Het was ook echt een crime. Heb een shortlist gemaakt, die bestond uit meer dan 100 nummersquote:
Was anders toch wel uitgelektquote:Op donderdag 15 september 2011 16:20 schreef themauster het volgende:
Miljoenennota te vroeg online gegooid door de RVD
hoe simpel ook, door een jaartal te veranderenquote:Op donderdag 15 september 2011 16:20 schreef themauster het volgende:
quote:
stemmen kan niet meer, maar Kelly Clarkson ownt! en Sersjee is het met me eensquote:Op donderdag 15 september 2011 15:15 schreef alors het volgende:
Mensen, stem eens op Anastacia, dit kan toch niet waar zijn?
[..]
Tijdens dat nummer stopte m'n auto er meequote:Op donderdag 15 september 2011 16:42 schreef minthy het volgende:
Disk operating system toch?![]()
Spaceman
Doettie het nu wel weer? Strontvervelend als dat gebeurtquote:Op donderdag 15 september 2011 17:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tijdens dat nummer stopte m'n auto er mee
Ja, starten en lopen weer, maar dat heeft ie nu al een paar keer gehad...super irritant.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Doettie het nu wel weer? Strontvervelend als dat gebeurt
MinFinquote:Op donderdag 15 september 2011 16:20 schreef themauster het volgende:
+1quote:Op donderdag 15 september 2011 17:14 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Godsamme flikker nu toch eens een pleurisend op met die Britt![]()
![]()
![]()
![]()
Herkenbaar... Toppunten van afgelopen jaar waren dat m'n auto met 140km/h op de linkerbaan ineens uit de versnelling schoot en tot 2x toe werd afgesleept door een bergingsbedrijf waarvan de 2de keer midden in de nacht vanaf een snelweg...quote:Op donderdag 15 september 2011 17:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, starten en lopen weer, maar dat heeft ie nu al een paar keer gehad...super irritant.
Als de mijne uit z'n versnelling schiet ben ik echt de sjaakquote:Op donderdag 15 september 2011 17:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar... Toppunten van afgelopen jaar waren dat m'n auto met 140km/h op de linkerbaan ineens uit de versnelling schoot en tot 2x toe werd afgesleept door een bergingsbedrijf waarvan de 2de keer midden in de nacht vanaf een snelweg...
Was ff schrikken, omdat ik het eerst niet in de gaten hadquote:Op donderdag 15 september 2011 17:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als de mijne uit z'n versnelling schiet ben ik echt de sjaakMaar tot nu toe start ie altijd wel weer. Maar dit was net wel frustrerend, vooral omdat het gister ook al een keer was.
Coen geilt op haarquote:Op donderdag 15 september 2011 17:14 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Godsamme flikker nu toch eens een pleurisend op met die Britt![]()
![]()
![]()
![]()
al die lekkere geoliede monteurs?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Was ff schrikken, omdat ik het eerst niet in de gaten had![]()
Hoor net dat m'n autootje weer klaar is, zijn ze de hele dag mee bezig geweest. Kijk nu al uit naar de rekening![]()
Helaas kan ik m'n broer niet bereiken, dus geen taxi om hem op te halen... Kan ik weer niet van het uitzicht genieten daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |