Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICEs baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: Najaar 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Game Informer: Magazine scans
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar hiertoe.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Waterkoeling is meer een beetje voor de looks e.d. Wil je echte koelprestaties (voor de oc'er) dan moet je een dure set kopen; vanaf 350 euro om verschil te maken en dan nog maak je geen extreem grote stappen. In de zin van dat het het geld waard is, 100'en euro's voor een paar 100 MHz is het niet waard. Dus het is echt meer voor de looks en voor de heb. Serieuze oc'ers doen aan phasechanging e.d.
Op woensdag 14 september 2011 10:04 schreef Skull-splitter het volgende: Zo blij dat ik daar nooit aan begonnen ben! Investering, en luchtkoeling is nu gewoon vaak beter dan watersetjes
Specificeer beter?
Ik haal betere temps met mijn simpel koelsetje dan met een Zalman Optima of mijn Scythe mugen 2 RevB. Scheelt ongeveer 3 graden idle en 8 graden op 100% CPUZ.
Standaard HC100 koeler maar met Scythe flex fans zodat het geluid minimaal is. Ik kan nog verder gaan met beter presterende fans maar dan wordt het mij teveel herrie.
Ik haal betere temps met mijn simpel koelsetje dan met een Zalman Optima of mijn Scythe mugen 2 RevB. Scheelt ongeveer 3 graden idle en 8 graden op 100% CPUZ.
Standaard HC100 koeler maar met Scythe flex fans zodat het geluid minimaal is. Ik kan nog verder gaan met beter presterende fans maar dan wordt het mij teveel herrie.
Beter in de vorm van prijs, ja dat wel.
Dat zijn geen waarden om specifiek een waterkoeling voor aan te schaffen. Eerste argument was toen het in opkomst was ook het geluidsniveau, iets wat sindsdien alweer bij luchtkoeling ligt (behalve bij GPU ), maar das ook niet gek met een FOP32 AKA de straaljager.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Lol mensen die gaan kijken naar 3 graden verschil , who gives a shit. Zolang je genoeg ventilatoren hebt en de temp goed blijft zodat je kaart niet de fik ingaat is er niks aan de hand.
En anders kan je hem net zo goed in de vriezer zetten blijft die helemaal cool.
Voor de gemiddelde gamer zal het allemaal aan zijn reet roesten of het 3 graden warmer is maar voor mij is hardware net zo goed hobby als de software. Gamen doe ik dan ook zelden maar sleutelen des te meer. Dat is toch iets persoonlijks. Verder zijn mijn beweegredenen:
• overklokbaarheid icm stabiele temperaturen. ik heb mijn 2500k nu op 4.6Ghz gekregen met een cpu voltage van 1.385v bij 51 gr C maar de 4.8 lonkt natuurlijk. Ik zal met de cpu ppl moeten gaan werken om hoger te geraken richting 1.70-1.90v. Echter het moet voor dagelijks gebruik nog wel gewoon lekker betrouwbaar blijven. Deze hogere waardes haal ik niet met luchtkoeling.
• Inbouw ruimte icm goede airflow anders begint bijvoorbeeld geheugen te piepen.
Maar goed, dit hoort in het andere topic thuis denk ik.
Op woensdag 14 september 2011 12:15 schreef jpjedi het volgende: Voor de gemiddelde gamer zal het allemaal aan zijn reet roesten of het 3 graden warmer is maar voor mij is hardware net zo goed hobby als de software. Gamen doe ik dan ook zelden maar sleutelen des te meer. Dat is toch iets persoonlijks. Verder zijn mijn beweegredenen:
• overklokbaarheid icm stabiele temperaturen. ik heb mijn 2500k nu op 4.6Ghz gekregen met een cpu voltage van 1.385v bij 51 gr C maar de 4.8 lonkt natuurlijk. Ik zal met de cpu ppl moeten gaan werken om hoger te geraken richting 1.70-1.90v. Echter het moet voor dagelijks gebruik nog wel gewoon lekker betrouwbaar blijven. Deze hogere waardes haal ik niet met luchtkoeling.
• Inbouw ruimte icm goede airflow anders begint bijvoorbeeld geheugen te piepen.
Maar goed, dit hoort in het andere topic thuis denk ik.
Kom effe mijn PC overclocken dan
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
Dat zijn geen waarden om specifiek een waterkoeling voor aan te schaffen. Eerste argument was toen het in opkomst was ook het geluidsniveau, iets wat sindsdien alweer bij luchtkoeling ligt (behalve bij GPU ), maar das ook niet gek met een FOP32 AKA de straaljager.
Het is het geluidsniveau en betere OC. Simpel toch? En dan heb ik het niet over een kant en klaar setje can Corsair ofzo, maar echt een goede set samenstellen met een 120.3 rad Zo'n 350 euro kost dat met slangen/buizen etc erbij In de zomer scheelt het zo al 10+ C. Wat best wel veel is. Op full load kan het oplopen tot 15 C verschil.
Het is het geluidsniveau en betere OC. Simpel toch? En dan heb ik het niet over een kant en klaar setje can Corsair ofzo, maar echt een goede set samenstellen met een 120.3 rad Zo'n 350 euro kost dat met slangen/buizen etc erbij In de zomer scheelt het zo al 10+ C. Wat best wel veel is. Op full load kan het oplopen tot 15 C verschil.
Dat ga ik ook nog eens doen deze winter, dan neem ik wel mijn graka`s mee zodat ik ook weer lekker de ruimte heb rond mijn PCI-E sloten.
Dat ga ik ook nog eens doen deze winter, dan neem ik wel mijn graka`s mee zodat ik ook weer lekker de ruimte heb rond mijn PCI-E sloten.
Het is niet zo simpel heh, je mag wel een hele grote case met LC holes hebben dan, want als je GFX ook gaat koelen met je DUal loop hebben.(dus 2 rads)
Het is niet zo simpel heh, je mag wel een hele grote case met LC holes hebben dan, want als je GFX ook gaat koelen met je DUal loop hebben.(dus 2 rads)
Ik ken de implicaties.. Radiateurs genoeg hier op het werk.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK! Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!