Examenmateriaal van afgelopen jaar, havo.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:15 schreef FS1986NL het volgende:
Door deze reactie's wordt ik wel weer iets gemotiveerder om die test te doen.![]()
![]()
Hebben jullie ook op bepaalde scholen gezeten waar die testen weer anders zijn?
En hebben jullie site's waar je bepaalde testen kan doen (betrouwbare, normale oude examens)?
Want ik kom er zat tegen maar weet nou niet of dat echt de juiste zijn snap je.
Ik vind die test ook moeilijk(ik heb lager dan jij) terwijl ik toch wel universitair niveau aan kan.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:42 schreef FS1986NL het volgende:
Ja daar ben ik ook wel een beetje bang voor, dat die test misschien wel haalbaar is maar dat uiteindelijk de opleiding zelf heel moeilijk gaat worden.
Denk toch dat MBO beter is want zat net even zo'n test van BNN te maken, en daar haal ik ook maar 95.
Moet wel zeggen dat je bij die test supersnel moet antwoorden dus dat telde ook wel mee met de score waardoor ik niet op tijd was met reageren.
Ik heb de toets gedaan en hard gefaald. Ik studeer bedrijfskunde/bedrijfseconomie aan de universiteit en haal goede cijfers.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:12 schreef FS1986NL het volgende:
Ok ik ga dan maar eens die HAVO examens doen, kijken wat ik er van bak.
Persoonlijk lijkt het me wel handig dat ik van tevoren een cursus Nederlands doe, want ik moet wel zeggen dat bij mij me grammatica heeeeeel slecht is.Maar woorden met d of dt schrijf ik meestal wel weer goed
![]()
Weten jullie welk niveau je zo'n beetje moet halen bij die toets voor Nederlands (F, B, A of zoiets).
@ JohnSpek, Heb je de toets gedaan of niet omdat je het moeilijk vond? En wat voor niveau heb je dan als ik mag vragen.
Ik bedoelde dat ik die BNN test hard heb gefaaldquote:Op woensdag 14 september 2011 20:40 schreef FS1986NL het volgende:
@ JohnSpek Maar hoe ben jij uiteindelijk op de UV gekomen dan omdat je met die test gefaald was.
Mocht ik een 21+ toets doen dan zal dat waarschijnlijk AVANS of InHolland zijn in verband woonplaats en reistijd.
Dan kun je HBO zeker aan, ik had bij de laatste test van BNN een IQ van 83. Als het goed is rond ik over een paar maanden cum laude mijn WO-master af.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:42 schreef FS1986NL het volgende:
Denk toch dat MBO beter is want zat net even zo'n test van BNN te maken, en daar haal ik ook maar 95.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |