Hihiquote:
Die tellen sowieso niet meequote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die tellen sowieso niet mee
quote:
Hoezo?quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 16:40 schreef Dalando het volgende:
Als jullie het nou nogsteeds over mij hebben hoef ik hier niet te zijn.
Dat is dan ook gewoon belachelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo?
Er zijn genoeg hoeren die niet eens orale seks doen.
Maar dan nog ik vind het belachelijk om in een relatie je vriendin iets te geven omdat je dan een pijpbeurt krijgt![]()
Gewoon zuigen omdat je dat zelf wil.
's Nachts iemand wakker zuigen bijvoorbeeld
En toch zijn er veel mannen die met zo'n insteek iets halen voor hun vriendinquote:Op donderdag 15 september 2011 16:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is dan ook gewoon belachelijk.
Topickill.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Gespot op FaceBook.
Dit is gewoon te erg!!
[ afbeelding ]
OMFG, maar 20 dollar? Ik wil die sowiesoquote:Op donderdag 15 september 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Gespot op FaceBook.
Dit is gewoon te erg!!
[ afbeelding ]
¤20,- het is bij de Bart Smit.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
OMFG, maar 20 dollar? Ik wil die sowieso
Ohjaquote:Op donderdag 15 september 2011 17:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
¤20,- het is bij de Bart Smit.
Wat heb je nou aan zo'n pop, het heeft nog niet eens een mond in de vorm van een O.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ohja. Ik had het niet vergroot. Morgen even halen dan. [ afbeelding ]
Mee spelen en shit.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan zo'n pop, het heeft nog niet eens een mond in de vorm van een O.
Weet jij wel wat voor poppen een mond in de vorm van een O hebben?quote:
Kerelquote:Op donderdag 15 september 2011 17:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet jij wel wat voor poppen een mond in de vorm van een O hebben?
jbquote:Op donderdag 15 september 2011 17:21 schreef aight1 het volgende:
waar kan k zon justinbieber pop halen xx
Bart Smit volgens Rezaniaquote:Op donderdag 15 september 2011 17:21 schreef aight1 het volgende:
waar kan k zon justinbieber pop halen xx
Zie je dat dan niet op de foto?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Bart Smit volgens Rezania
Jongen, hoe vaak denk jij dat ik in de bart smit ben geweest de afgelopen 10 jaarquote:Op donderdag 15 september 2011 17:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zie je dat dan niet op de foto?
Ik kom nooit bij de Bart Smit, maar het staat er gewoon op.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jongen, hoe vaak denk jij dat ik in de bart smit ben geweest de afgelopen 10 jaar
Reclame verspreiden mag niet, daar staat een ban op.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:27 schreef Plastic_zak het volgende:
Krijg FOK! ook geld als ik reclame spam ?
gr gr
Ojaquote:Op donderdag 15 september 2011 17:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de Bart Smit, maar het staat er gewoon op.
Ssshh zeg dat nou niehietquote:Op donderdag 15 september 2011 17:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Reclame verspreiden mag niet, daar staat een ban op.
Denken dat ik reclame wil makenquote:Op donderdag 15 september 2011 17:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ssshh zeg dat nou niehiet
Ja, voor VP onder andere.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Denken dat ik reclame wil maken!
Denken dat ik uberhaupt serieus wasquote:Op donderdag 15 september 2011 17:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Denken dat ik reclame wil maken!
Gebruik dan een smileyquote:Op donderdag 15 september 2011 17:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Denken dat ik uberhaupt serieus was
Dit smaakt naar gravel.quote:
Ik heb nog steeds zin om zijn ... :;rrrquote:Op donderdag 15 september 2011 17:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit smaakt naar gravel.
The next level.
Wat een kutreclame.
Hehehequote:Op donderdag 15 september 2011 17:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit smaakt naar gravel.
The next level.
Wat een kutreclame.
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:42 schreef Plastic_zak het volgende:
# Eten , gr gr aan alle FOK!kers.
quote:
goedgoed, goede beoordelingen voor project gekregen en nu weekendquote:Op donderdag 15 september 2011 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aightieboiiiiiiiii. Hoe is hett?
Oeeh wat fijn voor jequote:Op donderdag 15 september 2011 17:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
goedgoed, goede beoordelingen voor project gekregen en nu weekenddus vanavond alcohol nuttigen en veel
Ook goedquote:
Oee nicequote:Op donderdag 15 september 2011 17:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeeh wat fijn voor jeAlvast veel plezier dan vanavond
[..]
Ook goedEnorm goed nieuws gehoord van mijn baas, en de zon schijnt dus mijn dag kan niet meer stuk.
En ik heb gelukkig ook al weekend dus mijn weekend gaat top worden zo
Okeee smakelijk en succesquote:Op donderdag 15 september 2011 18:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje
Ik ga even eten, en verder met werk. Een hele fijne avond aight
DIE moet ik hebbenquote:Op donderdag 15 september 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Gespot op FaceBook.
Dit is gewoon te erg!!
[ afbeelding ]
Wat is er gebeurdquote:Op donderdag 15 september 2011 18:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat de reden dat ik vrij ben niet zo'n fijne is
Je ouders willen dat je ''gezellig'' beneden komt zitten, om slechte tv programma's te kijken?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:27 schreef Plastic_zak het volgende:
En ik word straks weer gedwongen om de hele avond beneden te zitten
Neen.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:28 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Je ouders willen dat je ''gezellig'' beneden komt zitten, om slechte tv programma's te kijken?
Ja, omdat je last hebt van je longen en vervelende verplichtingen.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hallon hallon is dat kusje ook voor mij?
bedanktquote:Op donderdag 15 september 2011 18:30 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja, omdat je last hebt van je longen en vervelende verplichtingen.
nohomo ofc.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
bedanktwel (no homo) toch ?
Zou wel mooi zijn want die rijdt tenminste niet zo om. Die anderen doen er echt een eeuwigheid over.quote:
Terechte klachtquote:Op donderdag 15 september 2011 18:33 schreef TWP het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn want die rijdt tenminste niet zo om. Die anderen doen er echt een eeuwigheid over.
jouwquote:Op donderdag 15 september 2011 18:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Haat je op bus 130?
SURI'S EN ANTI'S OP JOU HUISSURI'S EN ANTI'S
Bus 50, 51 en 55 is het gewoon helemaal.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Haat je op bus 130?
SURI'S EN ANTI'S OP JOU HUISSURI'S EN ANTI'S
Wij eten niet alleen voor het eten, wij praten ook met elkaar.quote:
De tram.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:38 schreef Plastic_zak het volgende:
tram 1 , 19
en tram 23 natuurlijk
bus 56
Sonja Bakker.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Normale mensen die altijd eten
Ik voel je meid, ik weeg 46 kilo en ben dus niet mooi.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:47 schreef Plastic_zak het volgende:
ik moet 44 kilo wegenanders krijg ik nooit een man van 50+
je moet elke dag 2 boterhammen eten + 0.5 liter water en verder niksquote:Op donderdag 15 september 2011 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik voel je meid, ik weeg 46 kilo en ben dus niet mooi.Hoe kan ik nou ooit een rijke man van 50+ verleiden als ik niet mooi ben.
![]()
Waarom zou je ook man willen wordenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Weet je waar ik net aan dacht.. Je hebt wel veel transseksuele mannen maar niet zoveel transseksuele vrouwen (die dus man willen worden) toch?
Raar eigenlijk. Waarom zou je niet een man willen zijn? Het heeft geen nadelen.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Weet je waar ik net aan dacht.. Je hebt wel veel transseksuele mannen maar niet zoveel transseksuele vrouwen (die dus man willen worden) toch?
Bedankt voor de tips!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
je moet elke dag 2 boterhammen eten + 0.5 liter water en verder niks
Dan hoef je niet meer te kokenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
Waarom zou je ook man willen worden
Koken is tof, altijd eten wat je wilt.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan hoef je niet meer te koken
Wat deze baas zegt.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:52 schreef aight1 het volgende:
[..]
Koken is tof, altijd eten wat je wilt.
Hallo TerugWindPost.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:47 schreef TWP het volgende:
[..]
Opeens is hij hier. De held. Hallo Diermens
weten wequote:Op donderdag 15 september 2011 18:53 schreef coban het volgende:
Ik ben transseksueel. Ik ben trots op mijzelf.
Voor zover ik weet nietquote:Op donderdag 15 september 2011 18:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Hebben jullie wel eens per ongeluk op een ladyboy gefapt?
Heb je nu een omgebouwde piemol of een omgebouwde vagijn?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:53 schreef coban het volgende:
Ik kon niet kiezen. Heb maar voor allebei gekozen.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb je nu een omgebouwde piemol of een omgebouwde vagijn?
Nee.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Hebben jullie wel eens per ongeluk op een ladyboy gefapt?
Nu kun je met jezelf seksenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:55 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kon niet kiezen. Heb maar voor allebei gekozen.
Maar welke kant ging jij op?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:53 schreef coban het volgende:
En daarna Twentequote:
Welke kant?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar welke kant ging jij op?
Edit: Je bent blijkbaar hermafrodiet.
Wie?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
marokko speelt 8 oktober niet vergeten
Lijkt me ook wel leuke wedstrijd, kan niet zien helaasquote:
Het is toch mannen tegen vrouwen, of niet?quote:
Whehequote:Op donderdag 15 september 2011 18:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oja, ik wilde daarvoor nog kaarten halen
Wat spelen ze ?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
marokko speelt 8 oktober niet vergeten
Ja, ik las het op facebook van wat vrienden die daar al bier staan te zuipenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:00 schreef aight1 het volgende:
[..]
Wheheheel Eindhoven staat vol politie vanwege hooligans
Oh. Ik was eerst man dus snapje. En toen vrouw. En toen weer man. En nu weer vrouw, beetje mislukt nu na zoveel keer. Datwel.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is toch mannen tegen vrouwen, of niet?
::(quote:Op donderdag 15 september 2011 19:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat spelen ze ?
Olympisch stelen ?
De 200m tasjes stelenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat spelen ze ?
Olympisch stelen ?
Diagonaal.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, naar binnen, of naar buiten.
racisme banquote:Op donderdag 15 september 2011 19:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat spelen ze ?
Olympisch stelen ?
Hermafrodiet!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:01 schreef coban het volgende:
[..]
Oh. Ik was eerst man dus snapje. En toen vrouw. En toen weer man. En nu weer vrouw, beetje mislukt nu na zoveel keer. Datwel.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Op vragen om een ban, staat ook een ban. BAN!
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Op vragen om een ban, staat ook een ban. BAN!
Sorry mensen. Ik ben idd lady gaga.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hermafrodiet!![]()
De natte droom van een biseksueel.
Dat verklaart de snor.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:04 schreef coban het volgende:
[..]
Sorry mensen. Ik ben idd lady gaga.
HET IS POUS VERDOMMEquote:
watrquote:Op donderdag 15 september 2011 19:06 schreef Monopoly het volgende:
Willen jullie aub stoppen met het verven van dieren ?
IP-ban.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Driedubbele ban voor jou
Maar mijn alpaca is zo mooi roze.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:06 schreef Monopoly het volgende:
Pics van coban:quote:Op donderdag 15 september 2011 19:04 schreef coban het volgende:
[..]
Sorry mensen. Ik ben idd lady gaga.
Ik moet blozen als ik in je ogen kijkquote:Op donderdag 15 september 2011 19:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik moet gniffelen bij dat woord![]()
Roze paarden vind ik nu eenmaal tofferquote:Op donderdag 15 september 2011 19:06 schreef Monopoly het volgende:
heb je mn cam soms gehackt of watquote:Op donderdag 15 september 2011 19:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik moet blozen als ik in je ogen kijk
Ik heb die foto die jij in je FoBo had staan op mijn PC staan.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
heb je mn cam soms gehackt of wat
Haha, ik ook.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb die foto die jij in je FoBo had staan op mijn PC staan.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb die foto die jij in je FoBo had staan op mijn PC staan.
watquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 15 september 2011 19:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
kan je toch makkelijk omheen.
Insta-barfquote:Op donderdag 15 september 2011 19:09 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Spot ik daar een harig lipje ?
Niet harig, wel hangend.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:09 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
proxy ditdatdezediedaarquote:Op donderdag 15 september 2011 19:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
kan je toch makkelijk omheen.
Gatverdamme gewoon.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:09 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Da's een stukje balzak, krijg je met ballenknijpers.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:09 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Eens. En die "muziek" is ook nog eens niet om aan te horen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:12 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat is de gaga toch een vieze sloerieGadverdamme gewoon
Eens!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:12 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat is die gaga toch een vieze sloerieGadverdamme gewoon
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
cassis energydrink drinkende
ahahha like a bossssssssquote:Op donderdag 15 september 2011 19:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]Ik ben euroshopper energiedrink aan het drinken
En toch he. Kan ze stiekem best goed zingen!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eens. En die "muziek" is ook nog eens niet om aan te horen.
hoe wat picsquote:Op donderdag 15 september 2011 19:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
cassis energydrink drinkende
ik hou van Marokkaanse Kipquote:
LIKE A BAWS. Maar hij is nu op en nu ben ik minder bawsquote:Op donderdag 15 september 2011 19:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ahahha like a bossssssss
Meningen verschillen, ik heb ooit zo'n "niet commercieel" nummer van haar gehoord, terwijl ze piano speelde en ik vond het alsnog niet echt fantastisch.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch he. Kan ze stiekem best goed zingen!
Ze heeft gewoon een te commercieel genre gekozen waarbij haar stem niet goed tot zn recht komt
Inderdaad. Als ik radio luister en iets van haar komt erop, dan gaat ie bij mij gewoon meteen uit. Lady gaga is een beetje tong80 van dat wereldjequote:Op donderdag 15 september 2011 19:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eens. En die "muziek" is ook nog eens niet om aan te horen.
okequote:Op donderdag 15 september 2011 19:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben weer bezig met een parel van een topic
Hoiquote:
Oeh.. fipo in een monotopicquote:Op donderdag 15 september 2011 19:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben weer bezig met een parel van een topic
Inderdaadquote:Op donderdag 15 september 2011 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Euroshopper heeft fijne borrelnootjes.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik radio luister en iets van haar komt erop, dan gaat ie bij mij gewoon meteen uit. Lady gaga is een beetje tong80 van dat wereldje
Goor wijf blijft het ook.quote:
Energiedrank.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:19 schreef JApieman het volgende:
Mensen die `stoer´ energiedrankjes nuttigen.
Doe ik ook altijd, niks mis mee.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:19 schreef JApieman het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:19 schreef JApieman het volgende:
Terechte klachtquote:Op donderdag 15 september 2011 19:19 schreef JApieman het volgende:
Ik wist nieteens dat dat bestondquote:
Jij vindt geloof ik iedereen die normaal gedrag vertoont irritant.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Terechte klacht
Net als mensen die even `een kroketje trekken´
Niet weten dat ik Socios imiteerquote:Op donderdag 15 september 2011 19:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij vindt geloof ik iedereen die normaal gedrag vertoont irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken socios niet eens.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet weten dat ik Socios imiteer
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Spin die ik ooit had gekilld.ripSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Spin die ik ooit had gekilld.Oef die is ontsnapt denk ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das de zwartrug trechter spin uit midden australië. Zal wel bij een liefhebber ontsnapt zijn!
Volgende keer wel goed voor uit kijken! Geen grappen, ik heb ze wel eens op mijn werk gehad ( dierenwinkel)Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Spin die ik ooit had gekilld.MOORDENAAR wel een leuke moordenaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen die spinnen/wespen enzulks durven te vermoorden
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
ehm hij is dood he dus hij heeft zn poten sowieso kromquote:Op donderdag 15 september 2011 19:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Oef die is ontsnapt denk ik!
Das de zwartrug trechter spin uit midden australië. Zal wel bij een liefhebber ontsnapt zijn!
Volgende keer wel goed voor uit kijken! Geen grappen, ik heb ze wel eens op mijn werk gehad ( dierenwinkel)
Spaghettivreterquote:
Lidl voor die leventjequote:
Tevens, over de Hoek van Holland-rellen:quote:Op donderdag 15 september 2011 19:19 schreef JApieman het volgende:
ja met slipperquote:Op donderdag 15 september 2011 19:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
MOORDENAAR wel een leuke moordenaar.
Vrouwen die spinnen/wespen enzulks durven te vermoorden
Spin die ik ooit had gekilld.Jij jij jij, harteloze MOORDENAARSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Jij hoort in de bak te zitten.
Who motivates the motivator?
U, meneer, is een harde baas.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tevens, over de Hoek van Holland-rellen:
En terecht dat de politiemensen hun vuurwapens hebben gebruikt tegen een stelletje dronken en doorgesnoven vmbo-jongeren die zichzelf "hooligans" noemen. Daar verliest de maatschappij helemaal niks aan. Het niveau joggingboek, scheef petje, coke snuiven, stoer doen met scooters en energydrank, in de bouw werken en in het weekend meelopen met de "harde kern". Dat soort mensen kunnen we hard missen in de maatschappij.
najaaa zegquote:Op donderdag 15 september 2011 19:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij jij jij, harteloze MOORDENAAR. Jij hoort in de bak te zitten.
Oei, tijd voor ontspanning.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Van 09:00 - 16:00 op school gezeten en daarna thuis van 17:00 - 19:00 huiswerk gemaakt...
Spin die ik ooit had gekilld.In de categorie spinnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
viesssquote:Op donderdag 15 september 2011 19:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In de categorie spinnen:
[ afbeelding ]
beetje jammer dit.quote:
Maakt niet uit. Ik heb jouw IP al doorgemaild naar de KLPD. Veel plezier bij bubbinquote:
hequote:Op donderdag 15 september 2011 19:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, godver. Nu moet ik weer gaan masturberen.
kan niet wachtenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:30 schreef Monopoly het volgende:
Topic komt er aan binnen 10 seconden
Je had even kunnen waarschuwen dat het een shocksite is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |