Het punt is dus dat we niet goed weten of het wel van de pot zelf afkomt. Bovendien is een vervanger vrij duur (het is nog zo'n staande pot), wat ik erg zonde vind want ik wil binnen nu en 1 á 2 jaar het hele toilet vervangen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:39 schreef falling_away het volgende:
Misschien een idee om gewoon een nieuwe pot te kopen? Zo te lezen zijn jullie handig genoeg om die zelf te plaatsen.
Lijkt me dat zo'n wc altijd vies blijft
Heb je daar tips voor? (middeltjes?) Heb me al meerdere keren helemaal kapot zitten boenen en het helpt niet...quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:44 schreef Daniel1976 het volgende:
De stortbak van binnen?
Ver gezocht. Als het een oude pislucht is dan zou ik eerst het voegsel van de tegels eens aanpakken.
Die waren dan van goud denk ik ofzo?quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:38 schreef Kreupel het volgende:
Ik heb wat rondjes gelopen door bouwmarkten (geen gamma denk ik) en de goedkoopste was bijna 300 euro. Zal eens kijken, dankjewel!
Held! Dankjewel, geen idee dat dat zoveel kon schelen...quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:09 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Die waren dan van goud denk ik ofzo?
Hier bijvoorbeeld eentje voor nog geen 50,-
Let wel even op de de aansluitingen op de goede plekken zitten, dat scheelt een hoop werk. Het beste kan je gewoon even bij gamma kijken. Maten staan meestal op de doos.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:26 schreef Kreupel het volgende:
[..]
Held! Dankjewel, geen idee dat dat zoveel kon schelen...
De rest natuurlijk ook bedankt alvast, laat de resultaten nog wel even weten
Wel eerst met allesreiniger voorboenen. Dan is de desinfecterende werking van chloor namelijk veel effectiever.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:42 schreef tomaat52 het volgende:
Alles schrobben met chloor. Ook de wanden, als die betegeld zijn.
Stortpak ja?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:06 schreef DuracellPower het volgende:
Albert heijn verkoopt "stortpakblokken" maakt je stortbak schoon en geeft een tijdje mooi blauw water
kost 2 euro ofzo!
Dan weet je ook wat je te doen staat voor een bloemetjeslucht in de wc.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:16 schreef Kreupel het volgende:
Vrouwen schijten niet, er komen alleen maar bloemetjes uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |