maar liever word ik wel van tevoren ingelicht dat ik koers ga zetten naar de rode zeequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:35 schreef Alessándro. het volgende:
Een echte keizer die neukt voor het vaderland bevaart de Rode Zee.
dat ik daar natuurlijk niet van gediend was en dat ze me wel had in mogen lichten, maar ze wist zelf zogenaamd nergens nog vanquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:38 schreef Meloewa het volgende:
Bah dat dat wijf uberhaupt met jou wilde neuken , wees blij dat je haar mocht neuken of had je pik er niet in gedouwt dan maar ga niet achteraf lopen klagen! Onrespectloze flikker.
ben jij ook ongesteld?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:38 schreef Meloewa het volgende:
Bah dat dat wijf uberhaupt met jou wilde neuken , wees blij dat je haar mocht neuken of had je pik er niet in gedouwt dan maar ga niet achteraf lopen klagen! Onrespectloze flikker.
& dezequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:40 schreef Saisai het volgende:
wees blij dat iemand jou in zich wil hebben.
ahh frustraties?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:38 schreef Meloewa het volgende:
denken dat vrouwen niet van elke willekeurige man gratis seks kunnen krijgenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:44 schreef Chinless het volgende:
[..]
ahh frustraties?
is er niemand op deze aardkloot die jou kan voldaan meis?
Omdat hij schijnheilig is , ik weet zeker dat die tegen dat meisje gewoon aardig ''normaal'' heeft gedaan en niks er van gezegd heeft. Ik geloof er dan ook niks van hij doet dit achterbakse nu gewoon op fok... het meisje moest eens wetenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:42 schreef Akwasi het volgende:
Hoe kunnen jullie het nou opnemen voor zo'n snol die dan niks zegt.
Dit zo true.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:45 schreef Saisai het volgende:
[..]
denken dat vrouwen niet van elke willekeurige man gratis seks kunnen krijgen
denken dat mannen "moeilijk verkrijgbaar" zijn
mannen met illusies
Er zijn vrouwen waar zelfs mannen niet mee willen rotzooien. Volgens mij heb jij hier last van een illusiequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:45 schreef Saisai het volgende:
[..]
denken dat vrouwen niet van elke willekeurige man gratis seks kunnen krijgen
denken dat mannen "moeilijk verkrijgbaar" zijn
mannen met illusies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |