Als ik het kam wordt het altijd afro.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog geen last van hier. Ze blijven groot. En tegen de tijd dat ik naar de kapper moet, dat was een week geleden al, dan heb ik een soort van afro.
You haz them.quote:
ja ooit als ik geld had voor een nieuwequote:Op woensdag 14 september 2011 22:18 schreef Tegan het volgende:
Oh maar je wilde die bank toch kwijt.
Precies dezelfde nog een keer kopen?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ooit als ik geld had voor een nieuwe
Nou ik meteen de ikea site op natuurlijk
ik denk oh die vind ik wel leuk en niet mega duur (6nogwat) dus ik klik hem aan in de kleur die ik wil
plof over de 1000 euro! wtf!
christus dit gaat weer een zoektocht worden en gedoe geven en we hebben dit weekend weer een huis vol mensen
Die hebben echt geld nodig, zo vaak treden ze op in Nederland.quote:
Je had al 2x oma kunnen zijn joh!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben al 29. Zo'n procedure duurt tig jaar. tegen de tijd dat ik 'goedgekeurd' ben, ben ik alweer te oud.
Bank met een knip- en plakoplossing weer fixen. Dit weekend sloopt gegarandeerd een ander hem nog een keer en dan regel je het via zijn/haar aansprakelijkheidsverzekering. Jij nieuwe bank, kost je helemaal niks.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:23 schreef rhubarbje het volgende:
christus dit gaat weer een zoektocht worden en gedoe geven en we hebben dit weekend weer een huis vol mensen
naja dat vind ik ook weer geldverspilling omdat ie eigenlijk niet aan al onze eisen voldoetquote:Op woensdag 14 september 2011 22:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Precies dezelfde nog een keer kopen?
Het is dat ik maar een nummer van ze ken.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die hebben echt geld nodig, zo vaak treden ze op in Nederland.
whahaaha dat is gemeenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bank met een knip- en plakoplossing weer fixen. Dit weekend sloopt gegarandeerd een ander hem nog een keer en dan regel je het via zijn/haar aansprakelijkheidsverzekering. Jij nieuwe bank, kost je helemaal niks.
Ik ook niet, lang leve de tondeusequote:Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef Tegan het volgende:
Ik ben al drie jaar niet noemenswaardig naar de kapper geweest.
Je kent er gegarandeerd nog meer.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:25 schreef Tegan het volgende:
Het is dat ik maar een nummer van ze ken.
. Heerlijk depressief nummer
.
De rat in de keuken ken je toch wel?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is dat ik maar een nummer van ze ken.
. Heerlijk depressief nummer
.
Een oplossing die dus prima bij jou past.quote:
Noem eens titels.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kent er gegarandeerd nog meer.
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De rat in de keuken ken je toch wel?
ALs het nou niet van die verschrikkelijke kutmuziek was dan zouden ze misschien ook wat verdienenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die hebben echt geld nodig, zo vaak treden ze op in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |