SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
Ik zit er ook voor de gezelligheidquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:34 schreef Cue_ het volgende:
Gister de eerste man die reeds een vriendin had en gewoon voor de gezelligheid op paiq zat
Dan geef ik je als tip dat je als man moet je wel de gesprekken starten. Vrouwen doen vaak niet veel meer dan een one-liner accepteren en dan afwachten. Met matches geldt hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:41 schreef -Splash- het volgende:
Ik ben nog geen gesprek begonnen op PAIQ.
Wel al een oneliner gestuurd en gehad.
Kortom: Progressie!
Mijn matches zijn al 11 dagen niet online geweest dus er valt weinig te beginnenquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dan geef ik je als tip dat je als man moet je wel de gesprekken starten. Vrouwen doen vaak niet veel meer dan een one-liner accepteren en dan afwachten. Met matches geldt hetzelfde.
quote:Vrouwen doen vaak niet veel meer dan een one-liner accepteren en dan afwachten. Met matches geldt hetzelfde.
Je hebt zijn foto's toch nog niet gezien ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:43 schreef Cue_ het volgende:
Hij is alleen niet helemaal mijn type volgens mij
even later welquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:03 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je hebt zijn foto's toch nog niet gezien ?
Waarom bel je dan niet gewoon als je al een telefoonnummer hebt ? Kun je meteen een afspraak plannen. Altijd dat gepiel met MSN en Whatsappquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:28 schreef Fateless het volgende:
@ DigitalGirl
Tja, in begin was ik te vaak te vlot met het vragen van msn/telefoon nummer en stopte het contact dan meestal gewoon. Met die gene waar ik wel enige vorm van contact mee behouden merkte ik dat deze vaak tegenstribbelen als het gaat om persoonlijke ontmoetingen binnen 2 weken van initiële contact.
Rustig aan doen werkt gewoon niet. Er gebeurt gewoon helemaal niks als je het initiatief bij de vrouwen legt en ondertussen heeft iemand anders haar aandacht al weer verovertquote:Nu probeer ik vaak wat rustiger aan te doen maar ook hiermee heb ik geen succes. Ik heb ondertussen wel het idee gekregen dat de meeste leuke meiden op datingsites zitten voor de aandacht en mensen zoeken waarmee ze af en toe tegen aan kunnen lullen als ze zich vervelen.
Hehe, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dan geef ik je als tip dat je als man moet je wel de gesprekken starten. Vrouwen doen vaak niet veel meer dan een one-liner accepteren en dan afwachten. Met matches geldt hetzelfde.
Ze wil 4 keer met je meeten.... ik denk dat je niet bang hoeft te zijn...quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Te voorzichtig denk ik. Toch misschien bang om een nee op het rekest te krijgen denk ik.
Het is 2 dagen een egoding? Wat bedoel jequote:Op vrijdag 16 september 2011 18:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb altijd hetzelfde met paiq. Vrouwen en nummers zijn zo geregeld, ga snel al op date. Heb dan vervolgens een leuke avond, maar ben niet echt onder de indruk. Dan is het nog 2 dagen een egoding en daarna ben ik de naam alweer vergeten.
En dat is gelijk de reden waarom ik ermee gestopt ben, het is allemaal zo... middelmatig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |