Dit iddquote:
En anders krijg je wel gezeik als de portier die bij het kaartjesscanapparaat staat uit donker Afrika komt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:16 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Jawel, printers kunnen niet goed overweg met barcodes. Het beste is overtrekpapier kopen en dan overtekenen. Gegarandeerd dat je anders gedoe krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En, TS is nogal paranoia ingesteld
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
Even serieus: ligt er aan in welke kleur het op je e-ticket staat. De barcode, bedoel ik. Rood-wit is meestal ok, blauw-wit wil nog wel eens problemen geven. Dus?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:50 schreef knight18 het volgende:
jullie maken me gek. Kan je het nou wel of niet uitprinten?
Nee onmogelijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:50 schreef knight18 het volgende:
Je kan het uitprinten, maar de meeste printers zijn er gewoon niet voor gemaakt. Het beste kun je naar een professionele drukkerij gaan en vragen of zij het willen printen (vertel wel duidelijk dat het om een streepjescode gaat). Ook kan je vragen om "gewone" tickets.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:50 schreef knight18 het volgende:
Print het voor de zekerheid in meerdere groottes uit, normale grootte, grooter en echt groot (A4). Het kan dan met scannen niet mis gaan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:50 schreef knight18 het volgende:
barcode is in zwartquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even serieus: ligt er aan in welke kleur het op je e-ticket staat. De barcode, bedoel ik. Rood-wit is meestal ok, blauw-wit wil nog wel eens problemen geven. Dus?
dit nog maar n keer in de herhaling.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dit idd
man, hoe denk je dat hele sloten aan mensen naar concerten gaat
oftewel, nee dat geeft geen problemen, je moet het zelfs uitprinten.
Zwart? Waarom heb je geen rood gekozen? Dat staat er meestal bij als standaardkeuze. Nu loop je het risico dat je ticket niet geldig is, zelfs niet als je een barcodeprinter gebruikt zoals Doodloper voorstelde.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |