Ik kom nooit in Lelystad. Hoe moet ik weten dat het koopavond is?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:14 schreef Rekkie het volgende:
Het stond er, je had het dus kunnen weten. Imo ben je zelf fout en moet je betalen.
Als je logisch nadenkt, had je tevens kunnen beredeneren dat je alleen moet betalen wanneer de winkels open zijn, dus ook op koopavond.
Je reageert behoorlijk snel.. wel mijn hele post gelezen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:13 schreef Caland het volgende:
Je faalt gewoon in lezen. Daar had je niet zo'n lang verhaal over hoeven maken.
Dokken dus.
Hierna dacht ik al: " hij vergeet de koopavond te lezen"quote:"Betaald parkeren van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00
Zaterdag van 9:00 tot 15:30"
Jawel hoor, maar heeft je moeder je nooit geleerd om ook de kleine lettertjes te lezen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:17 schreef opinionr het volgende:
[..]
Je reageert behoorlijk snel.. wel mijn hele post gelezen?
Nee hé?Faal.
Dat is helemaal niet relevant man, het gaat er om dat je het gewoon had kunnen lezen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:16 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Lelystad. Hoe moet ik weten dat het koopavond is?
Bovendien is de parkeerplaats op meer dan 500 meter van het centrum
Als ze het me voor zouden kauwen, had het netjes bij parkeertijden gestaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet relevant man, het gaat er om dat je het gewoon had kunnen lezen.
Ze kauwen je het zelfs voor.
Jij leest altijd alle terms and conditions?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar heeft je moeder je nooit geleerd om ook de kleine lettertjes te lezen?
Waar het zich bevind is totaal niet relevant.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:21 schreef opinionr het volgende:
[..]
Als ze het me voor zouden kauwen, had het netjes bij parkeertijden gestaan.
Het parkeerterein bevind zich naast een school, een flat en nog wat openbare gebouwen.
Geen winkel in de omtrek.
Wel als het om dit soort dingen gaat ja. Verder is het toch algemeen bekend dat er altijd één uitzondering is, namelijk de koopavond. Die ook nog eens in enorm veel steden op donderdagavond is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:26 schreef opinionr het volgende:
[..]
Jij leest altijd alle terms and conditions?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:21 schreef opinionr het volgende:
[..]
Als ze het me voor zouden kauwen, had het netjes bij parkeertijden gestaan.
Het parkeerterein bevind zich naast een school, een flat en nog wat openbare gebouwen.
Geen winkel in de omtrek.
Ok, laten we dan het woordje relevant vervangen voor redelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waar het zich bevind is totaal niet relevant.
Het stond gewoon aangegeven op de parkeermeter. PUNT
Je hebt gewoon verzuimd om verder te lezen, dat is jammer maar helaas.
Het is echt je eigen fout hoor.... je had het immers gewoon kunnen lezen.
Dat doen ze dan ook he.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:29 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ok, laten we dan het woordje relevant vervangen voor redelijk.
Het lijkt mij heel redelijk dat de gemeente zijn best doet om parkeerders zo goed en duidelijk mogelijk te informeren.
Dat hebben ze gedaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:29 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ok, laten we dan het woordje relevant vervangen voor redelijk.
Het lijkt mij heel redelijk dat de gemeente zijn best doet om parkeerders zo goed en duidelijk mogelijk te informeren.
Ik besef me heel goed dat ze de informatie wel vertrekt hebben. Het gaat me op de manier waarop. Als je een inhoudsopgave maakt waarin je verwijst naar een bepaald onderwerp, ga je neem ik aan ook de informatie over dat onderwerp op die plek plaatsen. Even voor je beeldvorming.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doen ze dan ook he.
Als het er niet op had gestaan, dan had je een punt gehad.
Omdat er relevante informatie staat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:39 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ik besef me heel goed dat ze de informatie wel vertrekt hebben. Het gaat me op de manier waarop. Als je een inhoudsopgave maakt waarin je verwijst naar een bepaald onderwerp, ga je neem ik aan ook de informatie over dat onderwerp op die plek plaatsen. Even voor je beeldvorming.
Parkeertijden Betaald Parkeren:
Maandag t/m Vrijdag van 9:00 tot 18:00
Zaterdag: van 9:00 tot 15:30
-----------------------------------------------------------
Parkeertarief:
Per uur ¤1,50
Per 10 minuten ¤ bla
Maximale parkeerduur 4 uur.
Op donderdag koopavond: Betaald parkeren tot 21:00
Op het moment dat ik de bovenstaande informatie heb gelezen is onderstaande voor mij niet meer relevant. Waarom zou ik het dan nog lezen? Ik verwacht de uitzonderingen op parkeertijden onder "Zaterdag" en niet onder maximale parkeerduur.
Toeval of niet dat we met 5 mensen stonden te vloeken op de boete. Dat was meer dan de helft van de daar geparkeerde auto's en allemaal het zelfde verhaal.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat er relevante informatie staat.
Je had het kunnen lezen, je bepaalt zelf om het niet te doen.
Dat is jouw beslissing en die pakt nu uit in een boete.
Dat het niet overeenkomt met jouw verwachting is jammer, maar de gemeente is niet in gebreke gebleven met informatievoorziening.
Nooit? Je was er warempel afgelopen dinsdag nog.quote:Ik kom nooit in Lelystad. Hoe moet ik weten dat het koopavond is?
Dat was mijn eerste bezoek. Vandaag mijn tweede.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:59 schreef r_one het volgende:
[..]
Nooit? Je was er warempel afgelopen dinsdag nog.
Ik kom ook nooit in Lelystad (en al zeker nooit 2x in één week). Dus ik zou gewoon lezen wat er op de parkeermeter stond.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:16 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Lelystad. Hoe moet ik weten dat het koopavond is?
Bovendien is de parkeerplaats op meer dan 500 meter van het centrum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |