Hihiquote:
Die tellen sowieso niet meequote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die tellen sowieso niet mee
quote:
Hoezo?quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 16:40 schreef Dalando het volgende:
Als jullie het nou nogsteeds over mij hebben hoef ik hier niet te zijn.
Dat is dan ook gewoon belachelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo?
Er zijn genoeg hoeren die niet eens orale seks doen.
Maar dan nog ik vind het belachelijk om in een relatie je vriendin iets te geven omdat je dan een pijpbeurt krijgt![]()
Gewoon zuigen omdat je dat zelf wil.
's Nachts iemand wakker zuigen bijvoorbeeld
En toch zijn er veel mannen die met zo'n insteek iets halen voor hun vriendinquote:Op donderdag 15 september 2011 16:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is dan ook gewoon belachelijk.
Topickill.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Gespot op FaceBook.
Dit is gewoon te erg!!
[ afbeelding ]
OMFG, maar 20 dollar? Ik wil die sowiesoquote:Op donderdag 15 september 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Gespot op FaceBook.
Dit is gewoon te erg!!
[ afbeelding ]
¤20,- het is bij de Bart Smit.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
OMFG, maar 20 dollar? Ik wil die sowieso
Ohjaquote:Op donderdag 15 september 2011 17:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
¤20,- het is bij de Bart Smit.
Wat heb je nou aan zo'n pop, het heeft nog niet eens een mond in de vorm van een O.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ohja. Ik had het niet vergroot. Morgen even halen dan. [ afbeelding ]
Mee spelen en shit.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan zo'n pop, het heeft nog niet eens een mond in de vorm van een O.
Weet jij wel wat voor poppen een mond in de vorm van een O hebben?quote:
Kerelquote:Op donderdag 15 september 2011 17:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet jij wel wat voor poppen een mond in de vorm van een O hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |