abonnement Unibet Coolblue
pi_101966110
Ben het met de hints eensch! hij lijkt mij de dader :).

#Vote Peter

Roger (1) Timmmm
Peter (2) TV, Cable
liesje1979 (1) AchJa
Redacted
  donderdag 15 september 2011 @ 06:16:26 #227
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101966195
Mensen die niet doorhebben dat ze keihard geplayed worden door de maffia. Wat een vervelend spel eigenlijk
Laffe huichelaar
pi_101966603
Hoeveel worden er verhangen?
U MAD?
  donderdag 15 september 2011 @ 08:01:07 #229
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_101966604
phoe wat een verhalen :)
ff hints zoeken c_/
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_101966948
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 08:01 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveel worden er verhangen?
eentje

Ik twijfel zelf nog enorm tussen Peter en MP... vooral omdat die laatste aan twee kills is te linken dus de kans groter is dat hij er op zijn minst een heeft gedaan :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 15 september 2011 @ 08:39:01 #231
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_101966986
SPOILER: kill1
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MP:
Het favoriete subforum van MP is ESF
Lena -> Esf winnares , MP post veel in esf
Konijntje -> PoHi: Lijntje, en andere Nijntje parodien mogen van rechter
Dan weer warm, dan weer niet -> PoHi: De Grote Fok-Eurovisie ladder! Wie laat jij stijgen en dalen? (stijgende/dalende temperatuur?)
Gouden -> PoHi: Golden Retriever vanwege probleem


De moordenaar liet een tas achter - Vragen over vliegen #20 (e-tickets, bagage, belasting etc)

Timmm
roze handboeien - woonplaats Roosendaal ok vergezocht maar toch.

SPOILER: kill2
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Timmmmm
Wat een herrie:NWS Leraar doet aangifte tegen leerling: Teveel lawaai in klas
In de hoek stond een rollator : Welkom Rockabella op dit knusse hoekje van het FOK!universum!
NWS Bouw grootste moskee ter wereld in Utrecht.

hamer hamer hamer (herhaling)-> fotoboek vlieg vlieg vlieg verhaal
deden dingen die het daglicht niet konden verdragen -> NWS berichten die het daglicht niet kunnen verdragen
Buurman wat doet u nu? -> Verwarde man bij jubileumconcert afgevoerd
valt bij elke moord neer te zetten maar:') -> Feedback & FAQ : Slachtofferhulp
Geschiedenisboek -> NWS Jonge stenengooier wordt beschoten met kruisboog


en nu moet ik zo naar school dus veel verder kom ik niet :@
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_101967197
#Vote Peter

Roger (1) Timmmm
Peter (3) TV, Cable, BoWa
liesje1979 (1) AchJa
U MAD?
  donderdag 15 september 2011 @ 09:14:03 #233
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_101967588
#Vote MP

Roger (1) Timmmm
Peter (3) TV, Cable, BoWa
liesje1979 (1) AchJa
MP (1) tripack

de hints naar hem vind ik toch wel heel erg sterk
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
  Moderator donderdag 15 september 2011 @ 09:28:43 #234
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101967823
Ik weet dat mijn hints niet de sterkste zijn maar om ze helemaal niet toe te voegen vind ik ook weer wat lullig :')

Al neuriënd ging EllaN, dorpsbewoner naar huis. Op zijn iPod het nummer ‘lief klein konijntje’ afgewisseld met de nieuwste cd van Lena. Het was een lange maar enerverende dag geweest. Hij trok maar weer eens zijn jas aan en vroeg zich af wat er met hem aan de hand was. Hij zal wel een griepje onder de leden hebben. Dan had hij het weer warm, dan weer niet. Wat een gedoe. Het liefst had hij nu thuis op de bank willen zitten met de nieuwe 101 woonideeën die hij zojuist had gekocht. Daarbij natuurlijk een grote kan met stomend hete rooibosthee en een grote doos met die Belgische bonbons die hij vorige week kocht tijdens zijn weekendje Brussel.
Wat EllaN niet doorhad is dat er iemand achter hem liep, langzaam maar zeker begon dit figuur steeds dichter bij te komen. Terwijl EllaN bij de etalage van de seksshop ‘de Gouden Genotsknots’ bleef staan kijken stopte de achtervolger naast EllaN. “En EllaN, heb je al iets van je gading gevonden?”. “Och” zei EllaN, “er is zoveel dat ik bijna niet kan kiezen”. Hij keek de etalage nog eens rond. “Bij nader inzien heb ik op zich wel interesse in die roze, met bont afgewerkte, handboeien.” “Boeien? Niks voor mij” antwoordde de persoon.
Voordat EllaN hierop kon reageren kreeg hij met een zware tas een klap tegen zijn hoofd. Hij tuimelde om en voordat hij de grond raakte kreeg hij nog een klap, en nog eens, en nog eens. Het bloed vloog in het rond. De moordenaar liet de tas achter bij EllaN en rende weg. EllaN werd achter gelaten en bloedde langzaam dood.
Blessed19 heeft een topic over besluiteloosheid in haar At's. Eerste moord staat op een gegevent moment in 'kan niet kiezen'.

MP:
Het favoriete subforum van MP is ESF
Lena -> Esf winnares , MP post veel in esf
Konijntje -> PoHi: Lijntje, en andere Nijntje parodien mogen van rechter
Dan weer warm, dan weer niet -> PoHi: De Grote Fok-Eurovisie ladder! Wie laat jij stijgen en dalen? (stijgende/dalende temperatuur?)
Gouden -> PoHi: Golden Retriever vanwege probleem

Roger
Doordenk hint: nieuwe CD van Lena heet good news. Roger post veel in ESF, maaarrrrrrrrr ook in een onztopic goed nieuws van de dag.
Wat is goed nieuws in het engels lieve kindjes? Hetzelfde als lena's nieuwe cd!
Daarbij: etc, maffia, stemde op jou in de BMverkiezingen

Blessed19 heeft een topic over besluiteloosheid in haar At's. Eerste moord staat op een gegevent moment in 'kan niet kiezen'.

“Hamer, hamer, hamer, zaag, zaag, zaag, boor, boor, boor.” Wat een herrie kwam er toch uit de schuur van zijn buurman. CaLeX, tweeling kon zich helemaal niet concentreren op het boek, ‘hoe het gebruik van alcohol mijn leven veranderde’, dat hij aan het lezen was. Het werd aanbevolen door de verkoper, maar het kon hem niet echt boeien. Nieuwsgierig als hij was ging hij toch maar eens bij zijn buurman kijken. Hij zag z’n buurman en een tweede persoon, die hij vaag herkende, op een ladder staan. “Hee buurman, waar ben je toch zo druk mee bezig?” De twee mannen keken geschrokken op. “Ik… eh… wij… zijn… eh… een nieuwe act… ehm… voor Halloween… eh… aan het maken.”.
“Zeg buurman, ik heb laatst in een klustijdschrift nog een interessante reportage gezien over het bouwen van een kippenhok zou jij mij daar eens mee kunnen helpen? Het lijkt me enig om een kippenhok in m’n tuin te hebben staan zodat ik ’s ochtends een vers gelegd eitje voor het ontbijt kan nuttigen. Toen ik laatst jarig was kreeg ik het kookboek ‘eieren als hoofdingrediënt voor het voorgerecht, hoofdgerecht en dessert’ en ik sta te popelen om dat eens in praktijk te kunnen brengen.
Ondertussen keek CaLeX eens goed rond en begon verschillende martelwerktuigen te herkennen. Het deed hem denken aan de plaatjes uit een geschiedenisboek jaren terug. In de hoek stond een rollator, wat moest de buurman daar nou toch mee? De buurman herpakte zich en zag dat CaLeX iets te geïnteresseerd naar de verzameling keek. De buurman en zijn vriend kwamen van de ladder, pakten beiden een stuk touw en liepen op CaLeX af. “Buurman wat doet u nu?!”, vroeg CaLeX. De beide mannen pakten CaLeX bij zijn polsen, bonden hem vast aan een van de vele stellingkasten in de schuur en deden dingen met CaLeX die het daglicht niet konden verdragen. Nadat beiden hun pleziertje meermaals hadden gehad lieten ze CaLeX bloedend achter. CaLeX raakte in een shock en stierf daar niet veel later aan.

Liesje
schuurdt ein deur,
Fokkers helpen fokkers...
In een plaatje op haar fobo "Zaag, schuur, knutsel"

Boswachter
klustijdschrift: post in veel klustopics
martelwerktuigen: foto van fokke en sukke die "gemarteld" in de boeien hangen
alcohol: heeft gepost in: Heineken vriesglas

Timmmmm
Wat een herrie:NWS Leraar doet aangifte tegen leerling: Teveel lawaai in klas
In de hoek stond een rollator : Welkom Rockabella op dit knusse hoekje van het FOK!universum!
NWS Bouw grootste moskee ter wereld in Utrecht.

Faye
3x hetzelfde woord achter elkaar: ONZ Fun fun fun
Ei: ONZ RADIO 49#1123 Ei ei ei en we zijn zo blij
Herrie: KLB Luidruchtige nympho's in huis!
Hoe het gebruik van alcohol mijn leven veranderde: in fobo: Aint no party like an alcohol party
Was twee maanden geleden jarig, maar dat is misschien iets te lang geleden voor “laatst”.


Peter:

Auto buurman voor de deur (pohi)

Maarten-Pieter:

Chinees vlees met ei (pohi)
Donald Duck #1 Waar fokkers rustig hun blaadje lezen (pohi) --> klustijdschrijft

Blessed 19:

Donald Duck #1 Waar fokkers rustig hun blaadje lezen (pohi) --> klustijdschrijft

Charmed_angel:

RADIO 49#1136 eggs maakt mijn avond met zijn goa enzo (pohi) --> eieren

Lindytje:

SHJN SCMet rammelende eierstokken! (pohi) --> eieren

Tripack:

GRTD #1310Met kinky ridders (martelwerktuigen, deden dingen met hem die wellicht kinky waren)
GRTD #1250De horror. (martelen?)

Knetterkrankjorum:

RADIO 49#1123 Ei ei ei en we zijn zo blij

TheaterMaMa, bom stopte na haar bezoekje bij het reisbureau bij het tankstation, gooide de tank vol en liep naar binnen om een klef benzinepomp broodje te halen en ging betalen bij de kassa. Ze stapte in haar auto en moest glimlachen toen zij de vakantiegidsen naar de Frankrijk, Griekenland en Engeland zag liggen. Op het moment dat zij de auto wilde starten werd er op haar raam geklopt door een bejaarde vrouw. “Kunt u mij misschien helpen? Ik sta met een lege tank op de vluchtstrook maar mijn man en ik zijn echt te oud om de auto alleen te duwen”. Natuurlijk zei TheaterMaMa, stapte uit en liep mee naar de auto. “Ach, TheaterMaMa weet je vroeger ging alles een stuk makkelijker hoor, normaal gaat mijn man tanken maar hij is al jaren dement en dat lijkt wel steeds erger te worden babbelde de vrouw er op los. “Dat is niet fijn om te horen mevrouw, maar hoe weet u mijn TheaterMaMa eigenlijk?” antwoorde TheaterMaMa. Kind ik weet zoveel, levenservaring noemen ze dat glimlachte de vrouw. TheaterMaMa haalde haar schouders op en liep door. Eenmaal aangekomen zag TheaterMaMa dat het geen probleem moest zijn om de fiat naar het tankstation te duwen. De lange man stapte uit, gaf een hand en bedankte TheaterMaMa hartelijk. Alleen had ik het niet gekund! Kom ik zal je even een handje helpen.
TheaterMaMa bukte voor over om de auto te duwen toen de man achter haar ging staan met een koevoet, hij sloeg TheaterMaMa een keer op keihard op haar achterhoofd en propte het bewusteloze lichaam in de kofferbak en reed naar huis.

Wat het koppel echter niet wist was dat TheaterMaMa een handgranaat in haar handtasje had zitten. Toen zij bijkwam probeerde ze zoveel mogelijk herrie in de achterbak te maken. Mijn wraak zal zoet zijn dacht ze! De bejaarde man, Etcetera, maffia hoorde het geluid uit de garage komen en ging een kijkje nemen, nog voor hij de deur achter zich dicht kon doen bracht TheaterMaMa de handgranaat tot ontploffing. Op de plek waar voorheen de garage stond was niets meer over dan een diepe krater, eromheen lagen verschillende lichaamsdelen van zowel TheaterMaMa als Etcetera.

Blessed19:
Pohi: Nieuw fenomeen: scootmobiel-terroristen (oude mensen in auto)
Pohi: overnachten in berlijn? (bezoek reisbureau, vakantiegidsen en –landen)

tdrone:
Pohi: GRTD #1317Met goede mensen gaat het altijd slecht. (oude man is dement en wordt steeds erger)

IJsdraakje:
Pohi: CENTRAALRijbewijs/Rijlestopic #156 (auto staat centraal in moord)

Liesje:
Pohi Grenzeloos verliefd #7 Mexihieieieicooo! (reisbureau, vakantielanden)
Pohi GEVRAAGDHulp voor verhuizing van mijn moeder (“kunt u mij misschien even helpen?”)

Honkeytonk:
Pohi Oud maar goud <3 (oude mensen)
Pohi Brief sturen naar Spanje (vakantielanden, reisbureau)

Cablegunmaster
Pohi: HELP! ik zoek een smartphone!
Help!!! mijn laptop blijft steeds vasthangen naar enkele minuten... (vrouwtje vraagt om hulp)

Albinobambi
Pohi Reist u met een OV-chipkaart? (reisbureau)

C_A
Fobo: foto “ik maak broodjes (slachtoffer heeft broodje gehaald)
Fobo: foto’s van reizen, vakanties

Roger:
Pohi: Zijn wij ons brein? (man is dement, zit ook in brein)

Peter
Pohi Procedure ziekte juridisch (man is dement)
Pohi: oudste programma op je computer
Plasprobleem
Wat vinden jullie van de hedendaagse ouderen? (mensen zijn ook oud)
Pohi: Auto buurman voor de deur (moord over auto)
Fobo: Favo TV-programma's Top Gear, (fiat)
Auto - WGR Verzekering autoschade plaats van repareren

Maarten-Pieter
Pohi: Kat gaat waarschijnlijk dood terwijl ik op vakantie ben
(singel) strandvakantie eind september/begin okotober (vakantie/reisbureau)
Pohi: Vragen over vliegen #20 (e-tickets, bagage, belasting etc) (bagage hoort in achterbak)
Pohi Grieken eindelijk failliet.\
Griekenland, Portugal en Ierland uit de Euro #17
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator donderdag 15 september 2011 @ 09:36:43 #235
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101967961
Ik vind vooralsnog de hints naar Peter het sterkst, maar de hints naar faye vind ik ook wel sterk.

Maar voor nu:

##Vote Peter

Roger (1) Timmmm
Peter (4) TV, Cable, BoWa, MaJo
liesje1979 (1) AchJa
MP (1) tripack
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_101967998
Ik weet het even niet. :') Straks nog maar eens alles rustig bekijken. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101968519
Dag lief dorp en ander gespuis :P
pi_101970173
Ben ik nog steeds dood?

;(
pi_101970492
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:09 schreef EllaN het volgende:
Ben ik nog steeds dood?

;(
:Y


Kom maar bij mij in de kist liggen O+
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_101970499
quote:
99s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:20 schreef CaLeX het volgende:

[..]

:Y


Kom maar bij mij in de kist liggen O+
O+
pi_101971422
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
Achja wat ben jij om je heen aan het schoppen? Wat is het probleem? Er staan niet eens hints naar je dacht ik. (Ik ben nog niet aan je toegekomen iig) Overtuig je mede dorpsgenoten dan, waarom ben ik verdacht? Want dit heeft ook geen zin zo.
Je hebt gelijk, ik moet ook eerlijk bekennen dat ik gisteravond in een niet zo'n beste bui was.

Zal eea weer even met een frisse blik bekijken.
  donderdag 15 september 2011 @ 12:22:02 #242
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101972233
Stem nou eens even heel snel op de maffia jongens. Rgoer epi moet dood.
Laffe huichelaar
  One tough cookie donderdag 15 september 2011 @ 12:29:37 #243
169210 liesje1979
pi_101972451
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:53 schreef AchJa het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik moet ook eerlijk bekennen dat ik gisteravond in een niet zo'n beste bui was.

Zal eea weer even met een frisse blik bekijken.
Als jij mij verdacht vind moet je gewoon op mij stemmen. No hard feelings hoor!
pi_101972462
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:22 schreef timmmmm het volgende:
Stem nou eens even heel snel op de maffia jongens. Rgoer epi moet dood.
Daar hebben we mijnheer tunnelvisie weer... jouw vermoedens zijn dus bevestigd op één vage doordenkhint ipv een hele shitload aan duidelijke hints die we bij anderen hebben gevonden....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  One tough cookie donderdag 15 september 2011 @ 12:42:04 #245
169210 liesje1979
pi_101972768
Ik twijfel tussen MP en Faye. Vind de hints naar beiden sterk maar zoals eerder gezegd hebben we met MP wel meer kans omdat hij hints naar twee moorden heeft.
  donderdag 15 september 2011 @ 12:44:51 #246
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101972855
##vote Peter

Roger (1) Timmmm
Peter (5) TV, Cable, BoWa, MaJo, Tha_Erik
liesje1979 (1) AchJa
MP (1) tripack
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie donderdag 15 september 2011 @ 12:55:03 #247
169210 liesje1979
pi_101973183
##vote MP

Roger (1) Timmmm
Peter (5) TV, Cable, BoWa, MaJo, Tha_Erik
liesje1979 (1) AchJa
MP (3) tripack, liesje

Ik kan mijn stem nog aanpassen, maar moet straks eerst werken dus dat wordt dan pas laat in de middag/begin van de avond.
  Redactie Frontpage donderdag 15 september 2011 @ 13:05:34 #248
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101973529
:W vanuit m'n kist :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 15 september 2011 @ 13:35:31 #249
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_101974395
##vote Peter om de duidelijkste hints

Roger (1) Timmmm
Peter (6) TV, Cable, BoWa, MaJo, Tha_Erik, Sheep
liesje1979 (1) AchJa
MP (3) tripack, liesje
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_101974863
##vote MP

Roger (1) Timmmm
Peter (6) TV, Cable, BoWa, MaJo, Tha_Erik, Sheep
liesje1979 (1) AchJa
MP (4) tripack, liesje, IJs
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')