen op PAIQ. :P
Wel al een oneliner gestuurd en gehad.

Kortom: Progressie!
Dan geef ik je als tip dat je als man moet je wel de gesprekken starten. Vrouwen doen vaak niet veel meer dan een one-liner accepteren en dan afwachten. Met matches geldt hetzelfde.
pi_102015111
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Dan geef ik je als tip dat je als man moet je wel de gesprekken starten. Vrouwen doen vaak niet veel meer dan een one-liner accepteren en dan afwachten. Met matches geldt hetzelfde.
Mijn matches zijn al 11 dagen niet online geweest dus er valt weinig te beginnen :'(

Ik zit er overigens ook alleen voor de gezelligheid ;)
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  vrijdag 16 september 2011 @ 14:48:05 #5
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102017704
quote:
Vrouwen doen vaak niet veel meer dan een one-liner accepteren en dan afwachten. Met matches geldt hetzelfde.
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:17:10 #6
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_102021130
Lol iemand die voor zijn/mijn foto is vrijgegeven al z'n nr gaf :+
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:37:44 #7
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102021942
Een man van goed vertrouwen blijkbaar cue...

Waar vind je ze nog?
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:43:25 #8
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_102022161
Hij is alleen niet helemaal mijn type volgens mij -O-
pi_102022662
Ik heb het online daten volkomen opgegeven, ik heb nu te vaak mee gemaakt dat ik iemand tegen kom die heel leuks is. Vervolgens gaan we over van de site naar msn/facebook en niet vaak later heb ik dan ook een telefoon nummer om berichtjes via whatsapp mee te sturen.
Als ik ze dan niet veel later vraag of ik ze een keertje kan bellen of ergens wat drinken dan hebben ze het altijd te druk (zelfs voor een telefoontje!) of een andere smoes.

Meestal probeer ik het dan een weekje later nog een keertje en daarna geef ik het meestal op en verbreek ik elk contact.

Misschien niet netjes maar vrienden heb ik al zat en ik zit niet op datingsites om digitale penvrienden te zoeken.
pi_102022789
@Fateless je moet helemaal niet aan dat berichten uitwisselen beginnen joh. Is echt gewoon weggegooide tijd en moeite.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_102022838
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:43 schreef Cue_ het volgende:
Hij is alleen niet helemaal mijn type volgens mij -O-
Je hebt zijn foto's toch nog niet gezien ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:08:35 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_102023014
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:03 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Je hebt zijn foto's toch nog niet gezien ?
even later wel
pi_102023690
@ DigitalGirl

Tja, in begin was ik te vaak te vlot met het vragen van msn/telefoon nummer en stopte het contact dan meestal gewoon. Met die gene waar ik wel enige vorm van contact mee behouden merkte ik dat deze vaak tegenstribbelen als het gaat om persoonlijke ontmoetingen binnen 2 weken van initiële contact.

Nu probeer ik vaak wat rustiger aan te doen maar ook hiermee heb ik geen succes. Ik heb ondertussen wel het idee gekregen dat de meeste leuke meiden op datingsites zitten voor de aandacht en mensen zoeken waarmee ze af en toe tegen aan kunnen lullen als ze zich vervelen.
pi_102024529
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:28 schreef Fateless het volgende:
@ DigitalGirl

Tja, in begin was ik te vaak te vlot met het vragen van msn/telefoon nummer en stopte het contact dan meestal gewoon. Met die gene waar ik wel enige vorm van contact mee behouden merkte ik dat deze vaak tegenstribbelen als het gaat om persoonlijke ontmoetingen binnen 2 weken van initiële contact.
Waarom bel je dan niet gewoon als je al een telefoonnummer hebt ? Kun je meteen een afspraak plannen. Altijd dat gepiel met MSN en Whatsapp

quote:
Nu probeer ik vaak wat rustiger aan te doen maar ook hiermee heb ik geen succes. Ik heb ondertussen wel het idee gekregen dat de meeste leuke meiden op datingsites zitten voor de aandacht en mensen zoeken waarmee ze af en toe tegen aan kunnen lullen als ze zich vervelen.
Rustig aan doen werkt gewoon niet. Er gebeurt gewoon helemaal niks als je het initiatief bij de vrouwen legt en ondertussen heeft iemand anders haar aandacht al weer verovert
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:04:36 #15
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102025022
Ik heb altijd hetzelfde met paiq. Vrouwen en nummers zijn zo geregeld, ga snel al op date. Heb dan vervolgens een leuke avond, maar ben niet echt onder de indruk. Dan is het nog 2 dagen een egoding en daarna ben ik de naam alweer vergeten.

En dat is gelijk de reden waarom ik ermee gestopt ben, het is allemaal zo... middelmatig?
pi_102025862
@ Provinciaaltje

Omdat zoals ik ook al eerder zij; ze vaak aangeven geen tijd te hebben om met mij aan de telefoon te praten.

Ik ben wel weer zo iemand die altijd eerst vraagt of iemand uberhaubt tijd heb om gebeld te worden. Met een bericht hoef je immers niet gelijk te reageren omdat je met iets bezig ben. Ik vind niets irritanter dan gebeld worden als ik iets met vrienden aan het doen ben dus snap ik ook als iemand anders hier ook zo over denkt.
pi_102026073
Als ze dat aangeven... next.
Drama means nothing, it's part of the game.
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:46:31 #18
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_102035001
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Hehe, bedankt voor de tip! ;)
Weet ik. :) Maar accepteren? Zij stuurde mij een one-liner dacht ik? (ik moest iets invullen en zag dan haar one-liner). Ik ben nieuw bij Paiq dus.

Maar komt goed. :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_102035165
Ik geloof dat ik te veel een angsthaas ben.. De vierde keer dat het voorstel om elkaar IRL te meeten bij haar vandaan komt. En dat tegenover 0 keer van mijn kant. Maarja dan verzin ik natuurlijk een leuke locatie :P
  vrijdag 16 september 2011 @ 22:02:03 #20
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_102035971
Waarom kom jij er niet mee dan?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_102036267
Te voorzichtig denk ik. Toch misschien bang om een nee op het rekest te krijgen denk ik.
pi_102037161
Leuk topic dit en ook leuk om al die verhalen hier te lezen. :)
Zelf sta ik laid back ingeschreven op 2 sites en heb nu een paar dates gehad. Geen enkel gruwelverhaal maar ook nog geen succes helaas. Ach ik doe lekker relaxt en het komt allemaal vanzelf wel. Ben het overigens wel eens dat je zeker niet te lang moet wachten met iets af spreken en mijn mening is dan ook dat je beter wat te vroeg er bij wilt zijn dan te laat. Als ze afschrikken dat je zo snel af wilt spreken dan waren ze denk ik ook niet echt that much into you denk ik dan maar.
Anyway wou even hoi zeggen en melden, leuk om wat te updaten hier en updates van anderen te lezen c_/
  vrijdag 16 september 2011 @ 22:27:53 #23
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_102037484
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Te voorzichtig denk ik. Toch misschien bang om een nee op het rekest te krijgen denk ik.
Ze wil 4 keer met je meeten.... ik denk dat je niet bang hoeft te zijn... ;) En op je bek gaan is niet erg lijkt me? Ik moet zeggen dat ik er irl wel wat moeilijk mee ben. Dus ik weet wat je bedoelt. Maar, online kan je het gewoon vragen. Dan is het 'next' knopje ook wat makkelijker. :P
pi_102037791
Nee op je bek gaan is niet zo heel erg, maar ik houd er ook niet zo van. Maar het komt ook een beetje slap over dat vrouwen mij het moeten vragen ipv andersom denk ik.

Aan de andere kant zijn de dates uiteindelijk wel altijd leuk geweest. Maar worstel en kom boven dat is het idee denk ik :)
pi_102055901
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb altijd hetzelfde met paiq. Vrouwen en nummers zijn zo geregeld, ga snel al op date. Heb dan vervolgens een leuke avond, maar ben niet echt onder de indruk. Dan is het nog 2 dagen een egoding en daarna ben ik de naam alweer vergeten.

En dat is gelijk de reden waarom ik ermee gestopt ben, het is allemaal zo... middelmatig?
Het is 2 dagen een egoding? Wat bedoel je :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')