quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:50 schreef aight1 het volgende:
Zonsverduistering en Josje van K3 omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
absurd hequote:Op dinsdag 13 september 2011 19:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zonsverduistering en Josje van K3 omg
Zulke mooie dingen zag ik niet in jouw lijstje staanquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zonsverduistering en Josje van K3 omg
jawelquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zulke mooie dingen zag ik niet in jouw lijstje staan
Dit dus.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah kom op, jouw lijstje kan echt niet tippen aan die van aight1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buddy Holly word geboren. Ik word geboren. Google INC word geboren. Dit dat.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
Ik ben 1 dag ouder dan jij bent. HOE VOELT DAT KLEINTJE?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet zo veel. Jij werd geboren ditdat meer niet
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah kom op, jouw lijstje kan echt niet tippen aan die van aight1
lekkerquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:55 schreef Dientje12 het volgende:
Toen ik werd geboren in 1990 kon god mij ook in dit lichaam hebben geplaatst
[ afbeelding ]
hij heeft me gematst
Dat maakt je nog niet groter dan mij, alleen een dag ouder. Ik had trouwens al 12 dagen eerder geboren moeten worden, maar toen had ik nog niet zo'n zin om uit de buik te komen. Dus misschien ben ik wel veel eerder gemaakt dan jijquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben 1 dag ouder dan jij bent. HOE VOELT DAT KLEINTJE?
Ligt er aan, zo denderend ziet je fobo er nou ook weer niet uit.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:55 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
hij heeft me gematst
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het geeft niet, mijn lijst is nog minder
Oh snapquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt er aan, zo denderend ziet je fobo er nou ook weer niet uit.
Gwen Stefani heequote:Op dinsdag 13 september 2011 19:56 schreef aight1 het volgende:
1962 - Tommy Lee, Amerikaans drummer
1969 - Gwen Stefani, Amerikaans zangeres
1971 - Kevin Richardson, Amerikaans zanger (Backstreet Boys)
1974 - Marianne Timmer, Nederlands schaatsster
1981 - Zlatan Ibrahimović, Zweeds voetballer
1981 - Andreas Isaksson, Zweeds voetbaldoelman
sick
jammer, hijzij is wel knapquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:55 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
hij heeft me gematst
aight Ibrahimovicquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:56 schreef aight1 het volgende:
1962 - Tommy Lee, Amerikaans drummer
1969 - Gwen Stefani, Amerikaans zangeres
1971 - Kevin Richardson, Amerikaans zanger (Backstreet Boys)
1974 - Marianne Timmer, Nederlands schaatsster
1981 - Zlatan Ibrahimović, Zweeds voetballer
1981 - Andreas Isaksson, Zweeds voetbaldoelman
sick
Iewliewliewl ik wil dat allemaal niet wetenquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat maakt je nog niet groter dan mij, alleen een dag ouder. Ik had trouwens al 12 dagen eerder geboren moeten worden, maar toen had ik nog niet zo'n zin om uit de buik te komen. Dus misschien ben ik wel veel eerder gemaakt dan jij![]()
Ik had wel wat meer medeleven van je verwacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn lijst![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik had wel wat meer medeleven van je verwacht.Dit is mijn lijst:
1899 - In Stavanger wordt de Noorse voetbalclub Viking FK opgericht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wowI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik had wel wat meer medeleven van je verwacht.Dit is mijn lijst:
Aspirine op je verjaardag uitgevonden halloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geboortedatum: 01-01-1961quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:57 schreef coban het volgende:
[..]
Iewliewliewl ik wil dat allemaal niet weten
Nou en
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:58 schreef Dientje12 het volgende:
1978 - Danny Koevermans, Nederlands voetballerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn lijstI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een bazenlijst eigenlijk, vooral die eerste!
Wiequote:Op dinsdag 13 september 2011 19:59 schreef Intronic het volgende:
2008 - De Nederlandse zwemmer Maarten van der Weijden wint op de Olympische Spelen goud op de 10 kilometer open water.
Held
Pech. Je zal nooit zo'n baas kunnen worden. Kijk die looks kijk dat baasheidzijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik ga klagen als ik vanavond ga bidden
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:59 schreef LompeHork het volgende:
2006 - Boten Anna van Basshunter is de eerste Zweeds-talige nummer 1-hit in de Nederlandse Top 40.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een bazenlijst eigenlijk, vooral die eerste!I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:59 schreef LompeHork het volgende:
Boten Anna mang. Wat ben jij een baas nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een bazenlijst eigenlijk, vooral die eerste!
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
2006 - Boten Anna van Basshunter is de eerste Zweeds-talige nummer 1-hit in de Nederlandse Top 40.
JA GODVERDOMME HET ENIGE MINPUNT.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Boten Anna mang. Wat ben jij een baas nu.
Nee haha ik ben het beu om op bed te liggen dus even FOK! kijken.quote:
Ik ga al mijn geld uitgeven aan plastiche chirurgie..quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:59 schreef coban het volgende:
[..]
Pech. Je zal nooit zo'n baas kunnen worden. Kijk die looks kijk dat baasheidzijn.
Auch, gewoon nog steeds niet luisterenquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee haha ik ben het beu om op bed te liggen dus even FOK! kijken.
Gisteren heel de dag op bed gelegen en vandaag weer pfff ben het beuquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Auch, gewoon nog steeds niet luisterenterecht trouwens wel, ik kan ook niet zo lang op bed liggen en niets doen.
wiequote:Op dinsdag 13 september 2011 20:01 schreef Rodawa het volgende:
1602 - Gilles Personne de Roberval, Frans wiskundige
1949 - Magda Cnudde, Belgisch actrice
1956 - Sergej Soechoroetsjenkov, Russisch wielrenner
1969 - Irina Slavina, Russisch schaakster
Jawel. Beat that bitches
ziek?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gisteren heel de dag op bed gelegen en vandaag weer pfff ben het beu
leukquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:01 schreef Rodawa het volgende:
Jawel. Beat that bitches
Ja.quote:
Bonuspunten voor wie mij spot:quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:01 schreef Rodawa het volgende:
Jawel. Beat that bitches
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeu, dat is inderdaad drama, en dan ook gewoon niets doen, wardeloos is dat.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gisteren heel de dag op bed gelegen en vandaag weer pfff ben het beu![]()
en vanavond ga ik ook weer vroeg naar bedquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bonuspunten voor wie mij spot:1984 - LompeHork, toekomstig FOK!modSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jeu, dat is inderdaad drama, en dan ook gewoon niets doen, wardeloos is dat.
[..]
Bonuspunten voor wie mij spot:1984 - LompeHork, toekomstig FOK!modSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jeu, dat is inderdaad drama, en dan ook gewoon niets doen, wardeloos is dat.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
zemmelquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:03 schreef Intronic het volgende:
[..]
1984 - LompeHork, toekomstig FOK!mod
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:03 schreef Intronic het volgende:
[..]
[..]
Bonuspunten voor wie mij spot:1687 - Willem de Fesch, Nederlands componist en violistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]∞
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
1687 - Willem de Fesch, Nederlands componist en violist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorheteerst dat ik spoilers doe![]()
Hopen dat ik niet faal
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Dankje.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:03 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ctrl+fquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
Wou je liever P_z? Voor mij en Dimens is tenminste nog een topic geopendquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]____________________________________________________________________!
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:04 schreef coban het volgende:
HAHAHA JE FAALTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorheteerst dat ik spoilers doe![]()
Hopen dat ik niet faal
Nee, hoor.
Omdat peer.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:04 schreef coban het volgende:
Ik kan maar 1 noemenswaardig puntje geschiedenis vinden: 1942 - Mahatma Gandhi wordt gearresteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorheteerst dat ik spoilers doe![]()
Hopen dat ik niet faal∞
Denken dat CTRL Fquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ctrl+f
[..]
Wou je liever P_z? Voor mij en Dimens is tenminste nog een topic geopend
Nee niet eens, ik ging gwn 1984 opzoekenquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ctrl+f
[..]
Wou je liever P_z? Voor mij en Dimens is tenminste nog een topic geopend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOT MIJ
Ja maar dat is grapjequote:Op dinsdag 13 september 2011 19:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
geboortedatum: 01-01-1961
Wil je zeggen dat ik 2 januari 1961 geboren ben?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Toekomstige koningin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOT MIJ
Omdat peer.
1994 - MarokkaanseKip, toekomstige koninginSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOT MIJI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
1994 - MarokkaanseKip, toekomstige nietsnutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOT MIJ∞
ben jij 16?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOT MIJ
maar dit is echt jou droom, kan niet waar zijn
17quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ben jij 16?
maar dit is echt jou droom, kan niet waar zijn
Jij!quote:
Jou geloof ik dan wel weerquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee niet eens, ik ging gwn 1984 opzoeken
Appelquote:
Eindelijk iemand die mij erkent.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
1687 - Willem de Fesch, Nederlands componist en violist
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:07 schreef coban het volgende:
[..]
Graoje. Ik faal. Engels denken enzo
Lekkertje van me.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij!smiecht!
[..]
Jou geloof ik dan wel weer(nohomo, gewoon kerstliefde, je weet)
Goed ideequote:Op dinsdag 13 september 2011 20:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ga al mijn geld uitgeven aan plastiche chirurgie..
OMG AFELLAY.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:09 schreef Rodawa het volgende:
Opstelling Barcelona: Valdes, Alves, Busquets, Mascherano, Abidal; Keita, Xavi, Iniesta; Villa, Messi, Pedro.
Bank: Pinto, Thiago, Cesc, Maxwell, Puyol, Adriano, Afellay.
Opstelling AC Milan: Abbiati, Nesta, Zambrotta, Abate, Thiago Silva; van Bommel, Seedorf, Nocerino, Boateng; Pato, Cassano.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij!smiecht!
[..]
Jou geloof ik dan wel weer(nohomo, gewoon kerstliefde, je weet)
Ibi op bankquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:09 schreef Rodawa het volgende:
Opstelling Barcelona: Valdes; Alves, Busquets, Mascherano, Abidal; Keita, Xavi, Iniesta; Villa, Messi, Pedro.
Bank: Pinto, Thiago, Cesc, Maxwell, Puyol, Adriano, Afellay.
Opstelling AC Milan: Abbiati; Nesta, Zambrotta, Abate, Thiago Silva; van Bommel, Seedorf, Nocerino, Boateng; Pato, Cassano.
Late reactiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berberpride jwz
Jammer dat je mij irritant noemt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:09 schreef coban het volgende:
[..]
Ooit zal ik je te pakken nemen. Ooit.
succes havefun daagquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
oke snel arabisch hw maken dang kijken
xxx
Ze wilt je!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer dat je mij irritant noemt.
Ze hebben gewoon te veel keus. Iniesta, Xavi, Thiago en Cesc voor 2 posities. Wel alle 4 topspelersquote:
Ik wil het best voor je doen, gratisquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Late reactie
Doet dat pijn plastische chirurgie?
Ik wil mij alvast mentaal voorbereiden..
Waar ik me wel op verheug is dat als ze met een stift op me gaan tekenen, ik hoop dat het kriebelt hihi
Mja haal dan Keita eruit. Maar ik heb niet zoveel meer met Barca, jankventjes.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon te veel keus. Iniesta, Xavi, Thiago en Cesc voor 2 posities. Wel alle 4 topspelers
Jammer ja. Niks aan te doen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer dat je mij irritant noemt.
Geen idee, LompeHork blijkt het te weten. Ik wacht vol spanning op zijn reactie.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja zeg het eens, wat wil je nu eigenlijk?
Benayoun vind ik maar niks. Sowieso deze opstelling, weinig toffe spelers alleen Walcott en rvpquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:14 schreef Rodawa het volgende:
Nog ff de opstelling van Arsenal, voor Intronic:
Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscienly, Gibbs, Arteta, Song, Walcott, Benayoun, Gervinho, Van Persie
Thanks.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:14 schreef Rodawa het volgende:
Nog ff de opstelling van Arsenal, voor Intronic:
Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscienly, Gibbs, Arteta, Song, Walcott, Benayoun, Gervinho, Van Persie
Ja, helaas staan Busquets en Mascherano in de verdediging, dus Keita zal wel controlerend op het middenveld staan ofzo. Fabregas en Thiago zijn toch wat aanvallender. Hopelijk komt Puyol er nog in ipv Keita, en schuift Busquets door naar het middenveld.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mja haal dan Keita eruit. Maar ik heb niet zoveel meer met Barca, jankventjes.
Even wachten op het antwoord, hopelijk krijgen we die zo meteen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:14 schreef coban het volgende:
[..]
Geen idee, LompeHork blijkt het te weten. Ik wacht vol spanning op zijn reactie.
Juicyhill, ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:16 schreef Patje1987 het volgende:
Wie stuurt er soms nog meer een DM naar zichzelf?
Jij.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:16 schreef Patje1987 het volgende:
OMG echtquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:12 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wil het best voor je doen, gratis
Dat klopt.quote:
Ja krijg je met al die blessures he. Zoveel goede spelers nog op de bank, zo'n zonde eigenlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, helaas staan Busquets en Mascherano in de verdediging, dus Keita zal wel controlerend op het middenveld staan ofzo. Fabregas en Thiago zijn toch wat aanvallender. Hopelijk komt Puyol er nog in ipv Keita, en schuift Busquets door naar het middenveld.
Andreas Isakssonquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:16 schreef Kakpizza het volgende:
Nog steeds kan niemand tippen aan dat ik een verjaardag deel met onder andere:
Buddy Holly
Koningin Elizabeth de 1e
Mijzelf
Inderdaad, sowieso hebben Barcelona en Real Madrid een te sterke bank.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja krijg je met al die blessures he. Zoveel goede spelers nog op de bank, zo'n zonde eigenlijk
Ik, omdat het kanquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:16 schreef Patje1987 het volgende:
Hahahaquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
OMG echt
voor gratis heb ik alles over !
Ik ga gelijk mijn vrienden smsen enzo
* Dientje12 Pakt zijn telefoon en opent contacten en ziet alleen Mam staan
[ afbeelding ]
Op welk net?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:19 schreef Rodawa het volgende:
Ik ga ff weg en straks voetbal kijken, ciao!
Oh, echt? Ik weet het niet, het was te random.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:14 schreef coban het volgende:
[..]
Geen idee, LompeHork blijkt het te weten. Ik wacht vol spanning op zijn reactie.
heb je jezelf nog nooit gesneden?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:19 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahamaar het snijden doe ik wel voor het eerst he, kan beetje fout gaan enzo
Je maakt een back-up van je laptop terwijl je er nog niets mee gedaan hebt?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:18 schreef mc-Piel het volgende:
AH YEAH!
backup is klaar
Eindelijk kan ik m'n laptop gebruiken!
OMG KAN DAT?:')quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:16 schreef Patje1987 het volgende:
Ik weet het, omg ik het wie het is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:20 schreef coban het volgende:
[..]
OMG KAN DAT?:')
IK GA GELIJK DM TYPEN ENZO
Zo eentje met hele lieve teksten enzo![]()
:@:@:&@;&"
Doen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:20 schreef coban het volgende:
[..]
OMG KAN DAT?:')
IK GA GELIJK DM TYPEN ENZO
Zo eentje met hele lieve teksten enzo![]()
:@:@:&@;&"
Ja maar ik heb vertrouwen in jou, dus dan kan het niet fout gaan..quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:19 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahamaar het snijden doe ik wel voor het eerst he, kan beetje fout gaan enzo
Dimens en ik zijn teleurgesteld. We wilden het echt weten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, echt? Ik weet het niet, het was te random.
Ik hoop dat je mij gewoon wilt slaan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:21 schreef coban het volgende:
[..]
Dimens en ik zijn teleurgesteld. We wilden het echt weten.
Ik snij altijd in polsen en slagader. Is lekker.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
heb je jezelf nog nooit gesneden?
Het spijt mij!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:21 schreef coban het volgende:
[..]
Dimens en ik zijn teleurgesteld. We wilden het echt weten.
AHA IK HEB JE OP FOUTEN GEPAKT 1!1!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet het, omg ik het wie het is.
Ware hosselaar dit. Iedereen mag hier een voorbeeld aan nemen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb vertrouwen in jou, dus dan kan het niet fout gaan..
OMG over 4 maand hossel ik elke chick
Zo'n rechtse met volle kracht tegen je kaak?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mij gewoon wilt slaan.
Yep, is toch handig voor als m'n windows ermee kapt enzulks.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je maakt een back-up van je laptop terwijl je er nog niets mee gedaan hebt?
Heb je al kinderen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het spijt mij!![]()
Als dankbaarheid zal ik jullie mijn kroost schenken!
quote:Wie dit opent isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet dat op alle laptops tegenwoordig een partitie staat waarmee je windows opnieuw kunt installeren?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Yep, is toch handig voor als m'n windows ermee kapt enzulks.
Expres gedaan zodat jij je goed voelt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:22 schreef coban het volgende:
[..]
AHA IK HEB JE OP FOUTEN GEPAKT 1!1!
Wesssidequote:Op dinsdag 13 september 2011 20:23 schreef coban het volgende:
[..]
Ware hosselaar dit. Iedereen mag hier een voorbeeld aan nemen.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:24 schreef Dientje12 het volgende:
Oh deze moet je lezen..
Ik had mezelf echt net goed te pakken..
Ik stuurde mezelf een DM met een spoiler en dat was deze..
[..]
Nee, nog niet. Maar ik wil ze wel schenken als ze er eenmaal zijnquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:24 schreef coban het volgende:
[..]
Heb je al kinderen?
Oke hele topic is groen geworden_!!
Watquote:
Nou hier, ban, dit dat alles. DM's posten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:24 schreef Dientje12 het volgende:
Oh deze moet je lezen..
Ik had mezelf echt net goed te pakken..
Ik stuurde mezelf een DM met een spoiler en dat was deze..
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw. Ik wil er 12. Je hebt 3 jaar de tijd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Maar ik wil ze wel schenken als ze er eenmaal zijn
JEZUS GRISTUS WIL JE ME DOOD HEBBEN?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:27 schreef coban het volgende:
[..]
Wauw. Ik wil er 12. Je hebt 3 jaar de tijd.
Ben jij dan degene die 12 keer zwanger is?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JEZUS GRISTUS WIL JE ME DOOD HEBBEN?
Jammer, onjuist wel.quote:
Nee, maar dan mag ik wel vaker ketsen dan mandatory is in een jaarquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:28 schreef coban het volgende:
[..]
Ben jij dan degene die 12 keer zwanger is?
Mijn probleem niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, maar dan mag ik wel vaker ketsen dan mandatory is in een jaar
Soms wel.quote:
Benn je toch ook?quote:
Nou vooruit dan maar. Doe maar 11.5.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja hallo, ik doe het voor jullie hoor.
Dat moet lukken, even navragen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:32 schreef coban het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Doe maar 11.5.
Hoge reputatie! Zonder mayonaise geen broodjes met ei of friet/patat/patates kizartmasi he! Zonde mayo geen leven!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leg eens uit danWat is dat voor een reputatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:46 schreef Omdatappel het volgende:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:46 schreef coban het volgende:
[..]
Hoge reputatie! Zonder mayonaise geen broodjes met ei of friet/patat/patates kizartmasi he! Zonde mayo geen leven!
YES YESquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:46 schreef coban het volgende:
EEN TOEVOEGING AAN DE MAATSCHAPPIJ! 1!-!
Idd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:50 schreef aight1 het volgende:
flippiee is sowieso goede toevoeging aan de maatschappij
Lief van jequote:Op dinsdag 13 september 2011 20:50 schreef aight1 het volgende:
flippiee is sowieso goede toevoeging aan de maatschappij
Yeahquote:
Omijngod...quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:56 schreef Ragboer het volgende:
Een vriend van mij heeft gisteren zelfmoord gepleegd...
Damn..quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:56 schreef Ragboer het volgende:
Euhm...quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:56 schreef Ragboer het volgende:
Ripquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:56 schreef Ragboer het volgende:
Klote manquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:56 schreef Ragboer het volgende:
Omg zo moet je niet denken man.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:00 schreef Ragboer het volgende:
Ik kende hem van de middelbare school. Daarna geen contact meer gehad omdat je toch uit elkaar groeit, andere interesses krijgt. Blijkt dat hij enorm met zichzelf in de knoop zat, depressie en dergelijke. En nu is hij gewoon dood. Ik voel me zo schuldig, had ik maar contact met hem gehouden... Dan was alles misschien anders gelopen. Wat ben ik ook een waardeloze gast, ik kan helemaal niks.
Zo moet je niet denken man, kan jij ook niks aan doen...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:00 schreef Ragboer het volgende:
Ik kende hem van de middelbare school. Daarna geen contact meer gehad omdat je toch uit elkaar groeit, andere interesses krijgt. Blijkt dat hij enorm met zichzelf in de knoop zat, depressie en dergelijke. En nu is hij gewoon dood. Ik voel me zo schuldig, had ik maar contact met hem gehouden... Dan was alles misschien anders gelopen. Wat ben ik ook een waardeloze gast, ik kan helemaal niks.
Jij ook welkom terug.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik trek maar eens een biertje en een zak chips open, om te vieren dat ik weer unbanned ben
Tering man, heftig. Gecondoleerd en sterkte.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:56 schreef Ragboer het volgende:
Zo moet je niet denken, dat gaat echt niet helpen. Je vriend wou waarschijnlijk ook niet dat je er zo over denkt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:00 schreef Ragboer het volgende:
Welkom terug!quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik trek maar eens een biertje en een zak chips open, om te vieren dat ik weer unbanned ben
yohoooquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:27 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, ik ben er weer.Hallo iedereen.
Niet weer de discussie over de relatie tussen mannelijk en voetbal hè?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:32 schreef aight1 het volgende:
Mannen die op dit moment geen Barca - Milan kijkendan ben je geen man
Zeker welquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet weer de discussie over de relatie tussen mannelijk en voetbal hè?
Welke zender? Ik ben lui en de tv is bezet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:32 schreef aight1 het volgende:
Mannen die op dit moment geen Barca - Milan kijkendan ben je geen man
NL 3 maar is rust nuquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:36 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Welke zender? Ik ben lui en de tv is bezet.
quote:Op zondag 12 juni 2011 18:58 schreef Rezania het volgende:
Ik stelde de vraag: 'Zijn er homoseksuele Tweede Kamerleden en wie dan?'.
Die vraag werd binnen 10 minuten verwijderd door die moderators die geen leven hebben en de hele dag op die site zitten. Ze gaven wel een rede voor de verwijdering: "Je vraag is niet gericht op algemene kennisvermeerdering en/of advies.". WTF? Door deze vraag te stellen verbreed ik toch me kennis? Zo kom ik toch te weten welke Tweede Kamerleden homoseksueel zijn?
Het valt me op dat ze zo'n beetje iedere vraag over homoseksualiteit verwijderen, ook vragen die God in een negatief licht zetten verwijderen ze zonder pardon.
Klacht: Moderators op goeievraag.nl zijn een stelletje SGP'ers!
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:33 schreef coban het volgende:
DE HAMVRAAG IS: WAT WIL JE MET DIE INFORMATIE DOEN TS?
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil ieder homoseksueel Tweede Kamerlid in bed krijgen en dan dreigen om ze te uitten en daarmee mijn eigen doeleinden via die leden bereiken -.-
Eerste keer dat ik coban tegen kwam op FOK!quote:Op zondag 12 juni 2011 19:39 schreef coban het volgende:
OH FUCK. ZO'N ANTWOORD HAD IK DUS ECHT NIET VERWACHT. SLIMME TACTIEK TS, HEEL SLIM!
1-1quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hw duurde langer dan verwacht.
Hoeveel staat 't?
Ned 3.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:36 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Welke zender? Ik ben lui en de tv is bezet.
Ik moet nog beginnen, maar er komt niks meer van nuquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hw duurde langer dan verwacht.
Hoeveel staat 't?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |