SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Otje en Pluk
Twee hardcovers van Annie M.G. Schmidt. De bekende Otje en Pluk van de Petteflat. Beide nog compleet en in goede staat. Vraagprijs is ¤10! Op te halen in Amsterdam of versturen via pakketpost. Indien ze volgende week nog niet weg zijn flikker ik ze weg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Getal & Ruimte, 4K1 (ISB = 9011037464)
Kwam ik ook nog tegen, geen idee van wie eigenlijk want zelf nooit gebruikt. Perfecte nieuwstaat! Vraagprijs is ¤10! Op te halen in Amsterdam of mogelijk te versturen, kan waarschijnlijk in een bubbelenvelop. Indien het boek volgende week nog niet weg is flikker ik hem weg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suske & Wiske
Goed, dan kom ik bij een heleboel boeken van Suske & Wiske. Zien er allemaal nog perfect uit! Vraagprijs is moeilijk, omdat sommige nog wel wat opleveren volgens mij. Heb http://www.suske-en-wiske.com/speciale-uitgaven.htm gebruikt voor richtprijzen! Opnieuw, ophalen in Amsterdam of te versturen. Kan zowel bij meerdere met pakketpost, en anders een paar in een bubbelenvelop. Liever meerdere in een keer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummer 72 tot 89 (78 twee keer!) ¤2 per stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toffe Tiko ¤ 7,50,-
Duistere Diamant ¤7,50
Groot grappen ¤2,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.200 tot 207 ¤2 per stuk (Eerste druk!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.71 (¤2), 69 (¤2), 169 (¤2), 179 (¤2), 153 (¤2), 118 (¤2), 174 (¤2), 119 (¤5), 186 (¤5), 165 (¤2), 151 (¤5), 187 (¤2), 218 (¤2), 214 (¤2).
That's it!
Groetjes,
ROFLOLI'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!![]()
Suske en Wiske: nr:
75, 76, 81, 82, 83, 89, 153, 118, 174, 119, 186, 165, 187
25 euro incl verzenden...![]()
Exclusief verzendkosten heb je een deal!
Krijg je Groot grappen erbij.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!![]()
28 euro incl... dat groot grappenboek mag je houden...quote:Op donderdag 15 september 2011 16:36 schreef ROFLOL het volgende:
Exclusief verzendkosten heb je een deal!
Krijg je Groot grappen erbij.![]()
![]()
Suske en Wiske: nr:
75, 76, 81, 82, 83, 89, 153, 118, 174, 119, 186, 165, 187 zijn naar GX3!
Kick.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!![]()
PU's en Annie M.G. Schmidt boeken zijn weg! Nog een aantal S&W strips over!I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: