hihihihihihiquote:Op donderdag 15 september 2011 21:40 schreef MoffelEnPiertje het volgende:
[..]
ik vind je wel slim hoor kusjesn enzo
Godver.. wat is dit baasquote:
Ik ben baasquote:Op donderdag 15 september 2011 21:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Godver.. wat is dit baas
Ja klopt ik ben nieuw ik lurk hier al een tijdjequote:Op donderdag 15 september 2011 21:42 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Vroegah toen alles beter wasquote:Op donderdag 15 september 2011 21:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
MOF MOF, wat doe je nou MOF![]()
. Ik hoor het nu pas
Ik ben erik, ik kom uit Utereg en ik 19 ik doe ICT beheer voor een bedrijfquote:Op donderdag 15 september 2011 21:43 schreef coban het volgende:
[..]
Oke. Wat ben je? Wie ben je? Hoe oud ben je?
Ken je mij?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:42 schreef MoffelEnPiertje het volgende:
[..]
Ja klopt ik ben nieuw ik lurk hier al een tijdje
hoax je heet bart en doet de boterstudiequote:Op donderdag 15 september 2011 21:44 schreef MoffelEnPiertje het volgende:
[..]
Ik ben erik, ik kom uit Utereg en ik 19 ik doe ICT beheer voor een bedrijf
ik ken je niet maar van topic vind ik je wel aardigquote:Op donderdag 15 september 2011 21:44 schreef coban het volgende:
[..]
Ken je mij?
Zo ja, vind je mij aardig?
Zo nee,.
Je kan zo bij Take Me Out.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:44 schreef MoffelEnPiertje het volgende:
[..]
Ik ben erik, ik kom uit Utereg en ik 19 ik doe ICT beheer voor een bedrijf
nietwaar, waar komt die bart vandaan dan? ik werk trouwens bij garansysquote:Op donderdag 15 september 2011 21:44 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
hoax je heet bart en doet de boterstudie
Goed antwoord. Matties worden?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:45 schreef MoffelEnPiertje het volgende:
[..]
ik ken je niet maar van topic vind ik je wel aardig
DOE GROEN!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:45 schreef coban het volgende:
[..]
Je kan zo bij Take Me Out.
Dames, maak uw keuzes.
nee verschut gewoonquote:Op donderdag 15 september 2011 21:46 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat zijn die nepgangsters toch schattig eigenlijk.
Loopt het bij jou niet in 1 pagina door?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dus ik wachten op nieuwe posst, zat ik gewoon nog op pagina 1 en zijn jullie 1 pagina verder
Wil je nou serieus horen dat je schattig bent ofzo?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:46 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat zijn die nepgangsters toch schattig eigenlijk.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:47 schreef MoffelEnPiertje het volgende:
IK MIK LORELAND![]()
![]()
![]()
MAAN ROOS VIS![]()
![]()
![]()
Nee, maar diep van binnen zijn ze echt de grootste doetjes ooitquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:46 schreef coban het volgende:
[..]
Wil je nou serieus horen dat je schattig bent ofzo?
Karbonkelquote:Op donderdag 15 september 2011 21:47 schreef MoffelEnPiertje het volgende:
IK MIK LORELAND![]()
![]()
![]()
MAAN ROOS VIS![]()
![]()
![]()
Karbonkels kunnen niet lezen of schrijven! Maar ze kunnen wel heel gemeen doen....quote:Op donderdag 15 september 2011 21:49 schreef MoffelEnPiertje het volgende:
[..]
Ik word helemaal gek van die karbonkel
Jawel maar klikte perongeluk terug naar pagina 1quote:Op donderdag 15 september 2011 21:46 schreef MoffelEnPiertje het volgende:
[..]
Loopt het bij jou niet in 1 pagina door?
hier.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef coban het volgende:
Wat ik wel merk is dat udowu overstroomt met ict mensen nerds.WAAR IS DE GEWONE BEVOLKINGG
Hier.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef coban het volgende:
Wat ik wel merk is dat udowu overstroomt met ict mensen nerds.WAAR IS DE GEWONE BEVOLKINGG
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef coban het volgende:
quote:
Hier, echter ben ik wel een genie.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef coban het volgende:
Verplegingquote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef coban het volgende:
boksquote:Op donderdag 15 september 2011 21:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hier, echter ben ik wel een genie.
Turkije.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:52 schreef coban het volgende:
Waar is dan de coole bevolking? Met coole mensen? Zoals cobans? Waar zijn de coole cobans? WAAAAR.
Zie je me al zittenquote:
ey thanks brosifquote:Op donderdag 15 september 2011 21:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik heb respect voor die mensen.
Contradictio in terminisquote:Op donderdag 15 september 2011 21:53 schreef coban het volgende:
[..]
Ik moest lachen maar het is niet grappig ja
dus?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij gaat met allemaal meisjes, tenminste, als ie met school gaat.
Dit. Morgen wil ik een chick m'n liefde verklaren.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij gaat met allemaal meisjes, tenminste, als ie met school gaat.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:56 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Dit. Morgen wil ik een chick m'n liefde verklaren.
ga jij nou maar weg, kloontje. Mannen hosselen enzo.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:57 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
ga jij nou maar weg, kloontje. Mannen hosselen enzo.
Hey <naam>, ik hou van je. Meer dan normaal. Dat wou ik even laten weten. gr grquote:Op donderdag 15 september 2011 21:57 schreef MoffelEnPiertje het volgende:
Wat zeg je dan? eh man schat, alles helemaal flex dan wijfie, ga je mee in de duine kakpizza vrete ik hou van je weetje. dan gaan we daar zoene weetje?
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:56 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Dit. Morgen wil ik een chick m'n liefde verklaren.
Zit daar ook vriendschappelijk in de broek gevoel bij ?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:58 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Hey <naam>, ik hou van je. Meer dan normaal. Dat wou ik even laten weten. gr gr
Neen.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:59 schreef MoffelEnPiertje het volgende:
[..]
Zit daar ook vriendschappelijk in de broek gevoel bij ?
Geen abonnement hebben.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
vodafone naait mij hard
dus ik btg zo online kopen en van mn bank is afgeschreven en al maar heb nog geen btg
code invoeren?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
vodafone naait mij hard
dus ik btg zo online kopen en van mn bank is afgeschreven en al maar heb nog geen btg
wil je mijn jas lenen?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:01 schreef Saisai het volgende:
ik zit nu in het ziekenhuis te wachten op de bus want buiten is het te koud
ik bedoel op je mobiel code invoeren voor nieuw beltegoed.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
die tan code heb ik al ingevoerd
heb ik normaal nooitquote:Op donderdag 15 september 2011 22:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik bedoel op je mobiel code invoeren voor nieuw beltegoed.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:03 schreef coban het volgende:
Welke user uit udowu vinden jullie het bazigst?
Ik begin: coban.
als je in de winkel koopt moet je altijd code invoeren doe je online kopen moet je ff wachten volgens mijquote:
Heeft ie ban dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:04 schreef Ragboer het volgende:
We moeten Monopoly alweer een week missen...
Wat? Alweer?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:04 schreef Ragboer het volgende:
We moeten Monopoly alweer een week missen...
Wrm haat jij de laatste tijd zoveel op mij? Ik moet ervan huilen. Ik kan er niet van slapen.quote:
ik vind je wel liefquote:Op donderdag 15 september 2011 22:05 schreef coban het volgende:
[..]
Wrm haat jij de laatste tijd zoveel op mij? Ik moet ervan huilen. Ik kan er niet van slapen.
Oh, sorry mang Kusje dan maar?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:05 schreef coban het volgende:
[..]
Wrm haat jij de laatste tijd zoveel op mij? Ik moet ervan huilen. Ik kan er niet van slapen.
Kusjes helpen niet bij nachtmerries. Die veroorzaken ze meestal. Vooral die van jou.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, sorry mang Kusje dan maar?
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:07 schreef Ragboer het volgende:
Mono heeft weekban omdat men denkt dat hij dat slaaf_fikkie filmpje gemaakt heeft.
nu ben je verpest.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:08 schreef Intronic het volgende:
In de trein met zatte PSV'ers, altijd leuk.
Oke, heel veel kusjes danquote:Op donderdag 15 september 2011 22:07 schreef coban het volgende:
[..]
Kusjes helpen niet bij nachtmerries. Die veroorzaken ze meestal. Vooral die van jou.
en dit noemt zichzelf dan een spoúwerrangerquote:Op donderdag 15 september 2011 22:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, heel veel kusjes dan![]()
. Veel plezier met je nachtmerries
Weekban?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:07 schreef Ragboer het volgende:
Mono heeft weekban omdat men denkt dat hij dat slaaf_fikkie filmpje gemaakt heeft.
Ik kan nog wel meer dingen dan alleen spouwen.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
en dit noemt zichzelf dan een spoúwerranger
HIJ GEEFT TOE! PR GEMACHTquote:Op donderdag 15 september 2011 22:12 schreef MoffelEnPiertje het volgende:
[..]
Weekban?
Waarom maakt hij geen kloon, een week zonder is dodelijk
Ik dacht echt dat wij hele goede matties waren. Echt.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, heel veel kusjes dan![]()
. Veel plezier met je nachtmerries
Zijn we ookquote:Op donderdag 15 september 2011 22:14 schreef coban het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat wij hele goede matties waren. Echt.
hoeft ook nietquote:Op donderdag 15 september 2011 22:17 schreef Kakpizza het volgende:
Godver, kan geen PR maken op iPod
MENSEN DIE FOKKEN OP IPODquote:Op donderdag 15 september 2011 22:17 schreef Kakpizza het volgende:
Godver, kan geen PR maken op iPod
fixedquote:Op donderdag 15 september 2011 22:17 schreef MoffelEnPiertje het volgende:
[..]
is heel slim want 6,50 verzendkosten = 94,50 = 95
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOOTIEquote:Op donderdag 15 september 2011 22:17 schreef LompeHork het volgende:
Die gast uit Alkmaar, WAT EEN BAAS!
lees die reactie van CantFazeMe danquote:Op donderdag 15 september 2011 22:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hij doet hem toch niet weg voor minder dan 130
Ik niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:18 schreef coban het volgende:
[..]
MENSEN DIE FOKKEN OP IPOD________!
en nu?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
lees die reactie van CantFazeMe dan
JA! Wat een baas is dat! De enige die nog een beetje normaal is (en die gozer uit Kerkrade, die is ook wel o.k.)quote:
Mensen die niet kunnen balanceren.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen die niet over het randje durven.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hopen dat hij een haat reactie post
P2quote:Op donderdag 15 september 2011 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JA! Wat een baas is dat! De enige die nog een beetje normaal is (en die gozer uit Kerkrade, die is ook wel o.k.)
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
P2Jimsky is ook een baas
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
MC Biggah die moest huilen omdat ie nigga zei. Wat een doetje
Haha ja so truequote:Op donderdag 15 september 2011 22:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
is toch triest dat hij de helft biedt en dan boos gaat doen om dat hij overboden wordt
Schattig toch.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
MC Biggah die moest huilen omdat ie nigga zei. Wat een doetje
Dat zei ik ook al eerder. Die gasten zijn alleen stuk voor stuk doetjes, best schattig om te zien.quote:
PYJAMAquote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef coban het volgende:
Jongens en meisjes. help eens. Wat moet ik morgen aan?
Nietsquote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef coban het volgende:
Een jurkje.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef coban het volgende:
Welke boerka's heb je?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef coban het volgende:
mensen die dag van te voren hun kleren klaar zetten...quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef coban het volgende:
doe ik altijd want tijdtekort 's morgens ditdatquote:Op donderdag 15 september 2011 22:27 schreef speedking het volgende:
[..]
mensen die dag van te voren hun kleren klaar zetten...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pfffquote:Op donderdag 15 september 2011 22:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
doe ik altijd want tijdtekort 's morgens ditdat
ja maar jij bent manquote:Op donderdag 15 september 2011 22:28 schreef speedking het volgende:
[..]
pfff
je pakt gewoon broek t shirt kiest een vest en hopa
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]Ook knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Monkyyy is knap
Pastaquote:
Dat wil ik ookquote:Op donderdag 15 september 2011 22:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
morgen ga ik chillkleren aandoen want vrij
Wat ga je doen morgen?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Pasta
[..]
Dat wil ik ook![]()
Ik moet er morgen weer leuk uit zien ofzo.
:")quote:Op donderdag 15 september 2011 22:31 schreef speedking het volgende:
[..]
alles wat in je kast zit moet nice zijn niks man of vrouw xd
Werken en daarna concert/uit ofzoquote:
Wiens kloon ben jij ?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:30 schreef MoffelEnPiertje het volgende:
[..]
ja benieuwd
ik moet werken
De roze met gele stippen is net droog. Die dan maar?quote:
Oh haha gewoon wat simpels dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:31 schreef coban het volgende:
[..]
De roze met gele stippen is net droog. Die dan maar?
Ik zet btw niks klaar, denk alleen.
@merel: naar school.
Ja, met een van mn beste vriendinnetjesquote:
Van BoterenBartje ofzo.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Werken en daarna concert/uit ofzo
[..]
Wiens kloon ben jij ?
Ja altijdquote:Op donderdag 15 september 2011 22:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh haha gewoon wat simpels dan?
[..]
Ja, met een van mn beste vriendinnetjes
Oke. Ga jij ook altijd naakt dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon nakende gaan, schijt aan andere mensen.
Ik heb altijd een bank waar ik mijn kleding op dump die ik al een keer aan heb gehad en meestal haal ik daar wat vanaf aangevuld door iets van mn kast (mijn bank ligt dus meestal helemaal vol met kleding)quote:Op donderdag 15 september 2011 22:33 schreef coban het volgende:
[..]
Ja altijdmr geen zin om te denken
LIKE A BAWSquote:Op donderdag 15 september 2011 22:34 schreef coban het volgende:
[..]
Oke. Ga jij ook altijd naakt dan?
Datzelfde heb ik ongeveer met mijn hele kamer. Is een grote kledingkastquote:Op donderdag 15 september 2011 22:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb altijd een bank waar ik mijn kleding op dump die ik al een keer aan heb gehad en meestal haal ik daar wat vanaf aangevuld door iets van mn kast (mijn bank ligt dus meestal helemaal vol met kleding)
Hihi ik kan me heel goed voorstellen hoe het eruit ziet danquote:Op donderdag 15 september 2011 22:35 schreef coban het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik ongeveer met mijn hele kamer. Is een grote kledingkast![]()
Niet?quote:
LIKE A BAWSquote:
Nee iedereen zegt dat maar ik ben gewoon nieuw. ik heb hier heel lang gelurkt en nu heb ik zelf maar account gemaakt!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hihi ik kan me heel goed voorstellen hoe het eruit ziet dan![]()
[..]
Niet?
Goed dat je aan zelfacceptatie doet.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
LIKE A BAWS
Maar nee, inderdaad. Ik ben af en toe best raarDat weet ik ook wel van mezelf
Ach, je bent wie je bent. Ik ben geen moeilijke.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:38 schreef coban het volgende:
[..]
Goed dat je aan zelfacceptatie doet.
ik werd eerst gebasht enzoquote:Op donderdag 15 september 2011 22:39 schreef coban het volgende:
Toen ik nieuw was he, werd ik voor niks uitgemaakt. Ik was gelijk een baas. Gewoon gelijk. Zonder gekloon en gekut. Maarja, ik ben dan ook coban he.
Gelijk alleen al die interesse komt een beetje apart over.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:38 schreef MoffelEnPiertje het volgende:
[..]
Nee iedereen zegt dat maar ik ben gewoon nieuw. ik heb hier heel lang gelurkt en nu heb ik zelf maar account gemaakt!
Ik dacht eerst dat jij een kloon was, en coban ook.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik werd eerst gebasht enzo
sorry enzo, maar ik lurk hier al een paar maand dus ik ken iedereen eigenlijk al beetjequote:Op donderdag 15 september 2011 22:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gelijk alleen al die interesse komt een beetje apart over.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij een kloon was, en coban ook.
Die wat?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
altijd die boetelengers weer he
Ik blijk een kloon van dimens te zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij een kloon was, en coban ook.
Ik ben een paar maanden weggeweestquote:Op donderdag 15 september 2011 22:42 schreef MoffelEnPiertje het volgende:
[..]
sorry enzo, maar ik lurk hier al een paar maand dus ik ken iedereen eigenlijk al beetje
Dat is toch ook?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:42 schreef 92Merel het volgende:
Ik weet niet meer of mensen dachten dat ik een kloon was.
Ik dacht dat jij heel gemeen was.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben een paar maanden weggeweest
Maar je kende mij niet. En ik ben coban. Beetje vreemd dit.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:42 schreef MoffelEnPiertje het volgende:
[..]
sorry enzo, maar ik lurk hier al een paar maand dus ik ken iedereen eigenlijk al beetje
how verkeerde bericht gequote.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij heel gemeen was.
Wat?quote:
Gemeen, ik? Hoezo?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij heel gemeen was.
Ah oke ik snapte m al nietquote:Op donderdag 15 september 2011 22:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
how verkeerde bericht gequote.
Jezelf kwooten hihihiwijhhiihiquote:Op donderdag 15 september 2011 22:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
how verkeerde bericht gequote.
Ik weet niet, dat dacht ik gewoon.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Gemeen, ik? Hoezo?
[..]
Ah oke ik snapte m al niet
Maar ik ben toch meestal wel aardig tegen iedereen geweest?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik weet niet, dat dacht ik gewoon.
Want?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:46 schreef coban het volgende:
[..]
Dingen die je op twitter hoort te melden.
Ja, ik weet ook niet hoe ik hierbij kwam.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar ik ben toch meestal wel aardig tegen iedereen geweest?
niet persoonlijk, we zijn matties toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:44 schreef coban het volgende:
[..]
Maar je kende mij niet. En ik ben coban. Beetje vreemd dit.
Ik vond het wel grappig toen ik een pic van hem zag, ziet er totaal niet uit als iemand met zulke posts.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet hoe ik hierbij kwam.Ik dacht ook dat Penisbaard heel gemeen was maar hij is ook wel aardig.
Bij PB was er altijd een beetje een pro-groep en een contra-groep, ik snapte het nooit zo waar mensen zich zo druk om maakten. En ik mocht m ook welquote:Op donderdag 15 september 2011 22:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet hoe ik hierbij kwam.Ik dacht ook dat Penisbaard heel gemeen was maar hij is ook wel aardig.
Omgquote:Op donderdag 15 september 2011 22:47 schreef coban het volgende:
Ik dacht eerst dat MK heel verwaand was
Erg he
Ik heb geen pic van hem gezien, maar is die niet nep?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig toen ik een pic van hem zag, ziet er totaal niet uit als iemand met zulke posts.
Ja gelukkigquote:Op donderdag 15 september 2011 22:46 schreef MoffelEnPiertje het volgende:
[..]
niet persoonlijk, we zijn matties toch?
Jaaquote:Op donderdag 15 september 2011 22:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omg![]()
Zo ben ik helemaal niet.
Ik heb een keer een kinderfoto van m gezien, zo schattigquote:Op donderdag 15 september 2011 22:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig toen ik een pic van hem zag, ziet er totaal niet uit als iemand met zulke posts.
Ooit gekregen van een FOK!ster die hem ook op TC had gezien, lijkt mij dus dat die wel echt is.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb geen pic van hem gezien, maar is die niet nep?
Donker haar en donkere ogen toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb een keer een kinderfoto van m gezien, zo schattig
Gleufdieren ?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:49 schreef Spouwerranger het volgende:
Nou, lieven jongentjes en gleufdieren. Ik ben een filmpje kijken![]()
Jeetje.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:48 schreef coban het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon spastische aanvallen door jou. Soms.
Ik kan me herinneren dat ie met een tuinbroek en een gieter was.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Donker haar en donkere ogen toch?
Ik behoor tot de jongentjes.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:49 schreef Spouwerranger het volgende:
Nou, lieven jongentjes en gleufdieren. Ik ben een filmpje kijken![]()
Nietdan?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je doet alsof daar iets mis mee is?
gleufdieren zijn dieren met een gleuf, dus zodoendequote:Op donderdag 15 september 2011 22:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je bedoelt krabben enzo die tussen rotsen zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |