Fietsen.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:04 schreef Kaasrol het volgende:
ik vraag me af hè
Waar is iedereen van de oude tijd heen?
Leven gekregen alles. Bans. Studie. Dat.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:04 schreef Kaasrol het volgende:
ik vraag me af hè
* koekjestrommel1 kijkt naar OP plaatjequote:Op donderdag 15 september 2011 00:04 schreef Kaasrol het volgende:
ik vraag me af hè
Kan gebeuren.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik mis:
-Citizenkane
-BaasD
-snuf.
-emzor
-pino
-weetnietmeer
-sander
-weet niet meer
-leelll
-elmo
-die ene gozer die C&M op gymnasium deed, weet zijn naam niet meer
Citizenkane was stomquote:Op donderdag 15 september 2011 00:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik mis:
-Citizenkane
-BaasD
-snuf.
-emzor
-pino
-weetnietmeer
-sander
-weet niet meer
-leelll
-elmo
-die ene gozer die C&M op gymnasium deed, weet zijn naam niet meer
VR2 ook druk met studie denk ikquote:Op donderdag 15 september 2011 00:09 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
VR2?
En Jordy, Ezell, ThaTim, noem maar op.
DAT BEN IKKquote:Op donderdag 15 september 2011 00:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ja VR2 en thatim en ezell vergat ik
wie zijn de rood omcircelde?
[ afbeelding ]
zeg ook niet dat ze allemaal lief zijn, maar daarom mis ik ze nog wel in de SCquote:Op donderdag 15 september 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Citizenkane was stom
BaasD beetje vreemd
SNuf
Emzor ...![]()
![]()
Sander drukdrudkrudkrudrk
leeelll ban
elmo leven
Dat je die eerste niet weet, schaam je.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ja VR2 en thatim en ezell vergat ik
wie zijn de rood omcircelde?
[ afbeelding ]
PARTY MACHENquote:Op donderdag 15 september 2011 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Sander is alleen maar bezig met studeren, partij maken en werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |