abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101891515
En weer verder *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_101891542
Niet heel veel individueler hoor. Meer groepswerk dan dat ik dingen alleen mag doen. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101891572
Zo'n hekel aan die groepsdingen, altijd mensen die meeliften op andermans werk :r

Maar op mijn hbo heb ik ook nog wel eens gezegd dat ik naar huis ging omdat ik er met m'n kop niet bij was en dat mocht dan ook :). (maar dat zijn tekenvakken, dat heeft weinig nut als je er niet inzit en kan je makkelijk thuis doen)(sowieso had ik een hele begripvolle opleiding wat dat betreft, pakweg 3 vakken met aanwezigheidsplicht en dan moest je een extra opdracht doen als je teveel gemist had).
Mijn stagebegeleider van het laatste jaar had mij het jaar daarvoor een vak gegeven, maar we konden elkaar niet herinneren... Dat had er wel wat mee te maken dat ik maar 1 keer geweest was :')
(ik hoorde nadat ik 2 lessen gemist had van klasgenoten dat het vak geen tentamen of toetsmoment had, was alleen voor je eigen ontwikkeling... Toen daalde dat vak behoorlijk in mijn prioriteitenlijst :'))
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_101891578
Die projecten op het HBO vond ik altijd zo klote. Ik vind het heerlijk dat ik nu gewoon zelfstandig een paper mag schrijven. :D
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  dinsdag 13 september 2011 @ 10:22:39 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_101891582
ik snap het issue van groepswerk en aanwezigheidsplicht niet zo. In het bedrijfsleven is het net zo :P
disclaimer
  dinsdag 13 september 2011 @ 10:24:56 #6
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101891640
Off to school! Tot vanmiddag :W
Don't come closer, I might hurt you
pi_101891657
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 10:19 schreef princess-a het volgende:

[..]

Vertel!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101891664
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik snap het issue van groepswerk en aanwezigheidsplicht niet zo. In het bedrijfsleven is het net zo :P
Toch is dat heel anders.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_101891690
Dat is écht een kutstreek Sharaan! :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_101891703
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 10:25 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn god, wat moet je je daar gefrustreerd door hebben gevoeld :r wij hadden ook altijd dit soort dingen, Chinezen die niets konden en niets hoefden te doen, alleen maar omdat het goed was voor de naam van school dat bijna elke Chinees slaagt. Really, ik snap je gevoel :r
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_101891713
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
Daar vind ik het ook irritant :P

Dat soort dingen Sjaan, zo irritant!
Maar dat zo'n school dat ook niet doorheeft :r
Ik heb heel vaak tegen mezelf moeten zeggen "dat soort figuren komen zichzelf nog wel tegen", anders is het echt frustrerend...
pi_101891738
Positief nieuws: Mijn A-England lakjes zijn binnen! *O*
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_101891776
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 10:27 schreef princess-a het volgende:

[..]

Mijn god, wat moet je je daar gefrustreerd door hebben gevoeld :r wij hadden ook altijd dit soort dingen, Chinezen die niets konden en niets hoefden te doen, alleen maar omdat het goed was voor de naam van school dat bijna elke Chinees slaagt. Really, ik snap je gevoel :r
bij mij was het ook omdat het slagingspercentage op school te laag was :r ik zat met 1 ander meisje in de klas en haar hebben ze laten slagen met de melding "zolang we je maar niet meer terug zien" ... en dan mij laten zakken!! :r gelukkig heeft bijna de hele klas er wel van laten weten wat ze er van vonden, maar een excuus heb ik nooit gekregen :r
pi_101891814
Gelukkig zijn colleges bij ons niet verplicht, anders had ik afgelopen jaar wel kunnen stoppen met mn studie (meer dan 2 maanden thuisgezeten). Helaas heb ik voor die tijd er wel gebruik van gemaakt dat het niet verplicht is(en vandaag ook O-) moet nog even uitzieken).

Yay nagellakjes *O*
Ik ga vandaag mn H&M pakket ophalen(die gewoon thuis had moeten worden bezorgd :( ) Zitten ook nagellakjes bij, weet niet eens meer welke allemaal :P

Groepjes zijn altijd een ramp, maar dat slaat wel alles!
pi_101891816
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 10:25 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

SPOILER
Zo, daar zou ik ook wel behoorlijk pissig om zijn geweest. Bij ons was het ook vaak dat je met een groepje was en de helft gewoon niks deed. Maar de oplossing was dat zij dan de uiteindelijke presentatie deden (iets waar ik zelf echt een hekel aan had), dus dan was het wat mij betreft wel weer ok. Maar goed, heb ook maar anderhalf jaar op de HBO gezeten en altijd met hetzelfde groepje mijn opdrachten gedaan.
pi_101891870
Jeetje als je moet niezen als je net mascara op hebt gedaan, krijg je een heel leuk effect. :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_101891878
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

bij mij was het ook omdat het slagingspercentage op school te laag was :r ik zat met 1 ander meisje in de klas en haar hebben ze laten slagen met de melding "zolang we je maar niet meer terug zien" ... en dan mij laten zakken!! :r gelukkig heeft bijna de hele klas er wel van laten weten wat ze er van vonden, maar een excuus heb ik nooit gekregen :r
Bah :r "Zolang we je maar niet terug zien" kreeg ook een groepje bij ons te horen dat een 5 had gehaald, werd geupgrade naar een 5,5 en dus 6, als ze dan maar weggaan. Onze 5,7 was niet voldoende want "Jullie mag ik wel, en ik wil dat jullie er wat van leren". Nasty dat je geen excuus kreeg, maar dat is van hun ook toegeven dat ze iets verkeerd hebben gedaan he en dat willen ze niet }:|
  dinsdag 13 september 2011 @ 10:42:07 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_101891991
mmja, ik snap die frustraties wel hoor!

Wij saboteerden onze lakse groepsgenoten gewoon :') :@
disclaimer
pi_101891996
Geeezz, zit in de bieb en het is teringstil. Ik word er bijna bang van :')
pi_101892032
Een stille bieb? :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_101892052
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Een stille bieb? :o
Jup. Zal ik keihard muziek aanzetten en kijken hoe snel iemand komt zeiken :o
pi_101892093
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2011 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Jup. Zal ik keihard muziek aanzetten en kijken hoe snel iemand komt zeiken :o
Bwehehe. :')

Daarom zit ik eigenlijk nooit in de bieb, boeken staan er toch amper en ik werk heel slecht in absolute stilte. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_101892122
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Bwehehe. :')

Daarom zit ik eigenlijk nooit in de bieb, boeken staan er toch amper en ik werk heel slecht in absolute stilte. :+
Daarom ben ik aan het Fok!-en :')
pi_101892164
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
mmja, ik snap die frustraties wel hoor!

Wij saboteerden onze lakse groepsgenoten gewoon :') :@
Heb ik ook wel eens gedaan op het mbo, heb die lerares ook precies laten weten wat ik van dat kind vond. Ze heeft de rest van het jaar gehaald en denk dat ze zo ongeveer 10% van d'r werk zelf heeft gedaan :r .

Heb ook op het mbo eens samengewerkt met een jongen waar ik het goed mee kon vinden en een debiel meisje die het geen kont interesseerden. Moesten toen een presentatie in het engels doen. Wij met z'n tweeën die presentatie gemaakt en in 3en gedeeld. Hebben we haar deel helemaal volgezet met onuitspreekbare woorden die je alleen in het woordenboek tegenkomt :'). En uiteraard had zij het niet eens even doorgekeken voordat ze het voor de presentatie ging voorlezen. Koste heel veel moeite om m'n lach in te houden tijdens die presentatie :')
pi_101892188
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 september 2011 10:49 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Daarom ben ik aan het Fok!-en :')
:')

Ok, waarschijnlijk is m'n min of meer vaste stek naast de koffiebar ook niet de meest effectieve, maar goed. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')