Dat. Ben in 3 weken 4 (bijna 5) kg kwijt geraakt. Enkel door te sporten en op te letten wat ik eet. En daar zat een compleet verneukte week tussen met negerzoenen e.d. Plus dat het gewoon beter voor je is, want afvallen is leuk, maar je voedingspatroon omgooien zul je moeten, anders kun je binnen de kortste keren weer opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:17 schreef geelkuikentje het volgende:
Sport/beweeg je wel voldoende? Gewoon stoppen met snoepen en zo. Dan kom je een heel eind.
Ja hoor, komt ie: Begin nooit aan een crash-dieet.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:15 schreef oink_oink het volgende:
Iemand die verder nog tips heeft ?
Ga met je luie reet van die bank af en ga sporten/bewegen. En stop met snoepen. Dat werkt dus echt wel...quote:Op woensdag 14 september 2011 14:21 schreef oink_oink het volgende:
Stoppen met snoepen dat schiet echt niet op hooguit een paar gram per maand eraf, liecer eerste effe de kop eraf hard tegen hard en dan een beter vreetpatroon.
Paar gram per maand?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:21 schreef oink_oink het volgende:
Stoppen met snoepen dat schiet echt niet op hooguit een paar gram per maand eraf, liever eerste effe de kop eraf hard tegen hard en daarna een beter vreetpatroon.
Begin dan gewoon gelijk met een beter vreetpatroon. Want als je eerst hiermee start kom je het verloren gewicht net zo hard weer aan, zodra je weer enigszins normaal begint te eten.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:21 schreef oink_oink het volgende:
Stoppen met snoepen dat schiet echt niet op hooguit een paar gram per maand eraf, liever eerste effe de kop eraf hard tegen hard en daarna een beter vreetpatroon.
Die gewichtstoename zit niet in het snoepen...kijk gewoon eens wat je verder allemaal eet, vette troep zoals patat, vette snacks, vet broodbeleg etc. schrappen en gewoon minder calorierijk gaan eten. In heel veel dingen zit meer dan je lief is.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:21 schreef oink_oink het volgende:
Of zodra je je wel een dag te buiten gaat op bv een b-day oid.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Begin dan gewoon gelijk met een beter vreetpatroon. Want als je eerst hiermee start kom je het verloren gewicht net zo hard weer aan, zodra je weer enigszins normaal begint te eten.
Dat valt wel mee, ben zeker geen fan van frituurzooi en ook geen bier, en ik eet zeker niet veel. Wel een heavy operatie 6 jaar geleden waarbij ik binnen een paar maanden 20 kilo zwaarder werd, zoals veel voorkomt. Verder een paar jaar tot 18 uur per dag aan het werk op internet in een stad die niet bepaald tot wandelen uitnodigde. Inmiddels woon ik in de beste wandelstad van NL en hen minder voor de computer te doen, kortom grote veranderingen reeds alleen wil sneller van die surplus kilo's af, gewoon voor het gezicht, algeheel beter gevoel en een beter sexleven.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Die gewichtstoename zit niet in het snoepen...kijk gewoon eens wat je verder allemaal eet, vette troep zoals patat, vette snacks, vet broodbeleg etc. schrappen en gewoon minder calorierijk gaan eten. In heel veel dingen zit meer dan je lief is.
Nee, daarom moet je juist je levensstijl veranderen. Daardoor ben ik ook zonder problemen van 112 naar 102 kg gegaan en nu erbij sporten zit ik op 96 en streven is 80.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:43 schreef oink_oink het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ben zeker geen fan van frituurzooi en ook geen bier, en ik eet zeker niet veel. Wel een heavy operatie 6 jaar geleden waarbij ik binnen een paar maanden 20 kilo zwaarder werd, zoals veel voorkomt. Verder een paar jaar tot 18 uur per dag aan het werk op internet in een stad die niet bepaald tot wandelen uitnodigde. Inmiddels woon ik in de beste wandelstad van NL en hen minder voor de computer te doen, kortom grote veranderingen reeds alleen wil sneller van die surplus kilo's af, gewoon voor het gezicht, algeheel beter gevoel en een beter sexleven.
Kan dat dieet natuurlijk ook in stappen doen, 1 weet dieet,1 week matig maar normaal eten etc.
Kennis van me heeft net twee maanden Cambridge dieet gedaan waarbij 25 kilo afgevallen, alleen ging op het laatst letterlijk over z'n nek van die smerige papjes en reepjes al die commerciele shit.
Of je kiest de enige juiste manier, niet een dieet volgen en eens je luie reet van de bank halen.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:43 schreef oink_oink het volgende:
Kan dat dieet natuurlijk ook in stappen doen, 1 weet dieet,1 week matig maar normaal eten etc.
Kennis van me heeft net twee maanden Cambridge dieet gedaan waarbij 25 kilo afgevallen, alleen ging op het laatst letterlijk over z'n nek van die smerige papjes en reepjes al die commerciele shit.
Zo te zien bent u toch met iemand anders in de war.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:14 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Of je kiest de enige juiste manier, niet een dieet volgen en eens je luie reet van de bank halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |