Paardenprik in zijn nek, in laten slapen en nooit meer aandacht geven!!!!quote:Op woensdag 14 september 2011 10:02 schreef blup het volgende:
Istie weer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verkoopt fietsen op het station jeweetzellufquote:Op woensdag 14 september 2011 10:30 schreef Reintji het volgende:
Wat is er eigelijk van Thijs Bosma geworden?
quote:Op woensdag 14 september 2011 10:30 schreef Reintji het volgende:
Ecko schoenen en vrijetijdsshirten zijn dan wel weerquote:Op woensdag 14 september 2011 09:59 schreef JaafkeGB het volgende:
Intro voor de onwetende:
Dan heb ik 't over dezelfde mensen die denken dat ze kunnen rappen, en elke zin afsluiten met weetjuwel?? weetjewel.
Van die types met een Karl Kani vest tot hun knieën, En dan een Ecko broek, waar ze waarschijnlijk met 2 benen in 1 pijp van kunnen. naar nee. Dat plezier gunnen ze ons niet
Van die fiftynine-fifty-new-era' types met een bandana onder hun cap, een bandana waar een kale vrouw door haar chemokuur haar zelfvertrouwen kwijt is, nog niet eens over na zou denken.
Dus.. Gister rond 21:30 (rust champions league) ik naar de supermarkt op de hoek. Je kent het wel, ineens spontaan zin in een broodje kipfilet. Sta ik daar in de rij, ongeduldig dat ik ben een beetje om mij heen te kijken. Staan er 2 van die boven genoemde types voor mij. Hele stoere jongens, 2 blikjes ES energydrank p.p en een hand vol muntjes van mama gekregen. Ik besloot om het even aan te horen: 'Ewa ik heb zin in die jonko man, word je lekker skaffa' waarop dat ander lopend vest antwoorden: 'jewuut zelluf man' naja. Ze bleven zo een tijdje doorgaan. Ondertussen een pingetje naar zwappel gestuurd, wat ik in zo'n situatie moet doen, ik besloot hun maar te negeren en mij te concetreren op dat lekker broodje wat ik ging maken.
rotmensen, haat jullie allemaal. Stelletje wiggers,
http://thijsp14.hyves.nl/quote:Op woensdag 14 september 2011 10:30 schreef Reintji het volgende:
Ja wel ze mogen wel gezien worden. Mooi logo en vaak mooie prints/borduursels. Ik vind het super. En maatje groter zodat het lekker los zit, heerlijk. Maar zo'n broek op half7 nee dankje.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:26 schreef JaafkeGB het volgende:
tik'm oan gap
nee maar ecko schoenen zijn niks mis mee, vrijetijdshirten zijn leuk, zolang niemand ze ziet? van die lange-shirtjes met een diepe V !! :#
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:40 schreef mc-Piel het volgende:
Ik ben gewoon een gevoelige jongen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |