Ik heb alleen de laatste 20 minuten van de 1e helft gezien en Vitesse had geen kansen. Nac wat halve kansjes.quote:
Ik val net in op EL1, rode kaart?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:39 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Ik heb alleen de laatste 20 minuten van de 1e helft gezien en Vitesse had geen kansen. Nac wat halve kansjes.
Chanturia had z'n 2e gele kaart kunnen krijgen. Een smerig elleboogje van een speler van Nac was ook minstens geel.. Misschien hadden ze het daar over?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik val net in op EL1, rode kaart?
Kan, kreeg het niet helemaal mee. Maar de beelden die ik van die Chanturia zagquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:42 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Chanturia had z'n 2e gele kaart kunnen krijgen. Een smerig elleboogje van een speler van Nac was ook minstens geel.. Misschien hadden ze het daar over?
Allemaal wel erg overdreven gedrag, idd. Natuurlijk wel een groot talent.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan, kreeg het niet helemaal mee. Maar de beelden die ik van die Chanturia zag, wat een stuk verdriet
Tja, doet mij teveel denken aan Schwalbezquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:45 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Allemaal wel erg overdreven gedrag, idd. Natuurlijk wel een groot talent.
Altijd heerlijk; verlengen in de beker.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:53 schreef GSbrder het volgende:
NEC 2-2 laatste minuut blessuretijd. Het is immers ook het grote Fortuna Sittard
Ik hoor ze hier in Tilburg janken heerlijk zon studentenhuis.quote:
beter op Sparta vanavond, hadden een notering van 1,35quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:09 schreef Snuf. het volgende:
Morgen geld inzetten op Eindhoven, moet een makkie zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |