quote:Je verhaal klopt ongeveer maar er is een ander versie van deze theorie.
Op zondag 07 juli 2002 17:41 schreef Ryan3 het volgende:
- Heel verhaal dat grotendeels op waarheid berust -
De theorie gaat alsvolgt:
- De mensheid is geschapen om als slaaf te dienen;
- De goden komen niet uit de 12e planeet Nibiru maar komen uit de Lyra nevel (bestaat uit 7 sterren, daarom heilige 7);
- De mens had geen eigen wil en moest gehoorzamen;
- De mens werd veel wijsgemaakt om hen in toom te houden, zoals leven na de dood als ze blind zouden gehoorzamen. Er werd regels en wetten gemaakt door de goden voor de mens om hem beter te controleren.
- Tijdens de creatie van de mensheid werd er met de DNA gespeeld. De buitenaardsen zijn normaalgesproken onsterfelijk (steeds vernieuwende celdeling en DNA). De mensheid moest zo kort mogelijk leven en zich vermenigvuldiggen zodat ze snel veel werden en het werk konden doen. De DNA van de 1e creatie werd veranderd zodat ze snel stierven.
- De Goden mochten zich niet mengen met de in hun ogen 'minderwaardige' mensen. Want de mensheid was immers in hun beeld geschapen om te werken.
- Op een gegeven moment was een van de buitenaardse leiders niet eens met de onrecht tegen de mensheid. Hij kwam tegenover de heersers te staan. Deze persoon wordt ook wel Lucifer genoemd, vanwege het feit dat hij de brenger is van licht (context brenger van licht is=brenger van kennis en verlichting).
- Er zijn daarna diverse oorlogen geweest tussen deze 2 groepen die je overal in de geschiedenis kan vinden. In het begin hebben de buitenaardsen die in opstand kwamen de 'battle' gewonnen.
- Hij en zijn volgers wilden de mensheid uit hun situatie bevrijden en hen onderwijzen. Dat deden ze door hen onderwijzen in kennis die de buitenaardsen bezaten. Een van de wetten van de heersers waren: Geen kennis van de buitenaardsen aan de mensen bijbrengen. Ze konden niet tegen de onrecht dat de mensheid werd behandeld als speelgoed. Daarom vermengen de 'opstandelingen' met de mensheid. Ze gaven hen 'goddelijke' kennis (context: Adam en Eva dat de appel at) en trouwden de mensendochters. De mensheid werd onderricht om zelfstandig te leven.
- De zonen en dochters die de mensendochters baarden van hun buitenaardse mannen werden reuzen. Het waren 'hybriden'. Reuzen moet je zien in de context 2.5 meter hoog. De mensheid was toen klein en kort. Een mens van 2 tot 2.5 meter werd gezien als reuzen. Dus reuzen moet je niet letterlijk als reus zien. Deze hybriden hadden blond haar en blauwe ogen (vanwege de mix van menselijke en buitenaards DNA). De hybriden waren zeer sterk en zeer slim. Na een aantal problemen in hun gemeenschap hebben de hybriden zelf een gemeenschap opgericht ver van de normale mensen. (Normale mensen waren toen korter, gespierder en leefden kort. Dit omdat ze zo goed moesten werken. De 'werkers' van toen lijken niet op de mens van nu. De mens van nu stamt af van de hybriden (Ariers). Toch zijn er mensen die direct afstammen van de 'werkers' (Afrikanen) en mix van Hybriden en Werkers (Oosters)). Daarom dus de reden dat Hitler zich en andere Ariers als 'ubermensch' zag.
- Nadat de Hybriden zich hebben afgesheid van de mensheid hebben ze eigen landen en rijken gesticht. Op een gegeven moment kwamen er oorlogen tussen de hybriden en de normale mensen. Daarna verval van waarden en normen. De buitenaardsen die dit zagen hebben een aantal dingen gedaan dat niet echt zachtzinnig was (met buitenaardsen bedoel ik dus de 'opstandelingen'. Ook wel door het Oud Testament aangeduid als 'Gevallen Engelen').
- Op een gegeven moment werd het een puinhoop met de mensheid. Toen de 'opstandelingen' verzwakt waren kwamen de oude heersers terug en zagen de 'slechte' situatie. De mens was vervallen. Genetisch was het achteruit gegaan. Na een aantal oorlogen (genoemd in mythes) zijn de oude heersers als winnaar uit de bus gekomen. De 'opstandelingen' werden afgemaakt of verbannen. De leider van de opstandelingen (Lucifer) werd ook verbannen.
- Vanwege het feit dat de mensheid zich nu redelijk had ontwikkeld en een bepaalde intelligentie had aangenomen konden de buitenaardse heersers de mensheid niet vernietigen. Ook vanwege het feit dat ze vermengd waren met hun eigen volk (Gevallen engelen en hybriden). Het zou volgens hun wet onmogelijk zijn. Daar zaten ze dan met een volk die ze zelf hadden geschapen om als slaaf te dienen, later door opstandelingen van hun eigen volk de heerschappij kwijtgeraakt, en nu te ontwikkeld om hen te vernietigen. De buitenaardsen hebben uiteindelijk de beslissing genomen om de mensheid verder te ontwikkelen. Maar ze waren niet zachtzinnig. Voordat ze hiermee begonnen moest eerst een aantal 'slechte' mensen verdwijnen. Er werd massaslachtingen verricht. Dit hebben ze door de Zondvloed geprobeerd. Er moest een nieuw begin worden gemaakt. (Maar niet alle 'opstandelingen en opstandige mensen (hybriden en gewone werkers) werden gedood).
- Om de mensheid na de zondvloed opnieuw te onderrichten hebben de 'heersers' zich als God voorgesteld en zijn meerdere malen in de geschiedenis verschenen als God. Hun taak was om verschillende rassen en culturen van de mensheid te ontwikkelen. Dit hebben ze gedaan door 'Geloven' te scheppen. Elk cultuur/ras dat in waarden en normenverval was, werd een geloof aangepraat. Een geloof was immers een goede manier om de mensheid onder controle te houden en hen vooral de reden geven om zich te ontwikkelen. Een ander voordeel voor hen was het feit dat ze hun 'onmenselijke slachtingen' konden uitwissen. Want de mens zou geloven dat ze geschapen waren door God. Daarnaast werd de leider van de opstandelingen aangeduid als Satan dat slecht was. (Zoals jullie hierboven kunnen lezen was hij slecht 'in de ogen van de Goden'. Niet in de ogen van de mensheid.
- Door het geloof te scheppen konden de 'heersende buitenaarsen' hun sporen wissen en de mensheid makkelijk controleren. Om aan goud te komen hebben ze een ander techniek onwikkeld. Goud is zoals we weten net als elk ander metaal, GEWOON een metaal. Om aan goud te komen hebben ze het volgende gedaan: Een bepaalde situatie creeeren dat de metaal goud zeer waardevol is en dat regeringen de goud zullen verzamelen. Het creeeren van schaarste economie om zo later aan goud te komen). In de loop van de geschiedenis hebben zij vele oorlogen gestimuleerd om zo volgens hun ogen 'de rotte appels' van de mensheid te vernietigen dmv bijvoorbeeld genocides. Want in de toekomst kunnen ze immers weer gebruik maken van hun slaven.
- De opstandelingen en hybriden (+werkers) die niet stierven tijdens de zondvloed hebben geheime genootschappen opgericht. Hun doel was en is nog steeds: Het ontwikkelen van de mensheid totdat het de kennis en technologie bezit, of zelfs hoger is dan hun 'creators', oftewel de heersers. De mensheid kan immers hun heersers verslaan als ze sterker zijn. Daarom zijn ze al duizenden jaren bezig. De vrijmetselaars, Illuminati, etc. etc. zoals hierboven door Ryan3 genoemd zijn juist bezig met de volgende doelstellingen:
1. Geheime kennis en technologie van de 'goden' vergaren;
2. Goddelijke kennis en technologie stap voor stap aan de mensheid introduceren (om hen zo snel mogelijk te ontwikkelen);
3. In het geheim de wereld regeren en zo als uiteindelijke doel 1 wereldregering vormen. Niet om de mensheid als slaaf te laten dienen, maar juist om de mensheid te ontwikkelen. Je kan als mens niet tegen de 'slechte' heersende buitenaardsen komen als je niet verenigd bent. De mens is 1 en er moet volgens hun ook 1 regering komen.
4. Er zijn op dit moment te veel verschillen tussen de mensen onderling. Om dit verschil te laten verdwijnen wil de geheime wereldregering alle mensen vermengen tot 1 menselijke ras. Dit willen ze doen door imigratie en de nieuwe wereldorde. Voornamelijk door grenzen open te stellen. Daarnaast, hoe onmenselijk ook, door etnische zuiveringen (dat volgens hun 'goddelijke' kennis niet vermengbaar is tot een ultieme mens).
5. Daarnaast willen ze via genetische manipulatie de mensheid 'goddelijk' maken. Dat wil zeggen dat de mens uiteindelijk onsterfelijk en zeer slim gaat worden. Alleen dan kan de mensheid naar buiten toe treden (naar de ruimte). En kunnen ze als 1 mensheid tegen hun creators komen.
- Ondertussen wordt de werkzaamheden van deze organisatie steeds verhinderd door de heersende buitenaardsen. Waarom worden ze niet vernietigd zou je zeggen? 1000 jaar geleden namen ze de beslissing nooit openlijk met de mensheid te 'spelen'. Daarom kunnen ze het niet meer. Ondertussen proberen ze de mensheid wel tegen elkaar op te zetten om de doelstellingen van de geheime organisatie te verhinderen. Dat doen ze door bijvoorbeeld 'domme' mensen zoals Napoleon, Hitler en Osama Bin Laden. Onlangs zei Osama Bin Laden dat "door God zelf gezegd is dat hij een aanslag moest plegen". Bijna alle dictators in de geschiedenis hebben vaak herhaald dat ze "persoonlijk door God" te woord zijn gestaan en dat zij de 'chosen one' waren.
Volgens deze theorie zijn de geheime gennootschappen niet slecht maar goed. Hebben zij de schaarste economie niet ontwikkeld om de mens als slaaf te laten dienen maar om andere doelstellingen om uiteindelijk de mensheid zowel technologisch als genetisch te onwikkelen. Soms op onmenselijke wijze.
Mischien klopt de theorie wel, mischien is het maar een hersenspinsel van een aantal organisaties en personen
quote:fnord
Op dinsdag 02 juli 2002 21:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
The Illuminatus! Trilogy.
Geschreven door Robert Shea en Robert Anton Wilson.
Die MOET je echt lezen! Gaat ook over de Illuminati.
Het is een waanzinnig moeilijk boek (engelse versie) maar echt verreweg het beste boek dat ik OOIT heb gelezen.
Ik ben benieuwd wat men denkt over mijn lange post hiervoor. Zou er een klein waarheid in zitten? Of is het maar gelul van sommige instanties?
quote:Het is een van de vele waarheden, volgens mij. We komen er toch nooit achter wat nu precies de essentie van de Illuminati is. Hoe dan ook, het blijft leuk om erover na te denken.
Op vrijdag 12 juli 2002 20:47 schreef delapoko het volgende:
*SCHOP*Ik ben benieuwd wat men denkt over mijn lange post hiervoor. Zou er een klein waarheid in zitten? Of is het maar gelul van sommige instanties?
quote:Vond het interessant om te lezen, kende de versie van Icke al, maar hier zit een interessante draaiing in. Of het waar is? Het zou net zo waar kunnen zijn als wat ik momenteel ervaar als de 'waarheid' die ook geschapen is door aangeleerd denken en mediavorming. En als het niet waar is, is het wel heel goeie SF!
*SCHOP*Ik ben benieuwd wat men denkt over mijn lange post hiervoor. Zou er een klein waarheid in zitten? Of is het maar gelul van sommige instanties?
quote:Interessant stuk. Mijn kennis hieromtrent is bijna geheel afkomstig van dat boek van Marss en van "Tussen waarheid en waanzin", de encyclopedie der pseudowetenschappen... van Hulspas e.a.... Overigens in "De slinger van Foucault" van Umberto Eco wordt ook gewag gemaakt van "De Grote Samenzwering", enfin, is zelfs het thema van dit boek... ("Ontdekking van de Hemel" van Mulisch ga ik in de vakantie lezen, zal wat themathiek betreft wel overeenkomsten hebben, dacht ik zo...)
Hierin zijn de geheime ordes allemaal de wegbereiders van de buitenaardsen. De theorie dat geheime ordes juist de redders zijn van de mensheid ben ik idd nog nimmer tegengekomen.
Is het gelul van bepaalde instanties, vraag je je af... Is het waarheid? Wel, er zit iets sinisters aan. Met name aan de Bilderbergconferentie et c. Ik las dat zelfs een oud-prof van mij bij die Bilderbergconferenties aanwezig is geweest om maar niet te noemen het gehele koninklijke huis zo'n beetje en Ruud Lubbers. Zoveel invloedrijke en machtige mensen, die min of meer in het geheim bijeenkomen en iig in het geheim in conclaaf gaan, is ondemocratisch... Waar hebben deze lieden het over, wat spreken ze af...? Manipuleren ze ons? Dat daartegen niets wordt ondernomen, alleen dan door wazige complottheoretici, dat geeft te denken...Misschien zou iemand er eens kamervragen over moeten stellen...
Telegelijkertijd dat aarts-spion, naar nu blijkt, onze eigen prins Benno 1 van de oprichters was, doet mij meteen al weer sceptisch worden. Wat als de Bilderbergconferentie gewoon een veredelde herensociëteit is van machtige lieden om elkaar lekkere wijven toe te spelen op wereldschaal en in sportauto's rond te rijden...?
Voor de rest van de grote samenzwering: veel confabulatie... Mensen zijn kei in het betekenis geven aan en verbanden leggen tussen zaken, die geen betekenis en verbanden hebben... Hoe groter een samenzwering, hoe onwaarschijnlijker het wordt dat die samenzwering bestaat, want mensen kunnen nu eenmaal hun mond niet houden... daarbij: veel is niet te bewijzen en dus een kwestie van geloof...
Kortom: dat van die Bilderbergconferentie dient eindelijk eens uitgezocht te worden, de notulen geopenbaard; de rest, interessant, sinister, voer voor complotheoretici, maar waarheid...?
quote:Gen 6:1-4 eens lezen.
Op woensdag 10 juli 2002 20:09 schreef delapoko het volgende:- De Goden mochten zich niet mengen met de in hun ogen 'minderwaardige' mensen. Want de mensheid was immers in hun beeld geschapen om te werken.
quote:Dus Satan is nu opeens de good-guy?! En Jezus dan? Was eigenlijk een slechte god die zich voor de grap liet kruisigen?
Op woensdag 10 juli 2002 20:09 schreef delapoko het volgende:
- Op een gegeven moment was een van de buitenaardse leiders niet eens met de onrecht tegen de mensheid. Hij kwam tegenover de heersers te staan. Deze persoon wordt ook wel Lucifer genoemd, vanwege het feit dat hij de brenger is van licht (context brenger van licht is=brenger van kennis en verlichting).
quote:wat het volgens de theorie dus ook zijn, dus Hitler had eigenlijk gelijk? En waarom maken die goden dan in ieder geval niet al die Afrikaantjes af, die zijn nog niet vermengd en mogen dus volgens de wetten vermoord worden.
Op woensdag 10 juli 2002 20:09 schreef delapoko het volgende:. Toch zijn er mensen die direct afstammen van de 'werkers' (Afrikanen) en mix van Hybriden en Werkers (Oosters)). Daarom dus de reden dat Hitler zich en andere Ariers als 'ubermensch' zag.
quote:Lucifer is er dus nu niet meer?
Op woensdag 10 juli 2002 20:09 schreef delapoko het volgende:. De 'opstandelingen' werden afgemaakt of verbannen. De leider van de opstandelingen (Lucifer) werd ook verbannen.
quote:Dit is trouwens precies de leer van de Vrijmetselaars. De god van de bijbel, koran en andere boeken is slecht, je moet juist Lucifer aanbidden. Zie het boek: Morals and Dogma van Albert Pike (33e graad vrijmetselarij en ook leider geweest) En het heeft ook een heleboel van Scientology weg trouwens.
Op woensdag 10 juli 2002 20:09 schreef delapoko het volgende:Dit hebben ze gedaan door 'Geloven' te scheppen. Elk cultuur/ras dat in waarden en normenverval was, werd een geloof aangepraat. Een geloof was immers een goede manier om de mensheid onder controle te houden en hen vooral de reden geven om zich te ontwikkelen. Een ander voordeel voor hen was het feit dat ze hun 'onmenselijke slachtingen' konden uitwissen. Want de mens zou geloven dat ze geschapen waren door God. Daarnaast werd de leider van de opstandelingen aangeduid als Satan dat slecht was. (Zoals jullie hierboven kunnen lezen was hij slecht 'in de ogen van de Goden'. Niet in de ogen van de mensheid.
quote:Al deze punten worden in de Bijbel overigens voorspeld als werkzaamheden van Lucifer/Satan. Dus in deze opinie wisten de slechte goden/buitenaardsen dus wel wat de mensheid van plan was, al lang vantevoren. Dat is dan wel weer vreemd. Tenminste als ze dat namelijk wisten en ze waren zo slecht als dat je zegt, waarom zijn ze dan niet bezig al die geheime genootschappen te vermoorden, want zo geheim zijn ze nou ook niet meer. Je hebt zelf al een heleboel namen genoemd en ze houden registers bij met wie erin zitten. 1 keertje infiltreren is genoeg om te weten wie je moet doden.
1. Geheime kennis en technologie van de 'goden' vergaren;
2. Goddelijke kennis en technologie stap voor stap aan de mensheid introduceren (om hen zo snel mogelijk te ontwikkelen);
3. In het geheim de wereld regeren en zo als uiteindelijke doel 1 wereldregering vormen. Niet om de mensheid als slaaf te laten dienen, maar juist om de mensheid te ontwikkelen. Je kan als mens niet tegen de 'slechte' heersende buitenaardsen komen als je niet verenigd bent. De mens is 1 en er moet volgens hun ook 1 regering komen.
4. Er zijn op dit moment te veel verschillen tussen de mensen onderling. Om dit verschil te laten verdwijnen wil de geheime wereldregering alle mensen vermengen tot 1 menselijke ras. Dit willen ze doen door imigratie en de nieuwe wereldorde. Voornamelijk door grenzen open te stellen. Daarnaast, hoe onmenselijk ook, door etnische zuiveringen (dat volgens hun 'goddelijke' kennis niet vermengbaar is tot een ultieme mens).
5. Daarnaast willen ze via genetische manipulatie de mensheid 'goddelijk' maken. Dat wil zeggen dat de mens uiteindelijk onsterfelijk en zeer slim gaat worden. Alleen dan kan de mensheid naar buiten toe treden (naar de ruimte). En kunnen ze als 1 mensheid tegen hun creators komen.
quote:Zojuist zei je nog dat Hitler eigenlijk gelijk had en dat etnische zuiveringen juist goed waren omdat we alleen het uberras kunnen gebruiken in onze strijd tegen de buitenaardsen en nou zijn ze weer dom....
- Dat doen ze door bijvoorbeeld 'domme' mensen zoals Napoleon, Hitler en Osama Bin Laden.
Mischien klopt de theorie wel, mischien is het maar een hersenspinsel van een aantal organisaties en personen ![]()
[/quote] Hij is in ieder geval erg amusant, maar er kloppen wel een aantal dingen niet aan.
quote:Ga jij maar eens de tekst goed lezen, want daar staat duidelijk dat ze zich vermengen met de dochters van de mensen.
Op zondag 14 juli 2002 16:27 schreef Persy het volgende:Gen 6:1-4 eens lezen.
quote:Satan is geschapen door de kerk wegens politieke motieven. Satan bestaat niet. Volgens mij ben je een gelovige en als gelovige kan je moeilijk over iets discussieren omdat men meestal blind hun geloof volgen.
Dus Satan is nu opeens de good-guy?! En Jezus dan?
En Jezus? Jezus is gebruikt door de Romeinse heersers om politieke redenen. Jezus was geen mythische persoon met bovennatuurlijke gaven.
quote:Jezus een god? O jij bent ook zo'n persoon die zegt dat Jezus de zoon van God is. Leer eerst maar van je kortzichtigheid af voordat je hier in discussie treed.
Was eigenlijk een slechte god die zich voor de grap liet kruisigen?
quote:Ik herinner me niet dat ik zei dat Hitler gelijk had
Wat het volgens de theorie dus ook zijn, dus Hitler had eigenlijk gelijk?
quote:Nogmaals: Ga die tekst eens lezen, want volgens mij heb je dat niet gedaan. Zoals ik al zei, volgens die theorie mogen ze dat niet. Als je wat onderzoek doet naar de geschiedenis zie je dat de mensheid meerdere malen bijna vernietigd was.
En waarom maken die goden dan in ieder geval niet al die Afrikaantjes af, die zijn nog niet vermengd en mogen dus volgens de wetten vermoord worden.
quote:Geen idee. Ik weet niet of ze onsterfelijk zijn of slechts een paar duizend jaar leven. Lucifer heeft trouwens niets met de Satan te maken die door de Christelijke kerk is geschapen.
Lucifer is er dus nu niet meer?
quote:Jah, zoals ik al zei, Lucifer heeft niets met Satan te maken. De mensen die Lucifer aanhangen en aanbidden zijn gewoon satanisten. Domme mensen die in bovennatuurlijk geloven. In de loop van de geschiedenis heeft men dit geschapen.
Dit is trouwens precies de leer van de Vrijmetselaars. De god van de bijbel, koran en andere boeken is slecht, je moet juist Lucifer aanbidden. Zie het boek: Morals and Dogma van Albert Pike (33e graad vrijmetselarij en ook leider geweest) En het heeft ook een heleboel van Scientology weg trouwens.
quote:Met jou kan men niet discussieren. Haal eerst maar de doek voor je ogen weg. Ga eerst maar wat onderzoek doen dan hier blind je geloof te verdedigen
Al deze punten worden in de Bijbel overigens voorspeld als werkzaamheden van Lucifer/Satan. Dus in deze opinie wisten de slechte goden/buitenaardsen dus wel wat de mensheid van plan was, al lang vantevoren. Dat is dan wel weer vreemd. Tenminste als ze dat namelijk wisten en ze waren zo slecht als dat je zegt, waarom zijn ze dan niet bezig al die geheime genootschappen te vermoorden, want zo geheim zijn ze nou ook niet meer. Je hebt zelf al een heleboel namen genoemd en ze houden registers bij met wie erin zitten. 1 keertje infiltreren is genoeg om te weten wie je moet doden.
quote:O ja? Zei ik dat
Zojuist zei je nog dat Hitler eigenlijk gelijk had en dat etnische zuiveringen juist goed waren omdat we alleen het uberras kunnen gebruiken in onze strijd tegen de buitenaardsen en nou zijn ze weer dom....
quote:Jij bent in ieder geval ook amusant.
Hij is in ieder geval erg amusant, maar er kloppen wel een aantal dingen niet aan.
[Dit bericht is gewijzigd door delapoko op 14-07-2002 21:21]
Zijn die Illuminati hetzelfde als Majestic 12 (MJ12)? Ik heb het 'Alien logboek' van Marrs gelezen en daar komt MJ12 voor als 'geheime regering'.
Ik zal em es vragen, misschien weet hij meer..
Persoonlijk denk ik dat het allemaal BS is, maar goed
quote:idd.
Op dinsdag 16 juli 2002 10:23 schreef dr.Tesla het volgende:
Toch jammer dat zo'n interessante topic uiteindelijik zo'n droevig niveau bereikt.
Orde uit chaos en in deze valse democratie waar wij in leven lijkt dat niet geheel onwaarschijlijk...
(is het ook niet zo dat het symbool van de Illuminati op het Amerikaanse dollar biljet staat?)
quote:Is dat niet het alziende oog, een teken van de vrijmetselarij??
Op maandag 22 juli 2002 03:58 schreef Anakim het volgende:(is het ook niet zo dat het symbool van de Illuminati op het Amerikaanse dollar biljet staat?)
quote:Jah het is het alziende oog, maar ik dacht dat dat het teken van de illuminati was? Maar ik kan me vergissen...
Op dinsdag 23 juli 2002 16:51 schreef skyhigh het volgende:Is dat niet het alziende oog, een teken van de vrijmetselarij??
quote:Is het ook, het alziende oog is het symbool van de Illuminati.
Op woensdag 24 juli 2002 21:32 schreef Anakim het volgende:[..]
Jah het is het alziende oog, maar ik dacht dat dat het teken van de illuminati was? Maar ik kan me vergissen...
De Kerk van het Alziend Oog
(mede opgericht door Victor Hugo note bene!)
Kan iemand deze twee touwtjes aan elkaar knopen???
Het wordt ook wel Ciao Dai genoemd...
Maar waar is de onderbouwing? Waar zijn deze stellingen op gebouwd? Waar is überhaupt ook maar ENIGE aanleiding om dit te denken? Dat vraag ík me af..
quote:Je moet er jaren over onderzoek doen, de wereldgeschiedenis heel goed kennen, honderden boeken lezen, duizenden internetpagina's doorspitten, alle geloven onderzoeken en ook de boeken lezen, alle mythologieen onderzoeken, etc, etc, etc, etc. Na 7 jaar (in mijn geval) kom je erachter wat nou de ware reden van de mensheid is. Als je naar een puzzelstukje kijkt, dan zie je niets, maar als je na jaren onderzoek al die puzzelstukjes bijelkaar doet dan zie je het geheel. Het is dus zo niet een twee uit te leggen.
Op dinsdag 30 juli 2002 12:08 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Heel interessant, grappig, amusant, etc.. Ik zou hier graag een film over willen zien.Maar waar is de onderbouwing? Waar zijn deze stellingen op gebouwd? Waar is überhaupt ook maar ENIGE aanleiding om dit te denken? Dat vraag ík me af..
Het belangrijkste is nog de verschillende wereldgodsdiensten en culturele mythes te onderzoeken. Daarnaast de geschiedenis. Om te beginnen kan je een aantal boeken gaan lezen. Begin maar met de volgende auteurs:
- Graham Hancock (al zijn boeken)
- Robert Bouval
- Zecharia Sitchin (al zijn boeken)
- Zoek op internet (google.com) een voor een
op de volgende woorden: Sumeria, Atlantis, Anunaki,
Nihilisme, Enuma Elish, Enki, Illuminati, Vrijmetselaars,
Kruistochten, Mythologie, Egypte, pyramides, 10.500 v. chr,
goden, occulte broederschappen, arians, mu, fallen angels, hybriden, etc.
- En lees dan daarna de Oud Testament, de Bijbel en Koran.
Je komt dan automatisch andere auteurs en keywords tegen, zoals waarom 7 heilig is, waarom 6 niet heilig is, duidelijke beschrijvingen van asteroide inslag en buitenaardse landingen in de bijbel, etc. Succes
quote:Ik neem aan dat dit sarcastisch bedoeld is?
Op woensdag 31 juli 2002 18:37 schreef delapoko het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door tvlxd op 31-07-2002 21:33]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |