SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:23 schreef HappyBob het volgende:
Ik dacht dat ik hier niet welkom wasWant ik geef niet teveel geld uit.
je zegt het meteen goed met 'teveel'.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:23 schreef HappyBob het volgende:
Ik dacht dat ik hier niet welkom wasWant ik geef niet teveel geld uit.
Vroeger was ik ook zoquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
je zegt het meteen goed met 'teveel'.
Soms koop ik dingen waarvan ik achteraf denk WTF moest dat nou en dan is mijn geld weer bijna op
impulsief zijn
Herkenbaar _Oquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
je zegt het meteen goed met 'teveel'.
Soms koop ik dingen waarvan ik achteraf denk WTF moest dat nou en dan is mijn geld weer bijna op
impulsief zijn
Uggsquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Herkenbaar _O
'Och, die uggs (ja,, maar wel warm) kunnen deze maand best al wel, dan heb ik ze vast voor als het koud wordt'
'Uw saldo is 12,50'
'Fuck'
Oh, die is wel tof jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL DEZE
http://www.asos.com/ASOS/(...)20&sort=-1&clr=Black
Ja, datquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uggs(de warmte, niet het uiterlijk
) al matchen ze soms stiekem wel goed bij een outfit
Mensen die nu al uggs dragenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, datMaar uggs onder zomerjurkjes zonder legging en vest en wat dan ook
Serieus, dan is het warm hoor, als je zomaar een jurkje aan kunt. Dan zijn uggs niet nodig
.
Ik heb ze al wel aangehadquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mensen die nu al uggs dragen
Ohjee. Dat gaat me te verquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil hele foute designer regenlaarzen
Naja niet per se designer maar je hebt toch van die 'fashion' regenlaarzen. Ben dat merk kwijtquote:
Ja, ik heb er net nog iets over gelezen. Ik weet het alleen ook niet meerquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja niet per se designer maar je hebt toch van die 'fashion' regenlaarzen. Ben dat merk kwijt
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, ik heb er net nog iets over gelezen. Ik weet het alleen ook niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |