Fietsen.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:04 schreef Kaasrol het volgende:
ik vraag me af hè
Waar is iedereen van de oude tijd heen?
Leven gekregen alles. Bans. Studie. Dat.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:04 schreef Kaasrol het volgende:
ik vraag me af hè
* koekjestrommel1 kijkt naar OP plaatjequote:Op donderdag 15 september 2011 00:04 schreef Kaasrol het volgende:
ik vraag me af hè
Kan gebeuren.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik mis:
-Citizenkane
-BaasD
-snuf.
-emzor
-pino
-weetnietmeer
-sander
-weet niet meer
-leelll
-elmo
-die ene gozer die C&M op gymnasium deed, weet zijn naam niet meer
Citizenkane was stomquote:Op donderdag 15 september 2011 00:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik mis:
-Citizenkane
-BaasD
-snuf.
-emzor
-pino
-weetnietmeer
-sander
-weet niet meer
-leelll
-elmo
-die ene gozer die C&M op gymnasium deed, weet zijn naam niet meer
VR2 ook druk met studie denk ikquote:Op donderdag 15 september 2011 00:09 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
VR2?
En Jordy, Ezell, ThaTim, noem maar op.
DAT BEN IKKquote:Op donderdag 15 september 2011 00:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ja VR2 en thatim en ezell vergat ik
wie zijn de rood omcircelde?
[ afbeelding ]
zeg ook niet dat ze allemaal lief zijn, maar daarom mis ik ze nog wel in de SCquote:Op donderdag 15 september 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Citizenkane was stom
BaasD beetje vreemd
SNuf
Emzor ...![]()
![]()
Sander drukdrudkrudkrudrk
leeelll ban
elmo leven
Dat je die eerste niet weet, schaam je.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ja VR2 en thatim en ezell vergat ik
wie zijn de rood omcircelde?
[ afbeelding ]
PARTY MACHENquote:Op donderdag 15 september 2011 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Sander is alleen maar bezig met studeren, partij maken en werken.
Bowlen is gaaf.quote:
Ik zei alleen maar dag tegen Koek hoor, ik blijf hier nog.quote:
ow nja zeg, dan zeg ik eht alvast voor straksssquote:Op donderdag 15 september 2011 00:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dag tegen Koek hoor, ik blijf hier nog.
Ik heb een keer gewonnen zonder ook maar één strike te hebben. Toen voelde ik me baas, want al die andere gasten hadden wel strikes enzo, maar toch won ik.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:14 schreef Kaasrol het volgende:
Bowlen kan ik trouwens echt niet, ben nog nooit uberhaupt 3e geworden ofzo. Altijd onderaan ergens
Iedereen, aanbid de bowlkoningquote:Op donderdag 15 september 2011 00:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb een keer gewonnen zonder ook maar één strike te hebben. Toen voelde ik me baas, want al die andere gasten hadden wel strikes enzo, maar toch won ik.
breek in bij een bowlingcentrum daar is nu toch niemandquote:Op donderdag 15 september 2011 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik krijg nu zin om te gaan bowlen.
Ik heb nog nooit een kapsalon gehad maar hier krijg je die ook op maar heel weinig plaatsen geloof ikquote:Op donderdag 15 september 2011 00:24 schreef Kaasrol het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ltureel_erfgoed.html
Godverdomme lekker.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:24 schreef Kaasrol het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ltureel_erfgoed.html
Waar woon je dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kapsalon gehad maar hier krijg je die ook op maar heel weinig plaatsen geloof ik
ik heb je post gemistquote:Op donderdag 15 september 2011 00:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SLAAP LEKKER KLINKERBOTSING DROOM FIJN.
HATERS WACHT MAAR IK ZEG OOK NIET MEER TRUSTEN TEGEN JULLIE.
0 kapsalons in 22 jaarquote:Op donderdag 15 september 2011 00:29 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens echt zo geniaal, tegenover het gebouw waar ik zit staat een shoarmakraam, en die kapsalon is echt een van de lekkerste die ik ken.![]()
![]()
7 kapsalons in 2 weken
nohhhh ik durf niet het ziet er zo eng uit en en en en zoveeeelquote:Op donderdag 15 september 2011 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zaterdag kunnen we..wordtd hetook mijn eerste keerr allusss
dankje tdrone
Mensen met snelle stofwisselingquote:Op donderdag 15 september 2011 00:37 schreef tdrone het volgende:
het schijnt een calorieenbom te zijn ja
ik heb ondergewicht volgens dat BMI gedoequote:Op donderdag 15 september 2011 00:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mensen met snelle stofwisseling
Ik zit op de grens, iedere 2 uur krijg ik weer honger. En dan bedoel ik honger, niet trek.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb ondergewicht volgens dat BMI gedoe
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zit op de grens, iedere 2 uur krijg ik weer honger. En dan bedoel ik honger, niet trek.
Ben vorige week bijna flauwgevallen omdat ik lunch skipte
KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaasquote:Op donderdag 15 september 2011 00:47 schreef Kaasrol het volgende:
Toen had ik geen tijd
Nu zit ik blokjes kaas te eten
ik vond dat altijd een leuk programmaquote:Op donderdag 15 september 2011 00:50 schreef Kaasrol het volgende:
RESCUE RANGERS
Dat is een tijd geleden zeg
en nu heb je mij daarin meegetrokkenquote:Op donderdag 15 september 2011 00:53 schreef Kaasrol het volgende:
bohh Het is na middernacht...
Nu heb ik gewoon trek in mcdonalds
minderquote:
Dit.quote:
om je verlies weg te drinkenquote:Op donderdag 15 september 2011 01:02 schreef yosander het volgende:
Maar daarna ging ik ook pilsen, tsjill
zijn we hier allemaal nog vanwege dezelfde reden?quote:Op donderdag 15 september 2011 01:03 schreef Kaasrol het volgende:
Allemaal mensen hier ineens wat is dezen
[..]
Dit.
quote:Op donderdag 15 september 2011 01:11 schreef Kaasrol het volgende:
Haha, ik om half 10
Alsnog verdomd vroeg
Eerste potje verloor ik, tweede potje stond ik dik voor: moesten we stoppenquote:Op donderdag 15 september 2011 01:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
om je verlies weg te drinken
[..]
zijn we hier allemaal nog vanwege dezelfde reden?
Vind je het raar hij heeft geloof ik half ONZ dreig en scheld DM's gestuurdquote:Op donderdag 15 september 2011 01:21 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens, iedereen haat computerprobleem: Ik ga mijn FOK! leven vanaf nu beteren
mooiquote:Op donderdag 15 september 2011 01:26 schreef Kaasrol het volgende:
In de tijd van EXA was hij zo'n klotejong, toen hebben ik en Etsu hem weggepest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |