abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101942207

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_101942253
Voor de mensen die het gemist hebben: Ik had laatst voor het eerst een "borst knijp opening" _O-
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 14 september 2011 @ 16:46:11 #3
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101942341
Zegt wel een hoop over 't type vrouw dan. Ik krijg bovendien meer het gevoel dat je aan het vertellen bent over hoe goed 't wel niet met jou gaat, dan dat je tips aan 't geven bent.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_101942397
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:46 schreef Catbert het volgende:
Zegt wel een hoop over 't type vrouw dan.
Bij een ander meid deed ik het ook, maar dat was niet als opening (omdat zij aan mijn tepel begon als opening). Het zegt meer over jezelf dan het type vrouw, want bij enige aarzeling had ze me een creepy gast gevonden en had ik een klap gehad.
pi_101942438
De tip is: Wees jezelf en relaxt en benader verschillende vrouwen.
  woensdag 14 september 2011 @ 16:52:15 #6
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101942580
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:47 schreef firefly3 het volgende:
Bij een ander meid deed ik het ook, maar dat was niet als opening (omdat zij aan mijn tepel begon als opening). Het zegt meer over jezelf dan het type vrouw, want bij enige aarzeling had ze me een creepy gast gevonden en had ik een klap gehad.
Leuke anekdote hoor, maar nu doe je alsof je gewoon bij een vrouw als "opening" aan haar tieten kan zitten. Dat is nieteens creepy, dat is borderline aanranding.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_101942691
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:52 schreef Catbert het volgende:

[..]

Leuke anekdote hoor, maar nu doe je alsof je gewoon bij een vrouw als "opening" aan haar tieten kan zitten. Dat is nieteens creepy, dat is borderline aanranding.
Het gaat inderdaad normaal gesproken te ver. Maar ik gokte erop dat ze mijn persoonlijkheid al kende omdat ik met die andere meid bezig was en dat ze me leuk vond. Iedere willekeurige gast zou weggeslagen worden. Die ene meid zei "doorgeven", en ik dacht, hey dat is een goed idee.

Ik raakte haar niet aan op een pesterige manier, maar op de manier waarop ik haar zou aanraken als het mijn vriendin was. Dus op een vertrouwelijke natuurlijke manier.
pi_101942706
Ik heb het idee dat vrouwen die zoiets toelaten van die veertigjarige dikke moeders zijn met lang vies blond haar en van die glimmende motorpak jasjes en leggingen aan. I don't know why.
pi_101942790
quote:
3s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:55 schreef Mpj het volgende:
Ik heb het idee dat vrouwen die zoiets toelaten van die veertigjarige dikke moeders zijn met lang vies blond haar en van die glimmende motorpak jasjes en leggingen aan. I don't know why.
Haha bah. Het was een meid van een jaar of 22. Vrij netjes gekleed en bedekt, soort van bloemetjes jurk achtig iets maar wel modern. Een knappe studente.
pi_101942829
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Haha bah. Het was een meid van een jaar of 22. Vrij netjes gekleed en bedekt, soort van bloemetjes jurk achtig iets maar wel modern. Een knappe studente.
En je raakte haar tiet aan? Als opening?
pi_101942834
Typisch een meid dus waarbij je het normaal gesproken NIET moet doen _O-
pi_101942861
quote:
3s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:58 schreef Mpj het volgende:

[..]

En je raakte haar tiet aan? Als opening?
Ja, de meest belachelijke opening die ik ooit heb gedaan denk ik.
pi_101942893
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, de meest belachelijke opening die ik ooit heb gedaan denk ik.
Respectloos ook nog.
  woensdag 14 september 2011 @ 17:00:38 #14
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101942900
Het was een meid die je al kende dus, dat is geen opener. Jij wist dus dat je bij haar daarmee weg kon komen.

Ik ben kwa fysiek contact heel makkelijk met vrouwen. Aanraken op armen, schouders, rug, midden: geen probleem. Ook bij meiden die ik niet of nauwelijks ken. Maar ik zou nooit meiden die ik ken aan d'r borsten gaan zitten, dat is gewoon respectloos. Heck, zelfs bij m'n vriendin doe ik dat niet en public. Dus sorry, maar ik heb zeker een bepaalde voorstelling bij die meiden en da's geen hele positieve.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:57 schreef firefly3 het volgende:
Compleet ongeloofwaardig dit, sorry.
pi_101942909
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_101943051
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:00 schreef Catbert het volgende:
Het was een meid die je al kende dus, dat is geen opener. Jij wist dus dat je bij haar daarmee weg kon komen.

Ik ben kwa fysiek contact heel makkelijk met vrouwen. Aanraken op armen, schouders, rug, midden: geen probleem. Ook bij meiden die ik niet of nauwelijks ken. Maar ik zou nooit meiden die ik ken aan d'r borsten gaan zitten, dat is gewoon respectloos. Heck, zelfs bij m'n vriendin doe ik dat niet en public. Dus sorry, maar ik heb zeker een bepaalde voorstelling bij die meiden en da's geen hele positieve.
Nee, ik kende haar niet. Ze stond niet ver van me, dus daarom ging ik er vanuit dat ze de positieve vibe wel merkte toen ik met een ander meid communiceerde.

Uiteraard is het respectloos, zodra jij denkt dat het respectloos is. Normaal doe ik dit ook niet, maar op dat moment boeide me even helemaal niets. Maar ik ga dit zeker niet als standaard gebruiken, want dit gaat buiten de wet om op een gegeven moment. Heeft niets met haar te maken, maar met jezelf. Hoe meer je vertrouwt bent met wat je doet, hoe meer ze jou vertrouwt met wat je doet en toe laat. Als het heel gewoon voor je is, voelt ze het aan alsof het ook heel gewoon voor haar is. Ze laat jou leiden.
pi_101943079
quote:
Die heb ik ook gezien :D Misschien onbewust geïnspireerd door dat filmpje :D
pi_101943200
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die heb ik ook gezien :D Misschien onbewust geïnspireerd door dat filmpje :D
Het is een mooie eye-opener voor mensen die niet geloven dat zoiets kan ;)
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_101943237
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ook zonder aarzeling had je van mij een klap gehad.
  woensdag 14 september 2011 @ 17:09:57 #20
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101943294
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:04 schreef firefly3 het volgende:
Uiteraard is het respectloos, zodra jij denkt dat het respectloos is. Normaal doe ik dit ook niet, maar op dat moment boeide me even helemaal niets. Maar ik ga dit zeker niet als standaard gebruiken, want dit gaat buiten de wet om op een gegeven moment. Heeft niets met haar te maken, maar met jezelf. Hoe meer je vertrouwt bent met wat je doet, hoe meer ze jou vertrouwt met wat je doet en toe laat. Als het heel gewoon voor je is, voelt ze het aan alsof het ook heel gewoon voor haar is. Ze laat jou leiden.
Leuke theorie. In de praktijk hebben mensen bepaalde grenzen, die je niet over wil gaan. Tegenaan zitten prima, maar that's it.
pi_101943314
Die van dat filmpje vraagt dat en d'r is een camera bij. Ik vind dat niet te vergelijken met zo even aan iemands borst gaan zitten zonder dat je die persoon kent.

MLIG, dat moet je NOOOOOOOOIT doen.. (ik denk dat hij meeleest :P)
pi_101943333
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:00 schreef Catbert het volgende:

Compleet ongeloofwaardig dit, sorry.
Je hoeft het niet te geloven. Maar zo zag ze er daadwerkelijk uit.

Maar wat ik toen deed was voordat ik haar aanraakte, het gevoel naar boven halen dat ik alleen was met haar en dat het niets uitmaakte en ik wist dat ik goed genoeg ben voor haar om zoiets te mogen bij haar. Wat jij voelt, voelt zij ook. Dus daardoor raakte ik haar borst op een erotische + romantische manier aan.
pi_101943344
quote:
3s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:10 schreef Mpj het volgende:
Die van dat filmpje vraagt dat en d'r is een camera bij. Ik vind dat niet te vergelijken met zo even aan iemands borst gaan zitten zonder dat je die persoon kent.

MLIG, dat moet je NOOOOOOOOIT doen.. (ik denk dat hij meeleest :P)
Goed dat je dat zegt, Firefly is als een soort held voor hem. Dus inderdaad, MLIG niet doen! :P
pi_101943349
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Het is een mooie eye-opener voor mensen die niet geloven dat zoiets kan ;)
Bedankt voor het posten!
pi_101943427
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ook zonder aarzeling had je van mij een klap gehad.
Je bent mijn type niet, dus dat komt goed uit :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')