Dat was mijn eerste gedachte, maar zou dat met een droge nacht en dag, en een rit van 10km, uurtje in de zon niet weer droog moeten zijn?quote:Op donderdag 15 september 2011 10:50 schreef RainofDeath het volgende:
Is het luchtfilter niet nat geworden door de regen?
Ik heb wel sleutelervaring met pc's maar niet met gemotoriseerde apparatenquote:Op donderdag 15 september 2011 10:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
De klachten die je omschrijft lijken op een onjuiste lucht/benzine verhouding. Er kan dus een probleem zijn met de automatische choke of je carburateur is vervuild geraakt. Beide problemen zijn zonder wat sleutel-ervaring niet erg makkelijk te fixen. Overigens kan het, mijns inziens, geen kwaad om er nog een weekje mee door te rijden tot de servicebeurt.
nee, niet met de huidige luchtvochtigheid. Als je weet waar het filter zit, kun je hem er even uithalen en laten drogen indien nodig.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte, maar zou dat met een droge nacht en dag, en een rit van 10km, uurtje in de zon niet weer droog moeten zijn?
Pijpje van ca. 2 centimeter aan de rechterkant bij het motorblok, denk ik?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, niet met de huidige luchtvochtigheid. Als je weet waar het filter zit, kun je hem er even uithalen en laten drogen indien nodig.
30 fietspad bebouwde kom, 40 fietspad buitende bebouwde kom, 45 op de weg. Ik kom eigenlijk hoofdzakelijk op 50 en 60 km wegen met het ding - en daar zou ik met 45 een gevaar op de weg zijnquote:Je weet overigens dat je in NL niet harder als 40 mag met die porta-potti?
Meestal zit die boven de vario (ding wat je achterwiel aandrijft), maar zover ik weet zitten die dingen heel goed ingepakt om te zorgen dat die niet gaat lekken, in ieder geval was dat het geval bij mijn speedfight 2. Maar dat is ook alweer een goede 6 jaar geleden dat ik daar op gereden heb..quote:Op donderdag 15 september 2011 15:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Pijpje van ca. 2 centimeter aan de rechterkant bij het motorblok, denk ik?
Geen flauw idee, ik heb nooit aan die dingen gesleuteld, is van na mijn tijd zeg maarquote:Op donderdag 15 september 2011 15:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Pijpje van ca. 2 centimeter aan de rechterkant bij het motorblok, denk ik?
Leuke theorie, maar als je gespot wordt door de popo met 56 bibk ben je gewoon het haasje, en geloof me; als je een klappertje maakt, hangt de verzekering je er ook aan opquote:Op donderdag 15 september 2011 15:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
30 fietspad bebouwde kom, 40 fietspad buitende bebouwde kom, 45 op de weg. Ik kom eigenlijk hoofdzakelijk op 50 en 60 km wegen met het ding - en daar zou ik met 45 een gevaar op de weg zijn![]()
En 62 op de meter is 56 op de GPS, qua constructiesnelheid mag je 45km + 10% marge + dat er ook nog een drempel zit op wanneer ze gaan bekeuren. Als het goed is valt deze daar net binnen (ik heb er in elk geval zelf niets aan verandert, ik zou niet weten hoe), maar ik heb begrepen dat een construcstiesnelheid met een geeikte meting van 56 geen problemen oplevert.
Dat is je uitlaat.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Pijpje van ca. 2 centimeter aan de rechterkant bij het motorblok, denk ik?
[..]
van achteren bekeken of voor bekeken..?quote:
Voor de overtreding wel ja, de constructiesnelheid niet - die valt binnen de margesquote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik heb nooit aan die dingen gesleuteld, is van na mijn tijd zeg maar
[..]
Leuke theorie, maar als je gespot wordt door de popo met 56 bibk ben je gewoon het haasje, en geloof me; als je een klappertje maakt, hangt de verzekering je er ook aan op
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
van achteren bekeken of voor bekeken..?
als je achter de scooter staat rechts iig..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |