WTF daar wil ik nu mee knuffelen die is wel erg schattig!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:24 schreef utopie het volgende:
hier een foto van flip
[ afbeelding ]
Niet aan zitten, volgens mij heeft Flip aids.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
WTF daar wil ik nu mee knuffelen die is wel erg schattig!
Krijgt vast een ban, de volgende keer denkt ie wel 2x naquote:
dan nog ik wil Flips aids maar al te graag hebben.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:27 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Niet aan zitten, volgens mij heeft Flip aids.
Haha bij wie mag hij nu weer logeren?? Bazen programma is dat!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:22 schreef Akkerr het volgende:
Hallo daar ben ik weer, ik ben flip de beer.![]()
Eerst goed laten keuren door baasje hehquote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dan nog ik wil Flips aids maar al te graag hebben.
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:30 schreef utopie het volgende:
[..]
Eerst goed laten keuren door baasje heh
Sinds wanneer luisteren eigenwijze flippies naar baasjes.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:30 schreef utopie het volgende:
[..]
Eerst goed laten keuren door baasje heh
Ik heb 'm goed opgevoed. Eerst langs papa utopie, daarna mag je alles met flip doen wat je wilt!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer luisteren eigenwijze flippies naar baasjes.
Kijk maar uit dat flip je bloedverwante kind je niet vermoord want bij flips weet je het maar nooit.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:37 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik heb 'm goed opgevoed. Eerst langs papa utopie, daarna mag je alles met flip doen wat je wilt!
Want wie houdt er nou niet van een broodje DAAARMMMM!!!!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:44 schreef okiokinl het volgende:
nu is flip een vloerkleedje voor de kachel, lekker warm.
Dat is die beer die steeds bij iemand ging logeren, toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:07 schreef herzburger het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is flip de beer. Nostalgie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop