Juist, ik ga hier gewoon niet eens op inquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:58 schreef SoldMayor het volgende:
Zeker te weten de slechtste TT ooit.
FIFA.![]()
-edit-
Dat zou ik ook maar zeker niet doen nee.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:58 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Juist, ik ga hier gewoon niet eens op in
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:58 schreef SoldMayor het volgende:
Zeker te weten de slechtste TT ooit.
FIFA.![]()
-edit-
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat zou ik ook maar zeker niet doen nee.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat zou ik ook maar zeker niet doen nee.
Copy/paste uit FIFA topicquote:
Xblister haat op alles zoals fifa omdat iedereen dat leuk vind.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Xblister is ook een PES fan. En faal TT.
Uh nee, copy/past van youtube "frontpage". Wijsneus.quote:
Xblister haat het ook al hij weer eens een xbl ban heeftquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Xblister haat op alles zoals fifa omdat iedereen dat leuk vind.
Dan denken ze speciaal te zijn.
Jij bent precies zoals ik alle FIFA spelers voor me zie. FIFA is het beste en als je het daar niet eens mee bent dan zit je fout. Je kan zo vaak als je wiltquote:
Omdat Pedro een baas is en Afellay te kort komt voor Barca vind ik dat niet heel gekquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:17 schreef SoldMayor het volgende:
Pedro in de basis en Afellay op de bank zometeen bij Barce-Milan.![]()
Wat is er mis met de trainer/coach van Barca.
Er zijn genoeg mensen die niks met CR hebben hoor, En CS is ook tof.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jij bent precies zoals ik alle FIFA spelers voor me zie. FIFA is het beste en als je het daar niet eens mee bent dan zit je fout. Je kan zo vaak als je wiltdoen, maar je durft niet eens in de discussie aangezien CS al 12 jaar lang wordt gespeeld, vroeger meest gespeelde spel was en je gay ass voetbal spelletje alleen door mensen worden gespeeld die zich aftrekkken over Cristiano Ronaldo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |