Klonk goed inderdaad, tot ik hun naam intikte op google: De reviewsquote:Op woensdag 14 september 2011 15:18 schreef Herda het volgende:
Onder je post staat een banner die linkt naar moneybookers... is dat niks?
Klik
Ow... tsja dat had ik nog niet bekeken...quote:Op woensdag 14 september 2011 15:28 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Klonk goed inderdaad, tot ik hun naam intikte op google: De reviews
Ik kwam er ook maar toevalligquote:Op woensdag 14 september 2011 15:32 schreef Herda het volgende:
[..]
Ow... tsja dat had ik nog niet bekeken...
Oeps iemand heeft mijn portemonnee gejat. En hoppa ze kunnen betalen zonder moeite...Geef mij maar de oude vertrouwde pinpas maarja dat werkt niet op het internet...quote:Op woensdag 14 september 2011 15:44 schreef MutedFaith het volgende:
Creditcards een "extreem fraude gevoelig systeem vinden" vinden
Dan blokkeer je dus je cc en krijg je gewoon je geld terug. Ik zie het probleem dus niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:46 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Oeps iemand heeft mijn portemonnee gejat. En hoppa ze kunnen betalen zonder moeite...Geef mij maar de oude vertrouwde pinpas maarja dat werkt niet op het internet...
Toch heb ik liever prepaidsquote:Op woensdag 14 september 2011 15:46 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan blokkeer je dus je cc en krijg je gewoon je geld terug. Ik zie het probleem dus niet.
Zie mijn postquote:Op woensdag 14 september 2011 15:48 schreef Black_Ninja het volgende:
Toch heb ik liever prepaidsmaar dan niet van Moneybookers
(sorry blijf die stomme banner zien hier)
Je krijgt dus ook een fysieke pas? het klinkt goed idd ook wat voorwaarden betreftquote:Op woensdag 14 september 2011 15:51 schreef Redah het volgende:
[..]
Zie mijn postIk snap werkelijk niet waarom mensen nog voor andere (betaalde) alternatieven gaan, of, nog erger, kaarten die je in de winkel moet kopen
Ik gebruik Neteller al jaren en kan overal met m'n MasterCard terecht. Hij staat ook gewoon op mijn naam en verschilt dus niet van een gewone MasterCard.
Oeps, iemand heeft mijn creditcard gejat en doet er betalingen mee.. Oh wacht, ik doe aangifte, bel met mijn creditcardmaatschappij en alle betalingen worden teruggedraaid.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:46 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Oeps iemand heeft mijn portemonnee gejat. En hoppa ze kunnen betalen zonder moeite...Geef mij maar de oude vertrouwde pinpas maarja dat werkt niet op het internet...
Eerder ze online iets willen bestellen, heb je tig keer je pas kunnen blokkeren.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:46 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan blokkeer je dus je cc en krijg je gewoon je geld terug. Ik zie het probleem dus niet.
Dat je je geld terug krijgt, betekent niet dat het systeem niet fraudegevoelig is...quote:Op woensdag 14 september 2011 17:11 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Oeps, iemand heeft mijn creditcard gejat en doet er betalingen mee.. Oh wacht, ik doe aangifte, bel met mijn creditcardmaatschappij en alle betalingen worden teruggedraaid.
Heel fraude gevoelig ja. Echt, enorm. Controleerden de creditcardmaatschappijen nou maar automatisch of er niet opeens vreemde betalingen gedaan worden met je creditcard..
Je vergeet 1 ding.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:29 schreef Redah het volgende:
Neteller is de allerbeste:
• GRATIS virtuele mastercard, je kunt als je wil iedere keer met een nieuw kaartnummer online betalen
• GRATIS plastic card: Geen aanvraagkosten, geen abonnementskosten, niks/noppes/nada.
• Opladen doe je simpelweg via iDeal
• Transactiekosten zijn er alleen bij valuta-omrekening. Heb je 20 Euro op je kaart, dan kun je ook echt voor 20 Euro iets kopen
Het enige nadeel is dat opladen met minimaal 22,50 iedere keer moet gebeuren.
Voordeel is weer, t.o.v. zo'n 3V ding, dat als je nog geld overhebt je dit naar je bankrekening kunt laten terug storten.
Ik ben 1 keer de dupe geweest van CC fraude. Mijn pas werd door de bank geblokkeerd (automatisch), kreeg de volgende dag een brief in huis met info.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:11 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Oeps, iemand heeft mijn creditcard gejat en doet er betalingen mee.. Oh wacht, ik doe aangifte, bel met mijn creditcardmaatschappij en alle betalingen worden teruggedraaid.
Heel fraude gevoelig ja. Echt, enorm. Controleerden de creditcardmaatschappijen nou maar automatisch of er niet opeens vreemde betalingen gedaan worden met je creditcard..
En ze brengen ook kosten in rekening als je hem 14 maanden niet gebruiktquote:Op donderdag 15 september 2011 01:17 schreef bambino het volgende:
[..]
Je vergeet 1 ding.
Dit is inderdaad helemaal gratis TOT je hem opzegt, dat betaal je opzegkosten, weet ff niet meer hoeveel ik geloof 20 euro ofzo?
Ik gebruik neteller al een lange tijd en het werkt super.
Ook i.c.m. ryanair, krijg je geen administratie kosten (dat was de reden dat ik hem nam).
oh dat wist ik geeneensquote:Op donderdag 15 september 2011 08:01 schreef Civilian het volgende:
[..]
En ze brengen ook kosten in rekening als je hem 14 maanden niet gebruikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |