quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch is dat heel anders.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik snap het issue van groepswerk en aanwezigheidsplicht niet zo. In het bedrijfsleven is het net zo
quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Mijn god, wat moet je je daar gefrustreerd door hebben gevoeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wij hadden ook altijd dit soort dingen, Chinezen die niets konden en niets hoefden te doen, alleen maar omdat het goed was voor de naam van school dat bijna elke Chinees slaagt. Really, ik snap je gevoel
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Daar vind ik het ook irritantquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik snap het issue van groepswerk en aanwezigheidsplicht niet zo. In het bedrijfsleven is het net zo
bij mij was het ook omdat het slagingspercentage op school te laag wasquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mijn god, wat moet je je daar gefrustreerd door hebben gevoeldwij hadden ook altijd dit soort dingen, Chinezen die niets konden en niets hoefden te doen, alleen maar omdat het goed was voor de naam van school dat bijna elke Chinees slaagt. Really, ik snap je gevoel
quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Zo, daar zou ik ook wel behoorlijk pissig om zijn geweest. Bij ons was het ook vaak dat je met een groepje was en de helft gewoon niks deed. Maar de oplossing was dat zij dan de uiteindelijke presentatie deden (iets waar ik zelf echt een hekel aan had), dus dan was het wat mij betreft wel weer ok. Maar goed, heb ook maar anderhalf jaar op de HBO gezeten en altijd met hetzelfde groepje mijn opdrachten gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bahquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij mij was het ook omdat het slagingspercentage op school te laag wasik zat met 1 ander meisje in de klas en haar hebben ze laten slagen met de melding "zolang we je maar niet meer terug zien" ... en dan mij laten zakken!!
gelukkig heeft bijna de hele klas er wel van laten weten wat ze er van vonden, maar een excuus heb ik nooit gekregen
Bwehehe.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jup. Zal ik keihard muziek aanzetten en kijken hoe snel iemand komt zeiken
Daarom ben ik aan het Fok!-enquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bwehehe.
Daarom zit ik eigenlijk nooit in de bieb, boeken staan er toch amper en ik werk heel slecht in absolute stilte.
Heb ik ook wel eens gedaan op het mbo, heb die lerares ook precies laten weten wat ik van dat kind vond. Ze heeft de rest van het jaar gehaald en denk dat ze zo ongeveer 10% van d'r werk zelf heeft gedaanquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
mmja, ik snap die frustraties wel hoor!
Wij saboteerden onze lakse groepsgenoten gewoon![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daarom ben ik aan het Fok!-en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |