Crabs?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je bedoelt krabben enzo die tussen rotsen zitten?
Wattan?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:52 schreef LompeHork het volgende:
dus.
[..]
Welnee gekkie.
Mijn TT was beter geweest trouwens.
Ik heb nog een pic van hem, met een landkaart en een wereldbol op de achtergrond.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ie met een tuinbroek en een gieter was.
En waarom heb ik guus meeuwis opstaan?
Nou, vertelquote:Op donderdag 15 september 2011 22:52 schreef LompeHork het volgende:
Mijn TT was beter geweest trouwens.
Hoezo kick jij op huilende mensen?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:53 schreef coban het volgende:
[..]
STOMMERD STOMMERD GA MR HUILEN DAAR KICK IK OP
Weet je wat daar tegen helpt?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ben zooooooooohooooooooo moeeeeeeee
Heb ik toch al.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:54 schreef Dimens het volgende:
Nee, jullie krijgen geen pics van Penisbaard.
:Squote:Op donderdag 15 september 2011 22:54 schreef Dimens het volgende:
"Coban is baas" zou beter zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wou gaan voor: "Nobody drops the N-bomb up in here!"
Quote van een goede film, dit dat.
Oke leukquote:Op donderdag 15 september 2011 22:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb nog een pic van hem, met een landkaart en een wereldbol op de achtergrond.
Ik hoef ze ook niet, en nu?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:54 schreef Dimens het volgende:
nu hoef je geen (nohomo) te gebruikenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik hoef ze ook niet, en nu?
Penisbaard zat bij mij op school.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:55 schreef 92Merel het volgende:
Kwam er laatst achter waar Moffol op school zit bij toeval![]()
Leve facebook.
Nee op jankende zogenaamde heldnamen hebbende jongentjens die eigenlijk 14 en vervelend zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoezo kick jij op huilende mensen?
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nu hoef je geen (nohomo) te gebruiken
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk zou dat het zijn geweest natuurlijk.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Penisbaard zat bij mij op school.
Tuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2011 22:56 schreef MoffelEnPiertje het volgende:
toch niet moffelenpiertje he?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 15 september 2011 22:56 schreef LompeHork het volgende:
Ome Hork gaat zijn bedje maar eens opzoeken, weltrusten schatjes.![]()
![]()
Gedraag jullie hè!
Ten eeerste, het is alberto en ten tweede he, ik ben geen 14 en ook niet vervelendquote:Op donderdag 15 september 2011 22:55 schreef coban het volgende:
[..]
Nee op jankende zogenaamde heldnamen hebbende jongentjens die eigenlijk 14 en vervelend zijn.
Nu niets.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik hoef ze ook niet, en nu?
Slllaaaaplekkerquote:Op donderdag 15 september 2011 22:56 schreef LompeHork het volgende:
![]()
Gedraag jullie hè!
Slaap zequote:Op donderdag 15 september 2011 22:56 schreef LompeHork het volgende:
![]()
Gedraag jullie hè!
Heet jij alberto?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ten eeerste, het is alberto en ten tweede he, ik ben geen 14 en ook niet vervelend
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ten eeerste, het is alberto en ten tweede he, ik ben geen 14 en ook niet vervelend
Samson en gert niet kennenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:58 schreef coban het volgende:
[..]
Heet jij alberto?
Had ik wel als laatst verwacht
Deze bestigste weetquote:
Je zin klopt niet. Inburgeringscursus taal enzo?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
waaarom zeg me waarom ik altijd dingen moeten morsen
weetniet. 1 troost; je bent m'n mattiequote:Op donderdag 15 september 2011 22:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
waaarom zeg me waarom ik altijd dingen moeten morsen
Oh dat. SORRIE JA IK KWAM ER NIET OP.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Samson en gert niet kennen
[..]
Deze bestigste weet
nee klopt wel y'all know shitttttttquote:Op donderdag 15 september 2011 23:00 schreef coban het volgende:
[..]
Je zin klopt niet. Inburgeringscursus taal enzo?
Nou echt gewon echt fantastisch.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:00 schreef MoffelEnPiertje het volgende:
[..]
weetniet. 1 troost; je bent m'n mattie
Sowiesoooo.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Samson en gert niet kennen
[..]
Deze bestigste weet
Slaap lekkerquote:Op donderdag 15 september 2011 23:00 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga slapen. Het eerst in tijden dat ik zo vroeg naar bed ga zeg
Welterusten![]()
JA HALLO, als jij mijn samson en gert referentie niet herkent, dan weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 15 september 2011 23:00 schreef coban het volgende:
[..]
Oh dat. SORRIE JA IK KWAM ER NIET OP.
En kijk. Je pest me weer.
Slaaplekkahhquote:Op donderdag 15 september 2011 23:00 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga slapen. Het eerst in tijden dat ik zo vroeg naar bed ga zeg
Welterusten![]()
Oh, nouja boeie.. ik had het bijna goed.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sowiesoooo.
En je zei het een beetje fout, het moet zijn:
ten eeerste ist alberto, en ten tweede..
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nou echt gewon echt fantastisch.
JIJ moet je aan MIJ aanpassen. Niet andersom. Ik sla je, bitch. Tot je op de grond aan het draaien en janken bent en smeekt om vergeving.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
JA HALLO, als jij mijn samson en gert referentie niet herkent, dan weet ik het ook niet meer
weet ikquote:Op donderdag 15 september 2011 23:03 schreef MoffelEnPiertje het volgende:
[..]ik ben wel aardig hoor!
Heul niksquote:Op donderdag 15 september 2011 23:03 schreef coban het volgende:
[..]
JIJ moet je aan MIJ aanpassen. Niet andersom. Ik sla je, bitch. Tot je op de grond aan het draaien en janken bent en smeekt om vergeving.
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Samson en gert
Bassie en Adriaan![]()
Ernst, bobbie en de rest
Spongebob squarepants
Ohja. Denk je soms dat ik aardig ben ofzo. Ik maak je gewoon af met mijn pink.quote:
Sorry zal nooit meer een roze burka aandoen. Ik wist wel dat die te sletterig was.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Ragboer het volgende:
Coban niet zo grof praten en stoer doen, anders ga ik tegen je vader zeggen dat je jezelf uitbundig kleedt en seksuele handelingen verricht.
380quote:Op donderdag 15 september 2011 23:08 schreef coban het volgende:
[..]
Sorry zal nooit meer een roze burka aandoen. Ik wist wel dat die te sletterig was.
dikke -1 voor dezequote:Op donderdag 15 september 2011 23:05 schreef coban het volgende:
Bassie en adriaan gatverredamme. Zo stom vond ik dat.
KOM DANquote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef coban het volgende:
[..]
Ohja. Denk je soms dat ik aardig ben ofzo. Ik maak je gewoon af met mijn pink.
Oke ik kom zo. Wacht maar.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
dikke -1 voor deze
[..]
KOM DAN![]()
Kerel, het wetsvoorstel is er niet eens doorheenquote:Op donderdag 15 september 2011 23:14 schreef speedking het volgende:
[..]
boerka is vanaf vandaag verboden kijken jullie geen nieuws
Omgg echtt?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:14 schreef speedking het volgende:
[..]
Coban.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:15 schreef coban het volgende:
[..]
Omgg echtt?
Een 12 jarige die het nieuws beterweett
Hey rez.
bron dan praten we verderquote:Op donderdag 15 september 2011 23:14 schreef speedking het volgende:
[..]
SPAquote:Op donderdag 15 september 2011 23:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
bron dan praten we verder
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest hier aan denken.
rtl7 ochtend nieuwsquote:Op donderdag 15 september 2011 23:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
bron dan praten we verder
quote:Wie straks nog in een boerka de straat opgaat, kan een boete krijgen van maximaal 380 euro. Dat staat in de plannen van het kabinet, die morgen in de ministerraad worden besproken. Het boerkaverbod stond al in het regeerakkoord van het kabinet-Rutte, waar vooral gedoogpartner PVV zich sterk voor heeft gemaakt.
Volgens minister Donner van Binnenlandse Zaken past het dragen van een boerka niet in de open Nederlandse samenleving, die uitgaat van de gelijkwaardigheid van man en vrouw.
Met de bekendmaking van de hoogte van het boetebedrag krijgt het veelbesproken verbod voor het eerst concrete inhoud. Andere gezichtsbedekkende kleding, zoals een integraalhelm of carnavalsmasker, vallen niet onder het verbod. Als het kabinet morgen met het voorstel instemt, gaat het eerst nog voor advies naar de Raad van State.
Derde land
Nederland is na Frankrijk en België het derde land dat het verbod invoert. In die landen werden de verboden respectievelijk in april en juli van kracht.
In Frankrijk kan een man die zijn vrouw verplicht een boerka te dragen een boete krijgen tot wel 30.000 euro. De vrouw zelf riskeert een boete van 150 euro. In België kan het dragen van een boerka leiden tot een gevangenisstraf van zeven dagen en een boete van 137,50 euro.
Scherpe kritiek
In België kwam het verbod er net als in Nederland niet zonder slag of stoot. Het verbod werd aangevochten door twee boerkadragende vrouwen. Ook kreeg het land scherpe kritiek van mensenrechtenorganisatie Amnesty International.
In Frankrijk was er eveneens veel discussie, maar werd het wetsvoorstel relatief makkelijk over de politieke hordes geloodst. Zowel de Nationale Assemblee als de Franse Senaat stemden met overweldigende meerderheid voor.
dat zijn homoseksuele burqa's, verboden dusquote:Op donderdag 15 september 2011 23:18 schreef coban het volgende:
Maar hoe zit het dan met roze burka's?
Ga je maandag beginnennnn?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
oh maar burqa is toch anders dan hoofddoek
dus ik kan vanaf maandag baas zijn met hoofddoek
Dat mag ook niet, want dan ben je speciaal en daar gaat onze samenleving niet van uit of zo.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:18 schreef coban het volgende:
Maar hoe zit het dan met roze burka's?
Ja past goed bij mijn innerlijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dat zijn homoseksuele burqa's, verboden dus
Weet je al hoe en heb je al hoofddoeken en kleding gehosseld?quote:
Ja en ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:20 schreef coban het volgende:
[..]
Weet je al hoe en heb je al hoofddoeken en kleding gehosseld?
daar gaat t niet om, t gaat om dat je in een "vrij land woont, waar je je geloof's overtuigenis niet mag uitdrukken in "rituele geloofs kleding ofso,(hoe noem je dat ...), dan vind ik dat petten, kapuchons, motor helmen ook een boete moeten vangenquote:Op donderdag 15 september 2011 23:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
oh maar burqa is toch anders dan hoofddoek
dus ik kan vanaf maandag baas zijn met hoofddoek
Nee maar met burka bedoelen zij gewoon alles bedekt. Anders stond er wel hoofddoek.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:20 schreef speedking het volgende:
k lees net in me boek dat
[..]
daar gaat t niet om, t gaat om dat je in een "vrij land woont, waar je je geloof's overtuigenis niet mag uitdrukken in "rituele geloofs kleding ofso,(hoe noem je dat ...), dan vind ik dat petten, kapuchons, motor helmen ook een boete moeten vangen
Chilll ik wil nog zien enzo enzo enzoquote:Op donderdag 15 september 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja en ja.Heb van de week ff gewinkeld in mestreech. En weekend weer.
En heb aan een mokrovriendin gevraagd hoe ze dat doet dus weet 't weldenk ik.
ja en dan scooter helm, capuchon bedekt net zoveelquote:Op donderdag 15 september 2011 23:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee maar met burka bedoelen zij gewoon alles bedekt. Anders stond er wel hoofddoek.
ja ik stuur pic wel volgende week ofzoquote:Op donderdag 15 september 2011 23:21 schreef coban het volgende:
[..]
Chilll ik wil nog zien enzo enzo enzo
Ja maar dat is niet religieus.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:22 schreef speedking het volgende:
[..]
ja en dan scooter helm, capuchon bedekt net zoveel
waarom religieus dan welquote:Op donderdag 15 september 2011 23:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet religieus.
FAKA DAN MANGquote:Op donderdag 15 september 2011 23:23 schreef Ragboer het volgende:
Ik trek die kopvodden altijd van vrouwen af, doe normaal zeg. We zijn in Nederland, niet in Iran.
k kan niet tegen jou.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:23 schreef Ragboer het volgende:
Ik trek die kopvodden altijd van vrouwen af, doe normaal zeg. We zijn in Nederland, niet in Iran.
Doe normaal oke.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:23 schreef Ragboer het volgende:
maar ze onderdrukken zelf ook dan de vrouwen die t wel willen dragen en niet mogen dragenquote:Op donderdag 15 september 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
omdat ze denken onderdrukking enzo
Ja maarja. Vertel ze.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:24 schreef speedking het volgende:
[..]
maar ze onderdrukken zelf ook dan de vrouwen die t wel willen dragen en niet mogen dragen
Okéquote:Op donderdag 15 september 2011 23:25 schreef speedking het volgende:
ragboer maakt me altijd kk boos, als k hem keer zie vuist er in
Hij is niet altijd serieusquote:Op donderdag 15 september 2011 23:25 schreef speedking het volgende:
ragboer maakt me altijd kk boos, als k hem keer zie vuist er in
Je hebt wel een punt, aan de andere kant heb je weer religieuze vrijheid.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:23 schreef Ragboer het volgende:
nee altijd stoer gedrag terwijl hij dat niet is k kan er niet tegen, net zoals die chaps als iemand dom tegen de docent in wilt doen die gewoon status wilt creëren.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hij is niet altijd serieus
Dus als iemand een lelijk t shirt aan heeft vind je het normaal om die "eraf te trekken"?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, aan de andere kant heb je weer religieuze vrijheid.
koudbloedig jijquote:Op donderdag 15 september 2011 23:26 schreef JApieman het volgende:
koude voeten zelfs met 2 paar sokken aan :S
OV kent sk persoonlijkquote:Op donderdag 15 september 2011 23:28 schreef Ragboer het volgende:
Kom dan. Niet stoer doen ik kom met die FOK!boys wel ff langs. Nitrouz, Piel, Oceanview, Patje en al die andere niggers.
kan bestquote:Op donderdag 15 september 2011 23:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
volgens mij gewoon kut doorbloeding in mn voeten ofzo :S
ja ik zelfs nu in de zomer dus.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kan best
in de winter heb ik dat altijd zo erg met mn handengewoon 24/7 koud
haha kom je met Ovquote:Op donderdag 15 september 2011 23:28 schreef Ragboer het volgende:
Kom dan. Niet stoer doen ik kom met die FOK!boys wel ff langs. Nitrouz, Piel, Oceanview, Patje en al die andere niggers.
Die zijn zo irritant.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:26 schreef speedking het volgende:
[..]
nee altijd stoer gedrag terwijl hij dat niet is k kan er niet tegen, net zoals die chaps als iemand dom tegen de docent in wilt doen die gewoon status wilt creëren.
Nee, ik zeg dan ook niet dat ik boerka's lelijk vind, maar ze verbergen wel een deel van gezicht en misschien worden de vrouwen wel onderdrukt. Ik weet het eigenlijk ook niet allemaal.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dus als iemand een lelijk t shirt aan heeft vind je het normaal om die "eraf te trekken"?
Die foto'squote:Op donderdag 15 september 2011 23:29 schreef JApieman het volgende:
SK heb jij een keer foto's van slakken gemaakt samen met Oceanview?
okequote:Op donderdag 15 september 2011 23:30 schreef Ragboer het volgende:
Maar Oceanview en ik zijn één. Dat begrijpen jullie niet.
nee ik was er niet bij was een ander vriend van ons xd heaquote:Op donderdag 15 september 2011 23:29 schreef JApieman het volgende:
SK heb jij een keer foto's van slakken gemaakt samen met Oceanview?
Het gaat erom dat je iets wat je niet aanstaat van iemand anders weg wilt halen, dat kan niet als die andere persoon het graag wilt dragen.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die zijn zo irritant.
[..]
Nee, ik zeg dan ook niet dat ik boerka's lelijk vind, maar ze verbergen wel een deel van gezicht en misschien worden de vrouwen wel onderdrukt. Ik weet het eigenlijk ook niet allemaal.
Oké, je hebt een punt.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je iets wat je niet aanstaat van iemand anders weg wilt halen, dat kan niet.
nietquote:Op donderdag 15 september 2011 23:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
Deze zijn wel baas toch? Kopen of niet?
[ afbeelding ]
Mijn ogen! Wat doe je?!quote:Op donderdag 15 september 2011 23:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
Deze zijn wel baas toch? Kopen of niet?
[ afbeelding ]
Dan koop je ze toch, als jij ze mooi vindt.quote:
Dat weet ik niet, maar die foto's kan ik mij nog wel herinneren.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Die ene die die foto's gemaakt had met OV maar dat is hij dus niet.
ja kopenquote:Op donderdag 15 september 2011 23:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ja kopen of niet?
[..]
ja man heb ik ook
heb je nu lang?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:38 schreef speedking het volgende:
[..]
nee probeer t te laten groeien
veel* nog niet echt lang ben al paar x geweest om bij te knippen t gaat skr iets van 2 jaar duren zij kapperquote:
tot hoelang wil je haren danquote:Op donderdag 15 september 2011 23:39 schreef speedking het volgende:
[..]
veel* nog niet echt lang ben al paar x geweest om bij te knippen t gaat skr iets van 2 jaar duren zij kapper
euhm...helft tot nek/begin nekquote:Op donderdag 15 september 2011 23:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
tot hoelang wil je haren dan
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
tot hoelang wil je haren dan
quote:
als je het staat why notquote:Op donderdag 15 september 2011 23:41 schreef speedking het volgende:
[..]
euhm...helft tot nek/begin nek
oke dan moet je kort doen.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
als je het staat why not
maar kort haar vind ik sowieso mooier meestal
haha ov zegt van niet:(, haha je bent wel 4e meisje die dat nu zegtquote:Op donderdag 15 september 2011 23:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
als je het staat why not
maar kort haar vind ik sowieso mooier meestal
ik ook sinds gister kort pittigquote:Op donderdag 15 september 2011 23:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
oke dan moet je kort doen.
lekker geilquote:Op donderdag 15 september 2011 23:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ook sinds gister kort pittig
Maar jij gaat er toch een hoofddoek omheen doen binnenkort, dan maakt het niet uit!quote:Op donderdag 15 september 2011 23:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ook sinds gister kort pittig
Dus dan maar kale haren?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:43 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Maar jij gaat er toch een hoofddoek omheen doen binnenkort, dan maakt het niet uit!
kan me voorstellenquote:Op donderdag 15 september 2011 23:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja wil eigenlijk ook opscheer zoals jij
whahahaha echt vet garpigquote:Op donderdag 15 september 2011 23:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
grappig dat je die vraag nog stelt
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:46 schreef Rezania het volgende:
Mijn scanner wil eindelijk scannen.
mooi manquote:Op donderdag 15 september 2011 23:46 schreef Rezania het volgende:
Mijn scanner wil eindelijk scannen.
duidelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]zo van; Grutjes, waarom zo veel.
zo van; Grutjes, zo veel!
En dat hartje is voor mij?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:48 schreef Omdatappel het volgende:
INB4 grutjesgespot.jpgquote:Op donderdag 15 september 2011 23:48 schreef Omdatappel het volgende:
Hier word ik weer een beetje vrolijk van.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar ook wel een beetje voor de rest hoor.
Ben je soms statisch geladen?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:50 schreef coban het volgende:
Mijn batterij laadt op zonder dat hij aan de oplader zit. Wat is deze.
ja echt onduidelijkquote:Op donderdag 15 september 2011 23:50 schreef Rezania het volgende:
HP Solution Center is echt een baggerprogramma.
ja nee dat komt omdat diequote:Op donderdag 15 september 2011 23:50 schreef coban het volgende:
Noh.quote:
Daar doe ik het voor.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier word ik weer een beetje vrolijk van.
komt door je auraquote:Op donderdag 15 september 2011 23:50 schreef coban het volgende:
handig voor onderweg zo eenmobielquote:Op donderdag 15 september 2011 23:50 schreef coban het volgende:
Duidelijk, tenks bro.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:50 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
ja nee dat komt omdat die
Grijp je kans.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:50 schreef Dimens het volgende:
Knappe man voor geld alleen vrouwen
Dat is het niet, het loopt de hele tijd vast, ook is die printer/scanner van HP bagger.quote:
Wat nou?quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is het niet, het loopt de hele tijd vast, ook is die printer/scanner van HP bagger.
[..]
Wat nou?Het is een mogelijkheid.
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet hier gewoon van janken.
Welterusten.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:53 schreef speedking het volgende:
dat word wat eerder opstaan om hw te maken truste iedereen
trustequote:Op donderdag 15 september 2011 23:53 schreef speedking het volgende:
dat word wat eerder opstaan om hw te maken truste iedereen
Misschien deelt hij ook klappen uit. Dan kun jequote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je valt in herhaling.
INB4:. Oke.
Jij begrijpt het niet hè? Wij willen alleen klapjes van jou.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:54 schreef coban het volgende:
[..]
Misschien deelt hij ook klappen uit. Dan kun jedoen enzo.
pim hoort hier gewoonquote:Op donderdag 15 september 2011 23:56 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
jij![]()
wat heb jij hier te zoeken in deze sc?
gastquote:Op donderdag 15 september 2011 23:56 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
jij![]()
hoe durf je zoiets te zeggenquote:Op donderdag 15 september 2011 23:56 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
jij![]()
Nee alleen conscience die denkt stoer te zijnquote:Op donderdag 15 september 2011 23:56 schreef Plastic_zak het volgende:
Heb ik nou een hele rel gemist?
e-thugquote:Op donderdag 15 september 2011 23:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
die heb ik eruit geslagen
Ik sla met stok. Honkbalknuppel. Etc. You sure?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij begrijpt het niet hè? Wij willen alleen klapjes van jou.
ik ben een internetheldquote:Op donderdag 15 september 2011 23:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
e-thug_!!_!_!__!_!_!!!!!!!!!!!!!!!1
Dan zijn klappen, ik wil klapjes. Er is een verschil.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:57 schreef coban het volgende:
[..]
Ik sla met stok. Honkbalknuppel. Etc. You sure?
Maar even serieus. Wat versta je onder klapjes dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan zijn klappen, ik wil klapjes. Er is een verschil.
kan me voorstellen jaquote:Op donderdag 15 september 2011 23:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
BedanktMijn autistenhart sloeg op hol
[ afbeelding ]quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spanken met een hand.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:59 schreef coban het volgende:
[..]
Maar even serieus. Wat versta je onder klapjes dan?
Kan je computer het niet aan jongen?quote:
Ik heb ze geteld.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dus met de vuist? Een flinke rechtse?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Spanken met een hand.
[..]
Kan je computer het niet aan jongen?
Nee, spanken met een vlakke hand.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:02 schreef coban het volgende:
[..]
Oh dus met de vuist? Een flinke rechtse?
Zegt iemand met een netbookquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Spanken met een hand.
[..]
Kan je computer het niet aan jongen?
Ik heb ook nog gewoon een desktop.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zegt iemand met een netbook
Maar ik moest lang scrollen
Dan is het goedquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb ook nog gewoon een desktop.Mijn netbook heb ik alleen maar voor school.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, spanken met een vlakke hand.
Spanken doet men niet tegen de wang!quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:04 schreef coban het volgende:
[..]. Ik begrijp niet wat je daar lekker aan kan vinden. Zo vlakke hand tegen je wang doet fakking pijn.
De tinteling als de pijn lichter wordtquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:04 schreef coban het volgende:
[..]. Ik begrijp niet wat je daar lekker aan kan vinden. Zo vlakke hand tegen je wang doet fakking pijn.
Nou, die 5 seconden die je kwijt bent aan langer scrollen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je kon het ook gewoon 1x posten
Alleen maar omdat we klapjes van jou willen krijgen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |