ik wil heul geen sneeuwquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:58 schreef Dven het volgende:
Bij het zien van die beelden wil ik direct weer m'n ticket naar Zweden boekenVorig jaar lag er in december nog maar een centimeter of 30
zelfde als dat de temperatuur de hele week in minusgraden was
Nee, vind de 2100km naar waar wij zitten al veelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik wil heul geen sneeuw
ruilen?..
Hoe is het vrouwelijk schoon in Kiruna eigenlijk? Geldt daar het gezegde 'Je weet dat je in het noorden van Zweden bent wanneer de elanden mooier zijn dan de vrouwen' ook of?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik wil heul geen sneeuw
ruilen?..
het is meer een "walrus" syndroom ofzo..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe is het vrouwelijk schoon in Kiruna eigenlijk? Geldt daar het gezegde 'Je weet dat je in het noorden van Zweden bent wanneer de elanden mooier zijn dan de vrouwen' ook of?
Was ik al bang voorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
het is meer een "walrus" syndroom ofzo..
Ze zijn nogal mollig. Wss vet reserves voor de kou..
Neehoor maar in zuidzweden zijn ze mooier
true..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Was ik al bang voorEn die bergen make-up
Is in het zuiden ook wel zo maar daar kan ik het nog wel van hebben
vosssquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:35 schreef Fogel het volgende:
Rond Voss, Noorwegen ligt nu de eerste sneeuw aldus http://www.nettavisen.no/vaer/article3246363.ece.
Verder komt de sneeuw in Midden-Noorwegen dit weekend aldus http://www.adressa.no/vaeret/article1706532.ece.
Gisteren in ieder geval al een flinke hagelbui gehad in Trondheim.
Wel met een sneeuwschep op pad gaan he, met al die sneeuw rond jequote:
je bent net te laat, gisternacht is alle sneeuw weggesmoltenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:31 schreef Dven het volgende:
Morgenochtend naar Zweden. Tussen de lijn Stromsund Umea! Weer is er helaas nog niet best. 8 graden en regen
Niet sneeuwscooteren dusquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
je bent net te laat, gisternacht is alle sneeuw weggesmolten
zal je nog tegenvallenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet sneeuwscooteren dusmaar misschien dat ik kan schaatsen, is me in Zweden nog nooit gelukt
Ja maar sneeuw is er nu nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zal je nog tegenvallen
9v/d10 keer ligt er een dik pak sneeuw op het ijs, wat er zelfs met temperaturen van -20 voor zorgt dat het ijs te dun kan zijn om op te schaatsen
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja maar sneeuw is er nu nietEn het ijs te dun? Bij ons is het al bijna een meter dik aan het eind van de winter?
Wel met een laag water van 30 cm erop met daarboven weer een dun laagje ijs. Erg tricky! Kan me nog wel een nat pak herinneren terwijl het -25 was en ik nog 2 uur naar huis moest sleeën met m'n sledehonden
Toen was ik Zweden wel even zat
quote:Dode bij zwaar onweer in Rome
Een zwaar onweer gevolgd door stortbuien heeft Rome vanochtend onder water gezet en minstens één dode geëist. Het slachtoffer is een ouderling die levenloos in zijn kelderwoning werd aangetroffen door de brandweer. Een persoon wordt vermist. Een deel van het metroverkeer moest stilgelegd worden, ook verscheidene bussen kunnen niet uitrijden omdat straten blank staan.
Beide metrolijnen van de Italiaanse hoofdstad ondervinden zware hinder door de wateroverlast: het metroverkeer op lijn B werd onderbroken tussen de haltes Rebibbia en Garbatella, dat is ongeveer de helft van de lijn. Op lijn A staan vier haltes onder water, waaronder die van Termini (centraal station van Rome). De haltes moesten gesloten worden.
Ook het busverkeer is verstoord. Tussen de heuvel van het Capitool en de Tiber staan voertuigen geblokkeerd in wat omschreven wordt als een "stadsmeer". Voetgangers werden evenmin gespaard: op sommige plaatsen zijn voetpaden volledig verdwenen onder het water
Ik hecht er weinig waarde aan, blijft een voorspelling.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:25 schreef WeerServies het volgende:
Accuweather.com is er met hun winterverwachting
Vrij ontnuchterend voor de Benelux met een iets zachtere winter en minder sneeuw..
Link: http://www.accuweather.co(...)cast-20112012.asp%29
Dat het bijna het tegenovergestelde van vorig jaar wordtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |