Nee, voor bromfietsen/auto's ed worden andere bedragen gehanteerd. Voor een fiets is het bijvoorbeeld maar 50 euro. Volgens mij is het voor auto's laatst weer opgehoogd naar 180 euroquote:
Lambal, een beetje zeiken over de politie als jij ongelooflijk faalt door het oranje licht niet fatsoenlijk te kunnen inschatten....quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:12 schreef Peuszjo het volgende:
Oké om meteen maar iets te vragen, weet iemand hoeveel de boete kost die je krijgt wanneer je met je snorfiets door rood rijdt?
Heb net echt zo oneerlijk een boete gekregen! Het stoplicht werd 1 meter voor m'n neus rood en ik rij dan natuurlijk door. Als ik zou remmen, zou ik midden op de weg stilstaan.
Boete hadden ze nog niet uitgeschreven want de politieagent die mij, volgens hem door rood zag rijden, was weer verder gegaan met mensen proberen te pakken! Te zielig...
Vraag het omdat ik op elke site wel een andere prijs zie staan.
Echt vast bedankt!!
Als je een opgevoerde snorfiets hebt dan wel ja.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Huh, maar oranje is toch gas bij geven?
Welk verkeerslicht, met uitzondering van een voetgangersverkeerslicht, in Nederland, sprint er niet eerst op oranje en vervolgens op rood?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:26 schreef Peuszjo het volgende:
Ik wist dat mensen zo zouden reageren dus als je niet weet waar het is gebeurt, op wat voor onlogisch stuk zou je er anders over denken.
Gelukkig zijn er ook nog mensen die wel normaal reageren.
Maar het is toch heel normaal om af te vragen wat er met Oranje is gebeurd?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:26 schreef Peuszjo het volgende:
Ik wist dat mensen zo zouden reageren dus als je niet weet waar het is gebeurt, op wat voor onlogisch stuk zou je er anders over denken.
Hitler had ook een reden om de Joden te vervolgen. Dat betekent niet dat 'ie het bij het rechte eind had.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:33 schreef Peuszjo het volgende:
Zullen we weer on topic of niet? Als ik zeg dat ik een reden heb, dan heb ik dat. Als je denkt dat ik fout ben, denk dat. Maar ik maak deze topic toch niet voor niets.
Wow om zo'n voorbeeld te nemen dan kan je niet meer lager... Triest hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hitler had ook een reden om de Joden te vervolgen. Dat betekent niet dat 'ie het bij het rechte eind had.
YES! GODWIN +1
Laat even weten wanneer je met zulke onzin bij de rechter aan komt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:33 schreef Peuszjo het volgende:
Zullen we weer on topic of niet? Als ik zeg dat ik een reden heb, dan heb ik dat. Als je denkt dat ik fout ben, denk dat. Maar ik maak deze topic toch niet voor niets.
Jij komt hier zielig doen, dus dan kan je verwachten dat mensen dit soort vragen stellen. Dan had je je OP anders moeten verwoorden en puur moeten vragen wat de boete is. Nu loop je te zaniken over een oneerlijke boete, terwijl je er niet eens op in wil gaan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:33 schreef Peuszjo het volgende:
Ik vind het wel normaal om een beetje uit te leggen waarom je een topic start.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jij komt hier zielig doen, dus dan kan je verwachten dat mensen dit soort vragen stellen. Dan had je je OP anders moeten verwoorden en puur moeten vragen wat de boete is. Nu loop je te zaniken over een oneerlijke boete, terwijl je er niet eens op in wil gaan.
Het is dan ook een meesterlijke Godwinquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:36 schreef Peuszjo het volgende:
[..]
Wow om zo'n voorbeeld te nemen dan kan je niet meer lager... Triest hoor.
Je rijdt door rood, al is het op fokking Noordpoolquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:26 schreef Peuszjo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |