Er zit een vrouw nu.quote:
Dan zal het Hilde zijn.quote:
Ah ok ken ik nietquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Ah ok ken ik nietIk vind haar stem erg lijken op Avalanche uit Spangas
Ik ben nog lang geen 36, maar ik vind Radio 2 veel leuker dan 3FM tegenwoordigquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar wel relevant. Doelgroep 3FM is zeg maar van 15 t/m 35, daarna ben je een ouwe lul met diploma. Kijk maar naar Againzender, die rijgt tegenwoordig de verzoekjes aaneen op Radio 2.
Ik moet je teleurstellen, dat nog lang niet gaat erg snelquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben nog lang geen 36, maar ik vind Radio 2 veel leuker dan 3FM tegenwoordig
Nope, het is Nynke tegenwoordig.quote:
Ah.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nope, het is Nynke tegenwoordig.
logisch, wie stemt er nu op haar...quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:43 schreef minthy het volgende:
Ah, Claudia zit zonder stem! Ja, dan is presenteren niet zo handig
Dubbel-whehequote:Op vrijdag 16 september 2011 14:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
logisch, wie stemt er nu op haar...
Mijn auto is trouwens vandaag nog niet afgeslagen, maar dat komt wsl omdat ik op de fiets ben gegaan vanochtend
Vind hem wel meevallen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Jezus, wat is dit een verkrachting van The Message.
Wie dit op zijn geweten heeft, verdient spijkers door zijn testikels ofzo.
dus ik ben een ouwe lul?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar wel relevant. Doelgroep 3FM is zeg maar van 15 t/m 35, daarna ben je een ouwe lul met diploma. Kijk maar naar Againzender, die rijgt tegenwoordig de verzoekjes aaneen op Radio 2.
Je bent ouder dan ik, dus ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
dus ik ben een ouwe lul?
overigens radio2 snel weer afgezet. was wel heel veel cliché muziek. leek de top2000 wel.
huwelijksreis.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:07 schreef Quisho het volgende:
Ik luister niet zo vaak naar 3FM maar waarom is het de Coen en Sanders show met Coen en Frank? Is Sanders op vakantie ofzo lol :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |