Kom je met ons Battlefieldenquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:03 schreef jpjedi het volgende:
Zeg waar koop je xbox live tegenwoordig goedkoop met levering via e-mail?
Zou mooi wezen als ie dat deed..quote:
Ik ga zo weer ff denk... Ben alweer bijna level 5quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
Zou mooi wezen als ie dat deed..
Kwestie van ff doorbijten en daarna pwny'n als een malle!
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:06 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik ga zo weer ff denk... Ben alweer bijna level 5
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:09 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik ga rushen Squad rush FTWmoet er nog 80 winnen dan heb ik alle pins
Lol.. En wij het allemaal maar "netjes" en "eerlijk" willen doenquote:Het parlement van Curaçao heeft een wet aangenomen die werkgevers verplicht voor tenminste 80 procent werknemers van Curaçaose afkomst in dienst te hebben. De wet is omstreden omdat het volgens oppositiepartij PAR discriminerend zou zijn.
Coalitiepartij Pueblo Soberano die het wetsvoorstel indiende, is van mening dat met de wet de rechten van de Curaçaose werknemer worden beschermd tegen illegale arbeiders die voor weinig geld en onder slechte omstandigheden werk aannemen.
Leider van Pueblo Soberano, Helmin Wiels, stelt dat veel landen in de Caribische regio wetten hebben die de eigen bevolking beschermen op de arbeidsmarkt. Hij noemt het vreemd dat Curaçao zo'n wet nog niet had.
(ANP/Redactie)
15/09/11 06u54
quote:Op donderdag 15 september 2011 10:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.gamersnet.nl/reviews/gears_of_war_3/
Wie doen er mee met de 4 player co-op.... Fer, ik, ?, ?
Vandaag even wezen kijken. Ziet er idd wel grappig uit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mijn buren hebben die ook. Prima auto
Eens. Stelletje idioten. Dit valt echt niet goed te praten!quote:Op zondag 18 september 2011 08:26 schreef jpjedi het volgende:
Weer gezellig daar in Rotterdam zuid. Nu gaat het weer wat beter met de club en dan krijg je van die pseudo supporters die hun eigen stadiongebouwen gaan vernielen en met pistolen gaan lopen zwaaien.
Oplaaien en In werkkampen pleuren dat stelletje nietsnutten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |