abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101920692
quote:
Het programma waar de computer de perfecte love-matches voorspelt.
Uit honderden inschrijvingen worden per aflevering 4 meiden en 4 jongens uitgekozen om er achter te komen of de matches kloppen. Om de deelnemers in de stemming te krijgen, vliegen we hen naar Spanje waar ze in een luxe villa verblijven.

Match
Om niets te missen hebben we overal camera's opgehangen. De kandidaten weten dat ze gematched zijn, maar hebben geen idee met wie. Dat zullen ze pas op de laatste dag te horen krijgen.
Kandidaten week 1:

promo:
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_101923636
Die lesbische blondine lag op bed met dr tetten vol in beeld *O* .
  dinsdag 13 september 2011 @ 23:59:09 #3
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_101923800
Die blonde Rianne wat een goedkoope slet is dat :') die kan iedereen wel een x volblaffen als die wilt :')
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_101924529
Vanavond de tweede aflevering geweest dus? Morgen maar eens terug kijken 8-).
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_101928983
Ben het programma nu al zat....

[ Bericht 3% gewijzigd door Tricycle op 14-09-2011 09:06:18 (Typefout) ]
pi_101932604
Ik voelde me echt niet prettig bij de uitzending van gisteren. Wat er met Rianne gebeurde was gewoon borderline aanranding, afgezien van het feit dat hete en raar wijf is. En dat Charlotte even aan haar ahar op de grond werg gesmeten werd me ook als iets te normaal afgedaan. Als programmamaker zou ik hier toch ergens ingegrepen hebben.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_101987909
Kandidaat 'De Villa' blijkt stoeptegelmoordenaar HILVERSUM - RTL heeft een aflevering van de nieuwe realityshow 'De Villa' geschrapt. Een van de deelnemers blijkt in 2005 te zijn veroordeeld voor de zogenaamde Rijswijkse stoeptegelmoord.

De Villa

De redactie van RTL Boulevard werd getipt over de deelname van deze Davey V. Na onderzoek bleek het inderdaad om dezelfde man te gaan die in 2005 op 19-jarige leeftijd met drie vrienden een stoeptegel vanaf een viaduct bij Rijswijk op de A4 gooide. Daarbij werd de 30-jarige Angelique Donk uit Uden dodelijk getroffen.

Davey V. werd tot vijf jaar cel veroordeeld voor de moord. Hij heeft zijn straf uitgezeten en meldde zich onlangs als kandidaat van De Villa. De uitzending met V. zou op 11 oktober worden uitgezonden. RTL heeft besloten de aflevering niet uit te zenden. uit piëteit met de nabestaanden van Donk
pi_101988037
Als ik het zo zie zit er iedere week wel een moordenaar of verkrachter in :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_101988311
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:51 schreef MargrietV het volgende:
Kandidaat 'De Villa' blijkt stoeptegelmoordenaar HILVERSUM - RTL heeft een aflevering van de nieuwe realityshow 'De Villa' geschrapt. Een van de deelnemers blijkt in 2005 te zijn veroordeeld voor de zogenaamde Rijswijkse stoeptegelmoord.

De Villa

De redactie van RTL Boulevard werd getipt over de deelname van deze Davey V. Na onderzoek bleek het inderdaad om dezelfde man te gaan die in 2005 op 19-jarige leeftijd met drie vrienden een stoeptegel vanaf een viaduct bij Rijswijk op de A4 gooide. Daarbij werd de 30-jarige Angelique Donk uit Uden dodelijk getroffen.

Davey V. werd tot vijf jaar cel veroordeeld voor de moord. Hij heeft zijn straf uitgezeten en meldde zich onlangs als kandidaat van De Villa. De uitzending met V. zou op 11 oktober worden uitgezonden. RTL heeft besloten de aflevering niet uit te zenden. uit piëteit met de nabestaanden van Donk
Maar die lul heeft daar wel een paar dagen gratis kunnen feesten.
pi_101992265
Wat een debiel programma zeg, met die 'computer-matches'. Slaat toch nergens op. :')
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
pi_101992289
En tering, wat was die Sabrina voor een manwijf zeg. :')
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
pi_101996786
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:09 schreef HerbertThePervert het volgende:
dat was toch die met 2 kids. En zeggen dat ze niet snel meer met der benen wijd gaat want ze heeft daar in het verleden van geleerd. Vandaar die 2 kids, dohh, hoezo ik zet me voor lul op tv :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_101996795
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:09 schreef HerbertThePervert het volgende:
Echt he. Is het vnv herhaling of wat?
pi_101999337
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:51 schreef MargrietV het volgende:
Kandidaat 'De Villa' blijkt stoeptegelmoordenaar
Behehe door de computer gematched aan een stoeptegelmoordenaar.

quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:14 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

dat was toch die met 2 kids. En zeggen dat ze niet snel meer met der benen wijd gaat want ze heeft daar in het verleden van geleerd. Vandaar die 2 kids, dohh, hoezo ik zet me voor lul op tv :')
Dat is Rianne en ja die zet zichzelf mooi voor schut.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 11:40 schreef Ripley het volgende:
Ik voelde me echt niet prettig bij de uitzending van gisteren. Wat er met Rianne gebeurde was gewoon borderline aanranding, afgezien van het feit dat hete en raar wijf is. En dat Charlotte even aan haar haar op de grond werg gesmeten werd me ook als iets te normaal afgedaan. Als programmamaker zou ik hier toch ergens ingegrepen hebben.
Wat de fuck.. Ik wou wegzappen maar nu ben ik nieuwsgierig geworden :')
  donderdag 15 september 2011 @ 23:14:56 #15
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102000320
Dat zei ik ook al tegen mijn vriend net, Ripley. Die Olivier wilde gewoon seks, hoe dan ook en met wie dan ook. Hij heeft zich opgedrongen aan de stomdronken Rianne. Ik vind het echt eng gedrag. Ongeacht wat ik verder van die Rianne vind.
pi_102000385
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:54 schreef n0ir het volgende:

[..]

Behehe door de computer gematched aan een stoeptegelmoordenaar.

Zal wel een stoephoer zijn geweest :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_102000590
Ze willen ook allemaal tattewages en piercings :').!!!!!!! Wat een tuig.

Hoe oud is dat mokkel met die twee kids? Ook je kind 'Chianti' noemen :')
Meer een naam voor zo'n kuttenlikhond.
U MAD?
pi_102000627
Wie is die stoeptegelkiller dan??
U MAD?
pi_102000638
Leer eens lezen Bowa.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102000651
Die Rianne heeft meer lullen binnen gehad dan er klinknagels in de Erasmusbrug zitten.
U MAD?
pi_102000693
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:21 schreef Tim86 het volgende:
Leer eens lezen Bowa.
Exusa. Begon uit enthousiasme te posten. Wat een program :')

Leuk als je een mokkel bent die met die Davey ( :') , de naam al) heeft liggen te pompen daar in die show :')
U MAD?
  donderdag 15 september 2011 @ 23:22:49 #22
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102000697
Shanti en Faisel :')
pi_102001265
Dat die Gido respectloos is staat buiten kijf... maar die Rianne die daar heel Lloret de Mar over zich heen laat gaan en dan zegt "Dat doe je niet want ik heb 2 kindjes" _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_102001267
'ik heb een reputatie'

:').!!!!!!!!!!!!!!!!! X 1.324.664
U MAD?
pi_102001400
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Dat die Gido respectloos is staat buiten kijf...
Hehe ik moest terugdenken aan dat stukje waarin 'ie de vooroordelen over negers opnoemde en toen zei dat die niet op hem van toepassing waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')