quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch is dat heel anders.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik snap het issue van groepswerk en aanwezigheidsplicht niet zo. In het bedrijfsleven is het net zo
quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Mijn god, wat moet je je daar gefrustreerd door hebben gevoeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wij hadden ook altijd dit soort dingen, Chinezen die niets konden en niets hoefden te doen, alleen maar omdat het goed was voor de naam van school dat bijna elke Chinees slaagt. Really, ik snap je gevoel
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Daar vind ik het ook irritantquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik snap het issue van groepswerk en aanwezigheidsplicht niet zo. In het bedrijfsleven is het net zo
bij mij was het ook omdat het slagingspercentage op school te laag wasquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mijn god, wat moet je je daar gefrustreerd door hebben gevoeldwij hadden ook altijd dit soort dingen, Chinezen die niets konden en niets hoefden te doen, alleen maar omdat het goed was voor de naam van school dat bijna elke Chinees slaagt. Really, ik snap je gevoel
[..]Zo, daar zou ik ook wel behoorlijk pissig om zijn geweest. Bij ons was het ook vaak dat je met een groepje was en de helft gewoon niks deed. Maar de oplossing was dat zij dan de uiteindelijke presentatie deden (iets waar ik zelf echt een hekel aan had), dus dan was het wat mij betreft wel weer ok. Maar goed, heb ook maar anderhalf jaar op de HBO gezeten en altijd met hetzelfde groepje mijn opdrachten gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bahquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij mij was het ook omdat het slagingspercentage op school te laag wasik zat met 1 ander meisje in de klas en haar hebben ze laten slagen met de melding "zolang we je maar niet meer terug zien" ... en dan mij laten zakken!!
gelukkig heeft bijna de hele klas er wel van laten weten wat ze er van vonden, maar een excuus heb ik nooit gekregen
Bwehehe.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jup. Zal ik keihard muziek aanzetten en kijken hoe snel iemand komt zeiken
Daarom ben ik aan het Fok!-enquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bwehehe.
Daarom zit ik eigenlijk nooit in de bieb, boeken staan er toch amper en ik werk heel slecht in absolute stilte.
Heb ik ook wel eens gedaan op het mbo, heb die lerares ook precies laten weten wat ik van dat kind vond. Ze heeft de rest van het jaar gehaald en denk dat ze zo ongeveer 10% van d'r werk zelf heeft gedaanquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
mmja, ik snap die frustraties wel hoor!
Wij saboteerden onze lakse groepsgenoten gewoon![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daarom ben ik aan het Fok!-en
Bwehehe, net goed.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan op het mbo, heb die lerares ook precies laten weten wat ik van dat kind vond. Ze heeft de rest van het jaar gehaald en denk dat ze zo ongeveer 10% van d'r werk zelf heeft gedaan.
Heb ook op het mbo eens samengewerkt met een jongen waar ik het goed mee kon vinden en een debiel meisje die het geen kont interesseerden. Moesten toen een presentatie in het engels doen. Wij met z'n tweeën die presentatie gemaakt en in 3en gedeeld. Hebben we haar deel helemaal volgezet met onuitspreekbare woorden die je alleen in het woordenboek tegenkomt. En uiteraard had zij het niet eens even doorgekeken voordat ze het voor de presentatie ging voorlezen. Koste heel veel moeite om m'n lach in te houden tijdens die presentatie
niet als je in china bestelt iddquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:53 schreef Whoopdidoo het volgende:
Vanalles, tussen de 23e(is al te laat, heb alles al binnen 2 weken meestal) en de 8e het laatste(19 stamp plates, hoop dat het wat is).
Maar ik ben zo iemand dat ik het altijd meteen wil hebben, tsja dat gaat niet
Ja hier dus ook. Had vandaag ook wat binnen wat de 3e is verzonden, maar dus ook een aantal dingen die er al langer over doen, daar kan ik niet tegenquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:28 schreef Holyme het volgende:
Ohh, hier is 't meestal na 'n dag of 10 binnen, maar kan er ook gewoon 'n maand over doen
Ik nog 1.5 week naakte nagels... Ben met een kuur bezig en alles breekt af en fucking lelijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit te wachten tot ik naar de UvA kan. Ik weet niet welke ik hebben moet namelijk.
En naakte nagels.
Het was naakt of alles extreem afgebladderd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik nog 1.5 week naakte nagels... Ben met een kuur bezig en alles breekt af en fucking lelijk
Bij mij is het 'witte' deel ook nog wat gelig. Niet heel erg maar toch.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was naakt of alles extreem afgebladderd.
Ik was alleen even vergeten hoe geel ze zijn.En ze zijn nu gevoelig.
En wat voor één.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan heb je toch nog kleur op je nagels
Waar ben jij ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:08 schreef Lindytje het volgende:
Heerlijk de variantie en de standaardeviatie en de correlatie en de weetiknogveelwatmeer geleerd op het college. Ik vind statistiek stom
En Sjaan: wat een ongelofelijke naaistreek!!!! Belachelijk!
Dat klinkt eng bekend.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:08 schreef Lindytje het volgende:
Heerlijk de variantie en de standaardeviatie en de correlatie en de weetiknogveelwatmeer geleerd op het college. Ik vind statistiek stom
En Sjaan: wat een ongelofelijke naaistreek!!!! Belachelijk!
[..]Heb je daar niets van gezegd?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom je op bezoek?quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit te wachten tot ik naar de UvA kan. Ik weet niet welke ik hebben moet namelijk.
En naakte nagels.
Zou kunnen, ik weet alleen nog niet waar ik deze week heen moet.quote:
Hurray!!quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt eng bekend.
Wat dus wel betekent dat ik in staat ben tot het onthouden van niet boeiende dingen.
Ga je daar vakken volgen ofzo?quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik weet alleen nog niet waar ik deze week heen moet.
Ik ben niet compleet hopeloos.quote:
Nope! Ik ben daar vorig jaar welgeteld 0x naar toe geweestquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zijn tutorgroepen eigenlijk verplicht?
Maar dat wisten we toch alquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben niet compleet hopeloos.
Is een vak van VU en UvA samen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Ga je daar vakken volgen ofzo?
Ik ben trouwens heeeeeeeeeeeeel blij met mijn statistiekloze studie
Zelf twijfel ik er wel eens aan met mijn studietempo.quote:
Ohzo! PCHH is wel een relaxte locatie, daar zit ik zelf ook altijd. Ook op dinsdag trouwens!quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is een vak van VU en UvA samen.Dinsdags "ergens" op de UvA (vanaf volgende week weet ik wel trouwens, PC Hoofthuis) en donderdags op het Meertens Instituut.
Gelukkig, ik geef ze één kans om het boeiend te maken. Zit nu al bijna drie uur te wachtenquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nope! Ik ben daar vorig jaar welgeteld 0x naar toe geweest
Dat wil ik ook weten. Gevoelig, why?quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij nagels die ingescheurd zijn doen die hoekjes waar de nagel bij mn vinger zit (snap je het nog?) vet pijn
! hoe komt daaat
Dan werk je te hardquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij nagels die ingescheurd zijn doen die hoekjes waar de nagel bij mn vinger zit (snap je het nog?) vet pijn
! hoe komt daaat
Zover komen mijn flesjes nooit leegquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:20 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Dan werk je te hard
Tenminste ik krijg ze altijd door het werken, hoogst irritant.
Hoe krijgen jullie nog fatsoenlijk nagellak uit een potje dat half leeg is?
Geen idee, heb nog altijd geen halflege potjesquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:20 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Dan werk je te hard
Tenminste ik krijg ze altijd door het werken, hoogst irritant.
Hoe krijgen jullie nog fatsoenlijk nagellak uit een potje dat half leeg is?
Hmm das wel een goeie. Al zal ik m tegen de tijd dat mn volgend potje half leeg is, deze wel kwijt zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog altijd geen halflege potjesAlleen TC en BC, maar die gooi ik dan gewoon weer samen met een ander half leeg potje
Studietempo zegt volgens mij meer iets over lamballerigheid dan intellectquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelf twijfel ik er wel eens aan met mijn studietempo.
Ik heb van sommige lakjes nu al paniek dat ze straks op zijn en dat ik een extra potje moet kopen terwijl geen enkel lakje nog maar 1/4e uit isquote:
Hihihihihquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb van sommige lakjes nu al paniek dat ze straks op zijn en dat ik een extra potje moet kopen terwijl geen enkel lakje nog maar 1/4e uit is
Ik vanmorgen voor de hele week, dus dat hebben we ook weer gehad.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gelukkig gisteren al gedaan voor 2 dagen
Ja, dat is met familie hequote:Op dinsdag 13 september 2011 14:00 schreef Mss het volgende:
Een tante die ik totaal niet mag heeft me een facebook invite gestuurd, maar ik voel me zowaar lullig om het weigeren ').
Hier al geweest want die is op dinsdag dicht om 12:00quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:59 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik moet nog naar het postkantoor, ook geen zin in eigenlijk
Ja, en een andere tante (die ik heel tof vind) en mn neven en nichten (kom uit een grote familie) heb ik allemaal op facebook, geen probleem. Maar haar mag ik echt niet. Ze deed super arrogant toen haar kinderen allemaal WO deden en ik HBO, nu doe ik WO en een van haar kinderen HBO, dus daar houdt ze nu wel haar mond over. Maar ze mag me ook niet omdat ik dik ben en ze roddelt super veel over me. Ook worden ik en mn broers vaker ook niet uitgenodigd voor feesten en andere neven en nichten wel. En ze loopt me vaak subtiel af te krakenquote:
Ik zou d'r weigeren als ik het zo hoor. Lijkt mijn familie wel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, en een andere tante (die ik heel tof vind) en mn neven en nichten (kom uit een grote familie) heb ik allemaal op facebook, geen probleem. Maar haar mag ik echt niet. Ze deed super arrogant toen haar kinderen allemaal WO deden en ik HBO, nu doe ik WO en een van haar kinderen HBO, dus daar houdt ze nu wel haar mond over. Maar ze mag me ook niet omdat ik dik ben en ze roddelt super veel over me. Ook worden ik en mn broers vaker ook niet uitgenodigd voor feesten en andere neven en nichten wel. En ze loopt me vaak subtiel af te kraken. Maar het is Limburg he, dus poeslief in het gezicht doen en alles verder achter mn rug om. Dus er is niet echt een reden om haar te weigeren. Ik wil alleen niet dat ze inzage heeft in mijn foto's en de dingen die ik doe
.
gewoon niet accepten en niet weigeren? dan ziet zij alleen pending staanquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, en een andere tante (die ik heel tof vind) en mn neven en nichten (kom uit een grote familie) heb ik allemaal op facebook, geen probleem. Maar haar mag ik echt niet. Ze deed super arrogant toen haar kinderen allemaal WO deden en ik HBO, nu doe ik WO en een van haar kinderen HBO, dus daar houdt ze nu wel haar mond over. Maar ze mag me ook niet omdat ik dik ben en ze roddelt super veel over me. Ook worden ik en mn broers vaker ook niet uitgenodigd voor feesten en andere neven en nichten wel. En ze loopt me vaak subtiel af te kraken. Maar het is Limburg he, dus poeslief in het gezicht doen en alles verder achter mn rug om. Dus er is niet echt een reden om haar te weigeren. Ik wil alleen niet dat ze inzage heeft in mijn foto's en de dingen die ik doe
.
Ja precies he. Dat is ook zo. Maar het is Limburg he dus allemaal achteraf lullen over wat ik wel niet at enzo.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:07 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik zou d'r weigeren als ik het zo hoor. Lijkt mijn familie wel.
Ik was het zwarte schaap want ik ging van school maar wie is nu de enige met een diploma? Juist.
+ ik ben dik en had je die gezichten moeten zien als ik wat at op een verjaardag. Ik beschouw ze niet meer als familie ook.
Ik heb al geweigerd, want met pending hebben mensen volgens mij wel toegang tot je wall en dergelijke.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon niet accepten en niet weigeren? dan ziet zij alleen pending staan
quote:1m6v
VV;;;VV;V;L ;,;GYYYYHV,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,000000000BBBBBBBBBBBBHYGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG,GY;LO;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;6
ja, dit.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb al geweigerd, want met pending hebben mensen volgens mij wel toegang tot je wall en dergelijke.
whut serieus! dan ga ik es ff snel wat weigernquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb al geweigerd, want met pending hebben mensen volgens mij wel toegang tot je wall en dergelijke.
Ohai Kittyquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Kitty says:
[..]
Hoi!
Zal ook wel aan je instellingen liggen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:14 schreef Mss het volgende:
[..]
okay dan si het goed, die van mij is ook helemaal afgeschermdquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:26 schreef Mss het volgende:
Ja, goeie vraag eigenlijk. Ik weet het niet. Mijn profiel is helemaal afgeschermd, omdat er zoveel opstaat. Volgens mij ligt het aan je instellingen.
Ik kan mobiel dingen zien die ik niet zie als ik op de laptop op facebook zit. Status updates in ieder geval wel dan, geen prikbord berichten ofzoquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
jamaar dan hebben ze hun profiel niet afgeschermd denk ik
Gewoon doenquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:09 schreef Mss het volgende:
Geen idee. Tante is allang geweigerd en ik ben aan het overwegen om nichtje in kwestie ook te verwijderen.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:30 schreef Mss het volgende:
Ik heb jou btw geadd Lindy. Ik zag je bij mijn suggesties
Goed bezig!quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:11 schreef Whoopdidoo het volgende:
Fimo canes snijden is zo relaxend. En 290 schijfjesIs een record
Kies mij!quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:21 schreef Sharana_LV het volgende:
okay wie heb ik hier nog niet op facebook en kan mij adden om te kijken of je wat ziet als ik nog niet op accept klikwil nou wel weten wat die mensen wel en niet kunnen zien!
Volgens mij heb ik gedaan wat ik moest doen om te in te schrijvenquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh jongens, snel inschrijven voor het maffia-spel! Nu kan het namelijk, en is echt leuk. Is ook makkelijker dan dat het lijkt, en anders zijn IJs en ik er voor al jullie vragen.
Hier:
Het Grote Fok! Maffia Spel #42 Inschrijving is nog open
quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gedaan wat ik moest doen om te in te schrijven
Tuuurlijk!quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mag ik jou dan PMmen als ik het niet snap?
Trouwens, is slim op in je fotoboek aan te geven dat je anoniem op fotoboeken kijkt, dan hebben mensen niet door dat je hints naar ze zoekt.quote:
Ah, dankje!quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Trouwens, is slim op in je fotoboek aan te geven dat je anoniem op fotoboeken kijkt, dan hebben mensen niet door dat je hints naar ze zoekt.
ik heb af en toe ook zo'n aanval dat ik een hele zooi wegmikquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb pas ook dikke opruimactie gedaan..alle lurkers verwijderd
Ik ook nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:08 schreef Antebella het volgende:
Ik doe ook meemaar snap er nog helemaal niks van.....
En ik mocht blijven?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb pas ook dikke opruimactie gedaan..alle lurkers verwijderd
quote:
Ja, die onlinestatus heb ik een tijdje geleden al veranderd. Vind ik sowieso wel prettig om die zo te hebben staanquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat jij al hebt qua online status is ook handig. Sommige mensen gaan anders namelijk aan de hand daarvan kijken of mensen maffia zouden kunnen zijn of niet. En je kan gewoon meelezen zonder dat ze doorhebben dat je wel leest maar niet post.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, die onlinestatus heb ik een tijdje geleden al veranderd. Vind ik sowieso wel prettig om die zo te hebben staan
Ik dacht dat het nog over facebook ging, begreep er al niks vanquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat jij al hebt qua online status is ook handig. Sommige mensen gaan anders namelijk aan de hand daarvan kijken of mensen maffia zouden kunnen zijn of niet. En je kan gewoon meelezen zonder dat ze doorhebben dat je wel leest maar niet post.
Klopt. En het wordt gewaardeerd als je hints zoekt, ipv blind de rest volgen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:37 schreef Lindytje het volgende:
Stel nou dat je gewoon dorp bent he, dan hoef je toch alleen maar aan te geven wie je wil lynchen elke dag?
Whaha, ja, hak-tak.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nog over facebook ging, begreep er al niks van
Okequote:Op dinsdag 13 september 2011 19:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Klopt. En het wordt gewaardeerd als je hints zoekt, ipv blind de rest volgen.
Mag ook! Dan doe je ook gewoon hint-zoeken, alleen bewust naar de verkeerde mensen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:41 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en stel dat je maffia bent, doe je dan ook nep-hint-zoeken en die verkondigen? (expres foute hints dus..) Mag dat?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mag ook! Dan doe je ook gewoon hint-zoeken, alleen bewust naar de verkeerde mensen.
En inderdaad gewoon posten, als je denkt dat je iets goeds gevonden hebt.
Anders zijn de SL's er ook nog. Lynda is liev.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:46 schreef Lindytje het volgende:
Dan nu maar heeeeeel hard hopen dat ik geen andere rol krijg, want dan snap ik waarschijnlijk meteen geen kut meer van
Good to know!quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Anders zijn de SL's er ook nog. Lynda is liev.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Anders zijn de SL's er ook nog. Lynda is liev.
Wat waren wij faalmaffia.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En ik begon als maffialid mijn eerste keer, dat was ook even schrikken.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:07 schreef Incantrix het volgende:
En holy crap mensen, ik ben MOE! Ik ga zo lekker alvast mijn make-up eraf bikken en in mijn bedje liggen met de ipad
Maar het was wel gezellig.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat waren wij faalmaffia.(Was mijn tweede keer maffia pas trouwens.
)
Lekkerquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:07 schreef Incantrix het volgende:
En holy crap mensen, ik ben MOE! Ik ga zo lekker alvast mijn make-up eraf bikken en in mijn bedje liggen met de ipad
tukze!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:07 schreef Incantrix het volgende:
Doet me denken aan die sloth.quote:
Slowass slothquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet me denken aan die sloth.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:07 schreef Incantrix het volgende:
Dat wel.quote:
Mmm... Bed...quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:07 schreef Incantrix het volgende:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]roept van boven: zit je die nou weer te kijken? Mongool!!
quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]roept van boven: zit je die nou weer te kijken? Mongool!!
SLAPEN JIJ!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:19 schreef Incantrix het volgende:
Overigens betekent dat dat ik dan minstens een uur tegen mijn brandendende ogen zit te vechten omdat ik dan toch per sé nog van alles wil leen voordat ik definitief omstort
QFT!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die geitjes zijn sowieso tof.
Herkenbaar...quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:19 schreef Incantrix het volgende:
Overigens betekent dat dat ik dan minstens een uur tegen mijn brandendende ogen zit te vechten omdat ik dan toch per sé nog van alles wil leen voordat ik definitief omstort
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:23 schreef Incantrix het volgende:
Is wel beter jah, dank voor de schop onder mijn kont![]()
Sweet dreams darlings
Vetquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
WANTTTTT
http://realmofredheads.co(...)evid/10/prevstart/0/
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
WANTTTTT
http://realmofredheads.co(...)evid/10/prevstart/0/
Waarom zijn al die dingen wit? Daat zit bij mij binnen 3 minuten een onuitwasbare vlek inquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alle andere zijn lelijk
order
Meh sowiesozijn al die printjes vet lelijk of de shirtjes zijn lelijk qua hoe ze zittenquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom zijn al die dingen wit? Daat zit bij mij binnen 3 minuten een onuitwasbare vlek in
wat voor truien zoek je? asos?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:33 schreef Lindytje het volgende:
Weet iemand meer sites met toffe truien? (betaalbaar ook plz ) )
Leuke print of tekst-hoodiesquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat voor truien zoek je? asos?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
hehe, lekker fout
ik heb dus deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die derdequote:Op dinsdag 13 september 2011 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
hehe, lekker fout
ik heb dus deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ietsje groter dan Konad, schijnbaar.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:08 schreef Loqi het volgende:
Van de 2e set bundlemonster plates zijn de full-nail images groter dan van de eerste set he? Even groot als die van konad? Of kleiner/groter?
Shit, dan moet ik ze!quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ietsje groter dan Konad, schijnbaar.
Ik zou vooral de gewone plaatjes gebruiken, denk dat ik met de full-nails weinig zou doen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:18 schreef Loqi het volgende:
Ik vind de eerste set echt heel leuk, maar ik gebruik ze amper omdat de afbeeldingen gewoon veel te klein zijn en ik meestal geen zin heb om te frotten met dubbel stempelen
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:24 schreef Diconnected het volgende:
AArgh. Stomme kut assistent managerdie plak ik nog eens achter het behang als ie zich zo blijft gedragen
morgen maar even een gesprekje hebben met de baas, ik tolereer het verdomme niet dat ik zo word behandeld
sup dear?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:24 schreef Diconnected het volgende:
AArgh. Stomme kut assistent managerdie plak ik nog eens achter het behang als ie zich zo blijft gedragen
morgen maar even een gesprekje hebben met de baas, ik tolereer het verdomme niet dat ik zo word behandeld
Waddup?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:24 schreef Diconnected het volgende:
Dat is irritant ja..quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:32 schreef Diconnected het volgende:
Fucking asshole leest mijn contract/dossier niet, ik vroeg net hoe het zat met dat teamoverleg enzo, zegt ie doodleuk dat ie van niks weet dat ik ook teamleider cursus ga doen etc. En dat ik niet bovenaan zijn lijstje sta. En dat ik nog niet zoveel met hem gewerkt heb en dat ie me nog niet zo goed kent en wat ik dus allemaal doe en heb gedaan in dit bedrijf. Fucking jerk. Dus ik ga morgen met m'n andere baas bellen en even kijken hoe we dit gaan oplossen want ik ben echt pissed.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:32 schreef Diconnected het volgende:
Fucking asshole leest mijn contract/dossier niet, ik vroeg net hoe het zat met dat teamoverleg enzo, zegt ie doodleuk dat ie van niks weet dat ik ook teamleider cursus ga doen etc. En dat ik niet bovenaan zijn lijstje sta. En dat ik nog niet zoveel met hem gewerkt heb en dat ie me nog niet zo goed kent en wat ik dus allemaal doe en heb gedaan in dit bedrijf. Fucking jerk. Dus ik ga morgen met m'n andere baas bellen en even kijken hoe we dit gaan oplossen want ik ben echt pissed.
Die laatstequote:Op dinsdag 13 september 2011 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
hehe, lekker fout
ik heb dus deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh ja ik kijk alleen op thinkgeek maar ik ben dan ook een nerdquote:
Neequote:Op dinsdag 13 september 2011 21:58 schreef Whoopdidoo het volgende:
Aw. Ik gok dat je geen opwarmknuffel hebt? Die zijn ideaal als je het koud hebt.
ahwquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Neeen helaas ook geen leuke vent
Ja maar mannen zijn stomquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Afstandsknuffel! Ik heb het ook niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Daar heb ik een shirt vandaan!quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ja ik kijk alleen op thinkgeek maar ik ben dan ook een nerd![]()
verder zou ik het niet weten, als je het googeled kom je vast wel ergens uit
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2094213%2009090%2018%206475%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
hebbuh
warme douche?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:56 schreef Diconnected het volgende:
En uur geleden natgeregend, zit nu nog steeds te bibberen van de kou, dikke joggingbroek en trui aan, en een wollen sjaal om en het dan nog steeds koud hebbenkak. Broer is ook al ziek dus hoop niet dat ik ook ziek word. Geen tijd voor
Klinkt ook leuk, ja.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:16 schreef Whoopdidoo het volgende:
Gezellig. Heb gelukkig geen snotterhoofd(daar ga ik me altijd heel zielig van voelen) maar een draaierig, rare hoofd die te zwaar is om rechtop te houden
Komt vast wel goed.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:20 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja tis enigalleen beetje jammer dat ik college mis. Maar ik vertrouw op mn hersens
Dat ik slim genoeg ben enzo.
Je eenzame couscousquote:Op woensdag 14 september 2011 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
eerst maar even mijn restjes couscous oppiepenn zo
Hotel? Doe maar sjiek!quote:Op woensdag 14 september 2011 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
ja bleiblei zit in een hotel, dus vandaar
Fijn dat het goed gingquote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef Diconnected het volgende:
Zo gesprek met baas gehad, ging heel goed gelukkigbaas geeft mij gelijk en meneer de assistent manager die wordt ook op zijn gedrag aangesproken v/d week.
Het was natuurlijk nog toffer geweest als je had gezegd dat je hem een schop naar een hotel had verkocht omdat hij geen cadeau hadquote:Op woensdag 14 september 2011 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
ja bleiblei zit in een hotel, dus vandaar
Dat inderdaad!quote:Op woensdag 14 september 2011 17:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het was natuurlijk nog toffer geweest als je had gezegd dat je hem een schop naar een hotel had verkocht omdat hij geen cadeau had
nee, zo sneu ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 14 september 2011 17:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het was natuurlijk nog toffer geweest als je had gezegd dat je hem een schop naar een hotel had verkocht omdat hij geen cadeau had
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, zo sneu ben ik nou ook weer niet
Bubselfaaltje binnen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, zo sneu ben ik nou ook weer niet
Bubselfaaltje binnen
[ afbeelding ]
Ik wil meeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 14 september 2011 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik had nog een paar vakantiepics beloofd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wil teruuuuug
Griekenland, eiland Corfuquote:Op woensdag 14 september 2011 18:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil meeeeeeeeeeeeee
Welk land was dit ook alweer?
Wat zie jer leuk en zonnig uit op die eerstequote:Op woensdag 14 september 2011 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik had nog een paar vakantiepics beloofd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wil teruuuuug
jaaa, echt supergoed hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 18:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat zie jer leuk en zonnig uit op die eerste! Elizawashere ook goed bevallen?
gezellug!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:26 schreef Debsterr het volgende:
We moeten trouwens weer eens borrelen! Met alle regio E'hoven dames.
Oh ja, gezelligquote:Op woensdag 14 september 2011 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jaaa, echt supergoed hoor
[..]
gezellug!
Als je vrijdagavond niks te doen hebt ben je welkom voor een drankje trouwens
Ja, dan ga ik meequote:
bij mij thuis ook niet hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 18:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, gezellig. Kom zeker ff langs! En ik zal eens een datum prikken dat jullie hier langs komen! Al mag er hier niet binnen gerookt worden dus dat zal voor de meesten tegenvallen
.
Jaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 14 september 2011 18:26 schreef Debsterr het volgende:
Kjoetquote:Op woensdag 14 september 2011 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
we hadden ook een huisdier trouwens
[ afbeelding ]
Wij zijn kitteh hoarders
Kittehquote:Op woensdag 14 september 2011 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
we hadden ook een huisdier trouwens
[ afbeelding ]
Wij zijn kitteh hoarders
Ik lees ook eens een keertje weer hier en lees meteen dit!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:26 schreef Debsterr het volgende:
Puik plan!quote:
Wij hebben op een of andere wazige manier wel Ziggoquote:Op woensdag 14 september 2011 19:41 schreef Puckzzz het volgende:
Morgen EIN-DE-LIJK internet thuis!! Dus dan meld ik me wel wat vaker
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:41 schreef Puckzzz het volgende:
Morgen EIN-DE-LIJK internet thuis!! Dus dan meld ik me wel wat vaker
Yes! Dubbele housewarmingquote:Op woensdag 14 september 2011 19:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik lees ook eens een keertje weer hier en lees meteen dit!![]()
Timing
Jullie moeten nog es een keertje naar mij komen
Ik alleen die groene metallic van Zoya, de rest hoef ik ook niet. Mijn bankrekening grijnstquote:Op woensdag 14 september 2011 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
en na het bekijken van de Muppet swatches, weet ik dat ik er geen 1 hoef
En van de nieuwe Zoya's ook niet.
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik alleen die groene metallic van Zoya, de rest hoef ik ook niet. Mijn bankrekening grijst
En gave foto´s SQ. Scrollde net heel snel door deze pagina en toen leek het net of Bleiblei op de plee zat
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:50 schreef princess-a het volgende:
Zouden jullie naar een sollicitatiegesprek gaan waar je van te voren al van denkt; mwoah?
Ik heb er echt geen zin in
Nee, maar ik zou al geen brief hebben gestuurd danquote:Op woensdag 14 september 2011 23:50 schreef princess-a het volgende:
Zouden jullie naar een sollicitatiegesprek gaan waar je van te voren al van denkt; mwoah?
Ik heb er echt geen zin in
heb ik ook nietquote:Op donderdag 15 september 2011 07:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou al geen brief hebben gestuurd dan
En toen werd je aangenomenquote:Op donderdag 15 september 2011 07:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
heb ik ook nietik ben ervoor gevraagd.. Maar een oefening lijkt me inderdaad de beste insteek dan maar, en zie wel hoe het is misschien valt het mee
Hehehe ze willen het wel direct weten maar als ze me leuk vinden ga ik sowieso bedenktijd vragen omdat ik nog andere supertoffe dingen heb lopen. Of is dat raar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |