Ik ben jaloer!quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:45 schreef Cue_ het volgende:
Godtje ik vind mijn schoonmaker geweldig!
hij heeft drie kwartier langer gewerkt en die hoef ik hem niet te betalen. Heeft een leuke note achter gelaten. de keuken en wc zijn perfect gedaan incl afwasquote:
Vanwaar die vreugde?quote:
Top!quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hij heeft drie kwartier langer gewerkt en die hoef ik hem niet te betalen. Heeft een leuke note achter gelaten. de keuken en wc zijn perfect gedaan incl afwas
Heeft wat dingetjes verplaatst maar dat is niet erg
quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hij heeft drie kwartier langer gewerkt en die hoef ik hem niet te betalen. Heeft een leuke note achter gelaten. de keuken en wc zijn perfect gedaan incl afwas
Heeft wat dingetjes verplaatst maar dat is niet erg
yup 2 uur in de twee weken. Maar denk dat ik nog even eenmalig volgende week weer vraag zoadat we een mooie schone start makenquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Top!![]()
Hoeveel uur heb je hem? 2 uur?
Wat kost zoiets nou?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
yup 2 uur in de twee weken. Maar denk dat ik nog even eenmalig volgende week weer vraag zoadat we een mooie schone start maken
Dat valt nog best mee eigenlijk.quote:
Er blijft geen vrouwen beroep meer over.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
yup 2 uur in de twee weken. Maar denk dat ik nog even eenmalig volgende week weer vraag zoadat we een mooie schone start maken
Nog even en we zijn overbodig.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er blijft geen vrouwen beroep meer over.
Mannen die koken, maken schoon en zijn ook betere stewards.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, door je schoonmaker dus.
alleen er nog even achter komen of ie homo is :pquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er blijft geen vrouwen beroep meer over.
Mannen die koken, maken schoon en zijn ook betere stewards.
Er is altijd nog een zondebok nodig. Als iets mis gaat, op wie moeten we dan afgeven als er geen vrouwen meer zijn?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog even en we zijn overbodig.
Is ie zo lekker?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
alleen er nog even achter komen of ie homo is :p
Als er geen vrouwen meer zijn gaat er niks meer mis.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Er is altijd nog een zondebok nodig. Als iets mis gaat, op wie moeten we dan afgeven als er geen vrouwen meer zijn?
iets te iel, maar hij is zeker niet verkeerdquote:
En dat. Vrouwenlichamenquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:04 schreef Cue_ het volgende:
Laten we het seksding niet vergeten. Onze generatie zal nog niet in zijn geheel overstappen op de mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |