Ergeren, toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die zeggen dat ze zich aan spelfouten irriterendie moeten meteen hun muil houden...
ik vind het wel heel leuk om er swatches van te zien.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:09 schreef Mss het volgende:
Een kleine stash stoor ik me niet zo aan. Ik heb met blogs die vol staan met Catrice en Essence wel een beetje dat ik me afvraag wat het nut ervan is. Ik zoek swatches op om me af te vragen of de kleur mooi is. Met Essence en Catrice durf ik die gok wel te wagen, daar ga ik geen tig swatches voor opzoeken en uren over twijfelen. Maar dat is mijn mening.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind het wel heel leuk om er swatches van te zien.
maar dan wel normale en wat nette, kthxbye, niet van die vellen en nagellak tot aan je oren
En allemaal die Limburgers dan, ik schaam me voor mijn rootsquote:Op donderdag 15 september 2011 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Over irritatie gesproken, dat programma "Holland in tha hood" is echt té erg. En er zit iemand uit Maassluis in.
Otie.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Over irritatie gesproken, dat programma "Holland in tha hood" is echt té erg. En er zit iemand uit Maassluis in.
Ik met die ene Maassluisser al, so I can imagine your pain.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:10 schreef Mss het volgende:
[..]
En allemaal die Limburgers dan, ik schaam me voor mijn roots
Alkmaar doet ook mee, egmond ook, schaam me echt.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:10 schreef Mss het volgende:
[..]
En allemaal die Limburgers dan, ik schaam me voor mijn roots
Oh ja, Dimitri zat er ook in.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:11 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Alkmaar doet ook mee, egmond ook, schaam me echt.
Zit ook wat in. Anyhow, swatches met nagellak over de hele vinger sla ik ook over. Ik heb zo'n gevoel dat ze dan ook niet kleurecht zijn. En het is wel lame als je niet eens een clean-up kunt uitvoerenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind swatches van catrice zinniger dan dat je op 562 blogs dezelfde opi swatches tegen komt eigenlijk
M'n blogbericht met 8 nieuwe Essence lakjes was binnen 1 dag al bijna 1000x bekeken.. zegt wel genoeg denk ikquote:Op donderdag 15 september 2011 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind swatches van catrice zinniger dan dat je op 562 blogs dezelfde opi swatches tegen komt eigenlijk
Ghehe, maar als mensen leuk zijn is het minder erg wanneer ze een keer een foutje maken.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:16 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik durf bijna niets meer te typen hier.
Maar van me eige mag dat bestquote:Op donderdag 15 september 2011 22:20 schreef Mss het volgende:
Mijn grootste ergernis is het gebruiken va 'me' als bezittelijk voornaamwoord. Dat vind ik echt een gruwelijke fout, omdat het bewust gebruikt wordt. Niemand heeft dit zo geleerd, dus zet het dan ook normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |