Is het niet duidelijk? Corky van Life Goes On natuurlijk.quote:
goh en jij kan zeker wel muziek maken waar iedereen van staat te springen?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:20 schreef beelz het volgende:
[..]
Is het niet duidelijk? Corky van Life Goes On natuurlijk.
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:20 schreef beelz het volgende:
[..]
Is het niet duidelijk? Corky van Life Goes On natuurlijk.
Dus we mogen niet zeggen dat we het slecht vinden? Bovendien klinkt het alsof je Nick Cave na probeert te doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:21 schreef Blue87 het volgende:
[..]
goh en jij kan zeker wel muziek maken waar iedereen van staat te springen?
Laat maar zien dan . stuur jouw site maar eens
Vooruit, ik haat je niet alleen om je muziek. Ik haat je ook vanwege je pretentieuze onderschrift. Waarschijnlijk heb ik ook een hekel omdat je een vegetariėr bent. Hoogstwaarschijnlijk haat ik je sowieso vanwege je geloof.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:20 schreef Blue87 het volgende:
[..]
Dus mijn muziek is de enige reden waarom je me zou haten? Nogal kortzichtig gedacht
je mag gerust zeggen dat je het slecht vind. ik vind het best wel lekker klinken.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dus we mogen niet zeggen dat we het slecht vinden? Bovendien klinkt het alsof je Nick Cave na probeert te doen.
Vergeet niet de titels die hij zijn 'nummers' mee geeft.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Vooruit, ik haat je niet alleen om je muziek. Ik haat je ook vanwege je pretentieuze onderschrift. Waarschijnlijk heb ik ook een hekel omdat je een vegetariėr bent. Hoogstwaarschijnlijk haat ik je sowieso vanwege je geloof.
Ik heb mijn dure speakers net moeten weg gooien, die konden het gejank niet aan.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:23 schreef Blue87 het volgende:
[..]
je mag gerust zeggen dat je het slecht vind. ik vind het beste wel lekker klinken.
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Vooruit, ik haat je niet alleen om je muziek. Ik haat je ook vanwege je pretentieuze onderschrift. Waarschijnlijk heb ik ook een hekel omdat je een vegetariėr bent. Hoogstwaarschijnlijk haat ik je sowieso vanwege je geloof.
Als mensen niet staan te springen tijdens een optreden van mijn band dan gaat er iets mis. Dus ja, ik maak muziek waar iedereen van gaat springen.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:21 schreef Blue87 het volgende:
[..]
laat horen ik ben benieuwdquote:Op woensdag 14 september 2011 17:25 schreef beelz het volgende:
[..]
Als mensen niet staan te springen tijdens een optreden van mijn band dan gaat er iets mis. Dus ja, ik maak muziek waar iedereen van gaat springen.
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:23 schreef Blue87 het volgende:
[..]
je mag gerust zeggen dat je het slecht vind. ik vind het best wel lekker klinken.
neequote:Op woensdag 14 september 2011 17:25 schreef Trollscience het volgende:
Hoi TS ik woon in de buurt van Maastricht, mag ik je komen opzoeken?
Dude, wat een zwakke reactie.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:21 schreef Blue87 het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik een mafkees ben? Je kent me niet eens, experimentele muzikant.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:24 schreef Blue87 het volgende:
[..]ben ik een gelovige vegetariėr lol wanneer dat dan? je kent me niet eens mafkees
niet mee eensquote:Op woensdag 14 september 2011 17:26 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dude, wat een zwakke reactie.
Dat snappen wij, het plebs, niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:27 schreef Trollscience het volgende:
Waarom heb je "accoustic" achter dat ene liedje gezet? Het is toch allemaal akkoestisch?
Omdat de echte versie nog in ontwikkeling is. John Lennon deed ook eerst akoestische versies op gitaar. Het blijven vooral toch allemaal previews omdat de kwaliteit er van ver te zoeken is. Ik heb hier geen home studio laat staan de goede apparatuur er voor om iets dergelijks goed op te nemen. Kost allemaal geld. Zingen doe ik omdat ik gewoon weet hoe het kan klinken, anders vraag ik wel een zanger en doe ik zelf de instrumentatie.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:27 schreef Trollscience het volgende:
Waarom heb je "accoustic" achter dat ene liedje gezet? Het is toch allemaal akkoestisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |