Ik ook. Het acteerwerk is ook niet fantastisch en aantrekkelijk vind ik hem zeker niet.quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 22:15 schreef alors het volgende:
[..]Vertel ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil je dat echt weten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
wil je dat echt weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paul/Meg/Emily zou toch nog komen?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
wil je dat echt weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]Ja die komen weer flink aan bod deze week, weet niet of het deze afl al is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paul/Meg/Emily zou toch nog komen?
Gelukkig. Dat zijn de enige scènes die ik nog écht leuk vind.quote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja die komen weer flink aan bod deze week, weet niet of het deze afl al is.
En zodra ze geen hulp meer nodig hebben, ze weer net zo hard dumpen.quote:Op maandag 19 september 2011 22:24 schreef alors het volgende:
Dusty is de Jezus van de serie, magische wederopstanding en nooit te beroerd om milfjes uit de brand te helpen.
Hahaha ik weet het al. Ik heb via Youtube gekeken.quote:Op maandag 19 september 2011 22:26 schreef sjampoeh het volgende:
Het wordt nog leuk ! Wil het zo graag delen allemaal gehe
Spoilertopic.quote:Op maandag 19 september 2011 22:26 schreef sjampoeh het volgende:
Het wordt nog leuk ! Wil het zo graag delen allemaal gehe
quote:Op maandag 19 september 2011 22:26 schreef Axia het volgende:
[..]
Hahaha ik weet het al. Ik heb via Youtube gekeken.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:30 schreef Axia het volgende:
Janet zal Dusty toch niet geloven. Daarvoor is ze te irritant
En te dom.quote:Op maandag 19 september 2011 22:30 schreef Axia het volgende:
Janet zal Dusty toch niet geloven. Daarvoor is ze te irritant
Janet is heiligquote:Op maandag 19 september 2011 22:32 schreef sjampoeh het volgende:
Ik vind Jack ook zo irritant worden, zo achter Janet aan te huppelen bleghhh
Wat is daar wel normaal in Oakdalequote:Op maandag 19 september 2011 22:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Jack wordt hier wel boos om, maar een leukemiepatiënt die haar leven op het spel zet, is wel volledig normaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |