Hallo mensen,
Dacht laat ik eens kijken of er nog nieuwe berichten waren gekomen, en dat is het geval.
Ik had dit topic helemaal niet meer in de gaten gehouden dus alvast excuses als ik niet meer heb gereageerd.
Ik heb toch een beetje zitten nadenken over bepaalde beroepen en opleidingen. Zelf zat ik laatst een programma te kijken (manager gezocht) en dat spreekt me gewoon toch wel meer aan.
Ook toen ik in de Horeca zat kwamen er altijd veel zakenmensen en op de een of andere manier zag ik me ook wel zo lopen als jullie snappen wat ik bedoel.
Om toch eerlijk te zijn denk ik dat de ICT toch te technisch voor me is, en heb toch zo'n gevoel dat het op het HBO nog meer technisch gaat worden met de opleiding die ik dan zou doen.
Gewoon dat manager zijn en leidinggeven en alles erom heen dat lijkt me gewoon superleuk om te doen.
Zelf kan ik ook wel veel praten alhoewel dat hoor ik van veel mensen, en vindt het ook heel leuk om mensen dan te adviseren over iets.
Dus kortom wat ik nu heb beschreven lijkt me toch de Commerciële Economie opleiding de beste keuze.
Zeker omdat het ook een hele brede opleiding is en je alle kanten op kan, en dat is misschien voor mij wel beter.
@ active2011 Voor dit jaar ben ik inderdaad te laat ja maar kan op verschillende scholen ook in Februari instromen las ik net. Je moet je wel voor December 2011 aanmelden dan.
@ Bolkesteijn Ja als je het alleen over het IQ hebt dan zou ik HBO ook kunnen doen ja, maar wat is jou achtergond qua niveau's. Want ik heb alleen een VMBO BB diploma die 7 jaar geleden is gehaald en een MBO 2 diploma die 5 jaar geleden is gehaald.
Maar zeker niet verkeerd hoor als je over een paar maanden je cum laude haalt
@ Bigs Ik denk dat ik toch meer de Commerciële kant opgaat want ICT is toch denk ik te technisch voor mij, en zoals ik zelf al zei ik vind het gewoon leuk om met pc's te werken.
En ook qua niveau denk ik dat Commerciële Economie beter haalbaar zou zijn dan ICT op HBO niveau.
Ik ga het denk ik wel gewoon proberen die 21+ toets, natuurlijk moet ik me wel echt goed voorbereiden op die 21+ toets. Met behulp van boeken en als het zou kunnen dat je van te voren een paar klassikale lessen kan volgen ter voorbereiding op die 21+ toets.
Want toch zit ik er wel een beetje mee als ik MBO nog tot me 30e moet doen, de kans zit er wel in mocht ik die 21+ toets niet halen maar hoop het natuurlijk wel.
[ Bericht 0% gewijzigd door FS1986NL op 30-09-2011 16:28:50 ]