Studeren, werken en nog meer werken.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:26 schreef Mdrop het volgende:
Maar ehhh... mensen al plannen voor komend weekend?
Klinkt heel gezelligquote:Op donderdag 15 september 2011 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Studeren, werken en nog meer werken.
Weinig. Shoppen in Nordhorn denk ik. Zondag misschien nog even wat schilderen buiten... mits het weer meewerkt.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:26 schreef Mdrop het volgende:
Hellendoorn rally + digitale spiegelreflexcamera = mijn weekendquote:Op donderdag 15 september 2011 14:26 schreef Mdrop het volgende:
Hmmmm, klinkt ook goed. Lang geleden voor mij, wat autosportactie...quote:Op donderdag 15 september 2011 15:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hellendoorn rally + digitale spiegelreflexcamera = mijn weekend
Oeh ik wil mee!quote:Op donderdag 15 september 2011 15:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hellendoorn rally + digitale spiegelreflexcamera = mijn weekend
Jep, is helaas ook niet zo gezellig. Maarja, mot wa gebeurn hequote:Op donderdag 15 september 2011 14:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Klinkt heel gezellig, helaas is het hier weinig anders op een wedstrijdje van Twente na.
Zaterdag naar de dierentuin in Osnabruckquote:Op donderdag 15 september 2011 14:26 schreef Mdrop het volgende:
Je mag wel mee, laat maar weten of en wanneer je kanquote:Op donderdag 15 september 2011 15:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Oeh ik wil mee!
Maar ik denk dat ik niet kan![]()
Vriendin van mij doet ook Roller Derby. Ze is er helemaal weg van, haha.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:49 schreef GimmeGore het volgende:
Boodschappen doen in duitsland op zaterdag, in de avond verjaardag
zondag Roller Derby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |