Kandidaten week 1:quote:Het programma waar de computer de perfecte love-matches voorspelt.
Uit honderden inschrijvingen worden per aflevering 4 meiden en 4 jongens uitgekozen om er achter te komen of de matches kloppen. Om de deelnemers in de stemming te krijgen, vliegen we hen naar Spanje waar ze in een luxe villa verblijven.
Match
Om niets te missen hebben we overal camera's opgehangen. De kandidaten weten dat ze gematched zijn, maar hebben geen idee met wie. Dat zullen ze pas op de laatste dag te horen krijgen.
Maar die lul heeft daar wel een paar dagen gratis kunnen feesten.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:51 schreef MargrietV het volgende:
Kandidaat 'De Villa' blijkt stoeptegelmoordenaar HILVERSUM - RTL heeft een aflevering van de nieuwe realityshow 'De Villa' geschrapt. Een van de deelnemers blijkt in 2005 te zijn veroordeeld voor de zogenaamde Rijswijkse stoeptegelmoord.
De Villa
De redactie van RTL Boulevard werd getipt over de deelname van deze Davey V. Na onderzoek bleek het inderdaad om dezelfde man te gaan die in 2005 op 19-jarige leeftijd met drie vrienden een stoeptegel vanaf een viaduct bij Rijswijk op de A4 gooide. Daarbij werd de 30-jarige Angelique Donk uit Uden dodelijk getroffen.
Davey V. werd tot vijf jaar cel veroordeeld voor de moord. Hij heeft zijn straf uitgezeten en meldde zich onlangs als kandidaat van De Villa. De uitzending met V. zou op 11 oktober worden uitgezonden. RTL heeft besloten de aflevering niet uit te zenden. uit piëteit met de nabestaanden van Donk
dat was toch die met 2 kids. En zeggen dat ze niet snel meer met der benen wijd gaat want ze heeft daar in het verleden van geleerd. Vandaar die 2 kids, dohh, hoezo ik zet me voor lul op tvquote:Op donderdag 15 september 2011 21:09 schreef HerbertThePervert het volgende:
En tering, wat was die Sabrina voor een manwijf zeg.
Echt he. Is het vnv herhaling of wat?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:09 schreef HerbertThePervert het volgende:
En tering, wat was die Sabrina voor een manwijf zeg.
Behehe door de computer gematched aan een stoeptegelmoordenaar.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:51 schreef MargrietV het volgende:
Kandidaat 'De Villa' blijkt stoeptegelmoordenaar
Dat is Rianne en ja die zet zichzelf mooi voor schut.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:14 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
dat was toch die met 2 kids. En zeggen dat ze niet snel meer met der benen wijd gaat want ze heeft daar in het verleden van geleerd. Vandaar die 2 kids, dohh, hoezo ik zet me voor lul op tv
Wat de fuck.. Ik wou wegzappen maar nu ben ik nieuwsgierig gewordenquote:Op woensdag 14 september 2011 11:40 schreef Ripley het volgende:
Ik voelde me echt niet prettig bij de uitzending van gisteren. Wat er met Rianne gebeurde was gewoon borderline aanranding, afgezien van het feit dat hete en raar wijf is. En dat Charlotte even aan haar haar op de grond werg gesmeten werd me ook als iets te normaal afgedaan. Als programmamaker zou ik hier toch ergens ingegrepen hebben.
Zal wel een stoephoer zijn geweestquote:Op donderdag 15 september 2011 22:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
Behehe door de computer gematched aan een stoeptegelmoordenaar.
Exusa. Begon uit enthousiasme te posten. Wat een programquote:
Hehe ik moest terugdenken aan dat stukje waarin 'ie de vooroordelen over negers opnoemde en toen zei dat die niet op hem van toepassing waren.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Dat die Gido respectloos is staat buiten kijf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |