Houd het gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk 
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef Joosterd het volgende:
Waar is de TT ?? ik word een beetje verdrietig hiervan.
ZOEK JUH RUZIE!quote:
Morgen meeten dan maar heb vrije dag jeweet.quote:
Bij tienduizend berichten een topic maken.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:43 schreef Joosterd het volgende:
Bijna 10K posts even een topic ofzo maken
Jezelf beloven dat je bij 10k posts gaat stoppenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bij tienduizend berichten een topic maken.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:02 schreef Dastan het volgende:
Gefeliciteerd, jong. Ik heb mezelf beloofd te stoppen bij 5.000, 8.888, 10.000 en 20.000 berichten.
Ditquote:
O, eventjes mijn telefoon aan de netvoeding leggen.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja man. Vet leuk smsje alles.
Jeetje.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, eventjes mijn telefoon aan de netvoeding leggen.
hahaha mafkeesquote:Op woensdag 14 september 2011 23:08 schreef JanPiraat het volgende:
ikzelf ben het gespuis hoor jullie de schatten ik praat graag tegen mezelf
hmmmm vooruit Dastan en Etsu hebben mn zegen maarrrr niet teveel hoor ik wil je niet teveel delen tochquote:Op woensdag 14 september 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan mag ik nozems meeten van jou?
Ik ben heel kuis en zedelijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hmmmm vooruit Dastan en Etsu hebben mn zegen maarrrr niet teveel hoor ik wil je niet teveel delen toch
watquote:Op woensdag 14 september 2011 23:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Noooo platonischhhslechte ervaringen
nu mag het niet meer !!!
Ja dat was ... raar.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Noooo platonischhhslechte ervaringen
nu mag het niet meer !!!
Ik zou hem bij zn staart pakken en door de kamer gooien.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
mijn kat kotste net een driekwart muis en een dozijn kattenbrokjes uit
Slaap zacht!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:21 schreef Joosterd het volgende:
Ik ga slapen. Iedereen een fijne nacht!
Mjah we gingen platonische dag hebben maar dat liep uit de hand maarrr ik vertrouw je volledig toe aan mijn Klinkie jongenquote:
Ik zou de muis en brokjes in mijn mond stoppen en hem voeren als een moederkatquote:Op woensdag 14 september 2011 23:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
mijn kat kotste net een driekwart muis en een dozijn kattenbrokjes uit
Slaap lekker Joostquote:Op woensdag 14 september 2011 23:21 schreef Joosterd het volgende:
Ik ga slapen. Iedereen een fijne nacht!
hmm lekkerquote:Op woensdag 14 september 2011 23:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zou de muis en brokjes in mijn mond stoppen en hem voeren als een moederkat
Ja dat was stom.quote:
Dan zou ik nooit meer met je zoenen.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zou de muis en brokjes in mijn mond stoppen en hem voeren als een moederkat
Oowww ik heb het al zovaak gedaan johhhquote:Op woensdag 14 september 2011 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dat was stom.
[..]
Dan zou ik nooit meer met je zoenen.
Gatverdamme.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowww ik heb het al zovaak gedaan johhh
Iets van 50 keer geluisterd vandaag.quote:
Jeetje.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Spontane Sjaan in het huisssmaar liefde terug uiteraard hihihi
Balen zeg, wat heb je nog meer openstaan dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik raak altijd de SC kwijt in mijn zeeën van tabs
liefde heet datquote:Op woensdag 14 september 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan heeft mijn topic, waar 233 dagen niemand meer op had gereageerd, gekickt. HEEL ERG FIJN HOOR JANN.
Goede avond heb je.quote:
Jij ook nu tochhh lieve klinkerrr ?quote:
Nounounou teveel waarderingggg.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij ook nu tochhh lieve klinkerrr ?lekker fokken na goed verslagen maken alles
wil iedereen even buigen voor deze jongedame ?
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nounounou teveel waarderingggg.![]()
![]()
gemeen ditquote:Op woensdag 14 september 2011 23:53 schreef JanPiraat het volgende:
hey zullen we ff postcount vergelijken met in gedachten dat ik hier al 2 jaar langer ben![]()
Niks mis met The doors hoorquote:
quote:
Oke okeee.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
Niks mis met The doors hoor
en dat laatste argument valt ook niet te ontkrachten maar jij spamt wel op een leuke inhoudelijke manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |