SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Bij een ander meid deed ik het ook, maar dat was niet als opening (omdat zij aan mijn tepel begon als opening). Het zegt meer over jezelf dan het type vrouw, want bij enige aarzeling had ze me een creepy gast gevonden en had ik een klap gehad.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:46 schreef Catbert het volgende:
Zegt wel een hoop over 't type vrouw dan.
Leuke anekdote hoor, maar nu doe je alsof je gewoon bij een vrouw als "opening" aan haar tieten kan zitten. Dat is nieteens creepy, dat is borderline aanranding.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:47 schreef firefly3 het volgende:
Bij een ander meid deed ik het ook, maar dat was niet als opening (omdat zij aan mijn tepel begon als opening). Het zegt meer over jezelf dan het type vrouw, want bij enige aarzeling had ze me een creepy gast gevonden en had ik een klap gehad.
Het gaat inderdaad normaal gesproken te ver. Maar ik gokte erop dat ze mijn persoonlijkheid al kende omdat ik met die andere meid bezig was en dat ze me leuk vond. Iedere willekeurige gast zou weggeslagen worden. Die ene meid zei "doorgeven", en ik dacht, hey dat is een goed idee.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Leuke anekdote hoor, maar nu doe je alsof je gewoon bij een vrouw als "opening" aan haar tieten kan zitten. Dat is nieteens creepy, dat is borderline aanranding.
Haha bah. Het was een meid van een jaar of 22. Vrij netjes gekleed en bedekt, soort van bloemetjes jurk achtig iets maar wel modern. Een knappe studente.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:55 schreef Mpj het volgende:
Ik heb het idee dat vrouwen die zoiets toelaten van die veertigjarige dikke moeders zijn met lang vies blond haar en van die glimmende motorpak jasjes en leggingen aan. I don't know why.
En je raakte haar tiet aan? Als opening?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haha bah. Het was een meid van een jaar of 22. Vrij netjes gekleed en bedekt, soort van bloemetjes jurk achtig iets maar wel modern. Een knappe studente.
Ja, de meest belachelijke opening die ik ooit heb gedaan denk ik.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:58 schreef Mpj het volgende:
[..]
En je raakte haar tiet aan? Als opening?
Respectloos ook nog.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, de meest belachelijke opening die ik ooit heb gedaan denk ik.
Compleet ongeloofwaardig dit, sorry.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:57 schreef firefly3 het volgende:
Haha bah. Het was een meid van een jaar of 22. Vrij netjes gekleed en bedekt, soort van bloemetjes jurk achtig iets maar wel modern. Een knappe studente.
Nee, ik kende haar niet. Ze stond niet ver van me, dus daarom ging ik er vanuit dat ze de positieve vibe wel merkte toen ik met een ander meid communiceerde.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:00 schreef Catbert het volgende:
Het was een meid die je al kende dus, dat is geen opener. Jij wist dus dat je bij haar daarmee weg kon komen.
Ik ben kwa fysiek contact heel makkelijk met vrouwen. Aanraken op armen, schouders, rug, midden: geen probleem. Ook bij meiden die ik niet of nauwelijks ken. Maar ik zou nooit meiden die ik ken aan d'r borsten gaan zitten, dat is gewoon respectloos. Heck, zelfs bij m'n vriendin doe ik dat niet en public. Dus sorry, maar ik heb zeker een bepaalde voorstelling bij die meiden en da's geen hele positieve.
Die heb ik ook gezienquote:Op woensdag 14 september 2011 17:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Doet me denken aan http://www.dumpert.nl/med(...)_poetin_de_hand.html
Het is een mooie eye-opener voor mensen die niet geloven dat zoiets kanquote:Op woensdag 14 september 2011 17:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezienMisschien onbewust geïnspireerd door dat filmpje
Ook zonder aarzeling had je van mij een klap gehad.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij een ander meid deed ik het ook, maar dat was niet als opening (omdat zij aan mijn tepel begon als opening). Het zegt meer over jezelf dan het type vrouw, want bij enige aarzeling had ze me een creepy gast gevonden en had ik een klap gehad.
Leuke theorie. In de praktijk hebben mensen bepaalde grenzen, die je niet over wil gaan. Tegenaan zitten prima, maar that's it.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:04 schreef firefly3 het volgende:
Uiteraard is het respectloos, zodra jij denkt dat het respectloos is. Normaal doe ik dit ook niet, maar op dat moment boeide me even helemaal niets. Maar ik ga dit zeker niet als standaard gebruiken, want dit gaat buiten de wet om op een gegeven moment. Heeft niets met haar te maken, maar met jezelf. Hoe meer je vertrouwt bent met wat je doet, hoe meer ze jou vertrouwt met wat je doet en toe laat. Als het heel gewoon voor je is, voelt ze het aan alsof het ook heel gewoon voor haar is. Ze laat jou leiden.
Je hoeft het niet te geloven. Maar zo zag ze er daadwerkelijk uit.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:00 schreef Catbert het volgende:
Compleet ongeloofwaardig dit, sorry.
Goed dat je dat zegt, Firefly is als een soort held voor hem. Dus inderdaad, MLIG niet doen!quote:Op woensdag 14 september 2011 17:10 schreef Mpj het volgende:
Die van dat filmpje vraagt dat en d'r is een camera bij. Ik vind dat niet te vergelijken met zo even aan iemands borst gaan zitten zonder dat je die persoon kent.
MLIG, dat moet je NOOOOOOOOIT doen.. (ik denk dat hij meeleest)
Bedankt voor het posten!quote:Op woensdag 14 september 2011 17:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het is een mooie eye-opener voor mensen die niet geloven dat zoiets kan
Je bent mijn type niet, dus dat komt goed uitquote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook zonder aarzeling had je van mij een klap gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |