Dat is Klaus! Je hebt niet zo goed opgelet volgens mijquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:47 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Weet iemand wie die Nick of Nicholas is waar in de nieuwe episode (8) steeds naar wordt gerefereerd?
Ja ik dacht ook al dat het Klaus zou zijn maar wist het niet zeker dus dacht ik vraag het even ^^quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:11 schreef mawtje het volgende:
[..]
Dat is Klaus! Je hebt niet zo goed opgelet volgens mij
Hij heet Nicklaus maar rebbekah noemt hem Nick en de rest Klaus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna moeten we dus tot 5 januari wachten![]()
Ik blijf het grappig vinden dat vrouwen deze serie met zoveel emotie kijken, mij gaat het om het verhaal in het algemeen en het fantastische ego van Damon. De vrouwen zijn echt van Delena of Stelena of weet ik veel hoe je het noemt xDquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:56 schreef loezzzje het volgende:
Volgende week graag weer een D/E kus en misschien dat we daar dan 8 weken op kunnen teren
Mij gaat het ook om de verhaallijnen; als het alleen het romantische aspect was geweest had ik het allang opgegeven. Ik vind eigenlijk het geheel leuk, de verschillende plots, de romances ... en de zeer aantrekkelijke cast is ook niet te versmadenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:50 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Ik blijf het grappig vinden dat vrouwen deze serie met zoveel emotie kijken, mij gaat het om het verhaal in het algemeen en het fantastische ego van Damon. De vrouwen zijn echt van Delena of Stelena of weet ik veel hoe je het noemt xD
Ik vind de verhaallijnen ook wel leuk maar mij trekken de romances ook altijd in series. En ja Ian, what can I sayquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:50 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Ik blijf het grappig vinden dat vrouwen deze serie met zoveel emotie kijken, mij gaat het om het verhaal in het algemeen en het fantastische ego van Damon. De vrouwen zijn echt van Delena of Stelena of weet ik veel hoe je het noemt xD
acht toch?quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:27 schreef J-net het volgende:
Ik vind het soweiso al super dat we 9 afleveringen achter elkaar hebben gehad zonder 1 onderbreking. Best uniek.
Gisteren goede aflevering vond ik, gaf weer veel inzichten en dan volgende week midseason finale...
Ik hoop op kus Damon & Elena, want nu gisteren weer net niet en het was zo lief en romantisch.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |