Nouwquote:Op maandag 12 september 2011 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja hallo, geef mij even de schuld! I'll take you off my buddy list, bitch!
How Highquote:Op maandag 12 september 2011 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
I hope you get a virus, you and your computer!![]()
Extra punten voor wie de film weet te raden.
Google is mijn bestigste vrindquote:Op maandag 12 september 2011 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
I hope you get a virus, you and your computer!![]()
Extra punten voor wie de film weet te raden.
Opdonderen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef Newbie114 het volgende:
Hallo mensenop aanraden van Dientje (
) kom ik meedoen
Omdat vriendenlijst denkikquote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
![]()
Waarom alweer een naamtopic voor mij?
Da's mooi.quote:Op maandag 12 september 2011 21:40 schreef LompeHork het volgende:
BIJNA iedereen in dit topic staat op mijn buddy-list. Bijna he! Denk daar aan!
quote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef Newbie114 het volgende:
) kom ik meedoen
heyquote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef Newbie114 het volgende:
) kom ik meedoen
quote:Op maandag 12 september 2011 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JA HOOR, JIJ OOK HOOR SCHATJE.
[..]
Zeker, groetjens aan je moeder en zulks.
Forever alone plaatje voor je plaatsen???quote:Op maandag 12 september 2011 21:42 schreef coban het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik niet in zijn lijst maaag
Niet tegen jou, jou moeten we opjekop ophangen en met zweepslagen en vuurwapens en met houtblokken en slippers bewerken.quote:
ik kom wel met slippers want marokkaanse manierquote:Op maandag 12 september 2011 21:44 schreef coban het volgende:
[..]
Niet tegen jou, jou moeten we opjekop ophangen en met zweepslagen en vuurwapens en met houtblokken en slippers bewerken.
Ja vrouwelijke vorm aub.quote:Op maandag 12 september 2011 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Forever alone plaatje voor je plaatsen???
hmmm slipper is wel minderquote:Op maandag 12 september 2011 21:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik kom wel met slippers want marokkaanse manier
Ik ben voorquote:Op maandag 12 september 2011 21:44 schreef coban het volgende:
[..]
Niet tegen jou, jou moeten we opjekop ophangen en met zweepslagen en vuurwapens en met houtblokken en slippers bewerken.
Turken ookquote:Op maandag 12 september 2011 21:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik kom wel met slippers want marokkaanse manier
Da's mijn reactie op jouw post en je kak"groetjens".quote:Op maandag 12 september 2011 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat kom je nou "" brengen? Is dat stoer ofzo? Pfffff.
Anaal vind ik niet zo fijn. En geiten ook niet.quote:Op maandag 12 september 2011 21:46 schreef coban het volgende:
[..]. Is er uberhaupt iets waar je tegen bent?
ALLLEMAAL ZETPILLEN INVOEREN BIJ SPOUWER HUPHUP PAK JULLIE ZETPIL.quote:Op maandag 12 september 2011 21:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Anaal vind ik niet zo fijn. En geiten ook niet.
Ja godverdomme, achteraf klagen! Had ik niet van je verwachtquote:Op maandag 12 september 2011 21:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Anaal vind ik niet zo fijn. En geiten ook niet.
Hoeveel uren heb je voor de spiegel gestaan?quote:Op maandag 12 september 2011 21:51 schreef coban het volgende:
[..]
Ik hb de hele zomer geoefend om zo te kijken.
jawel, sorry.quote:Op maandag 12 september 2011 21:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Metal ja man![]()
Maar dat zou onze vriendschap niet in de weg moeten staan toch
tinypic.com uploaden plaatje kiezenquote:Op maandag 12 september 2011 21:51 schreef speedking het volgende:
hoe maak je ene link van een foto:(
* Newbie114 pakt de zetpil en houdt m in de aanslagquote:Op maandag 12 september 2011 21:50 schreef coban het volgende:
[..]
ALLLEMAAL ZETPILLEN INVOEREN BIJ SPOUWER HUPHUP PAK JULLIE ZETPIL.
quote:Op maandag 12 september 2011 21:51 schreef coban het volgende:
[..]
Ik hb de hele zomer geoefend om zo te kijken.
[img] WWW.FOTO.JPG [/img]quote:Op maandag 12 september 2011 21:51 schreef speedking het volgende:
hoe maak je ene link van een foto:(
jullie doen altijd al die shit om een foto te poste..quote:Op maandag 12 september 2011 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
tinypic.com uploaden plaatje kiezen
Yep wij zijn niet lui hoorquote:Op maandag 12 september 2011 21:52 schreef speedking het volgende:
[..]
jullie doen altijd al die shit om een foto te poste..
Metalen mannen in de treinquote:Op maandag 12 september 2011 21:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]![]()
Ik hou ook van andere muziek hoor
Ik kijk altijd in een spiegel. Ik ken mijzelf niet anders.quote:Op maandag 12 september 2011 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoeveel uren heb je voor de spiegel gestaan?
Gangrape met zetpillenquote:Op maandag 12 september 2011 21:50 schreef coban het volgende:
[..]
ALLLEMAAL ZETPILLEN INVOEREN BIJ SPOUWER HUPHUP PAK JULLIE ZETPIL.
Ik ben een spiegelquote:Op maandag 12 september 2011 21:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kijk altijd in een spiegel. Ik ken mijzelf niet anders.
Jij mag ze wel allemaal inbrengen aangezien je zo opgewonden bentquote:Op maandag 12 september 2011 21:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
* Newbie114 pakt de zetpil en houdt m in de aanslag
Nee.quote:Op maandag 12 september 2011 21:52 schreef aight1 het volgende:
[..]
Metalen mannen in de trein
voldoe je aan deze omschrijving?
Ik maak altijd een gesprek met mezelf..quote:Op maandag 12 september 2011 21:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kijk altijd in een spiegel. Ik ken mijzelf niet anders.
ausamma'tjequote:Op maandag 12 september 2011 21:54 schreef Plastic_zak het volgende:
coban en mk zijn mijn favoriete moslims
quote:Op maandag 12 september 2011 21:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben niet pervers. Ik praat normaal, jij draait het om in vieze dingen. Ik lijk alleen maar zo omdat jullie niet verwachten dat islamitische meisjes kunnen praten.quote:Op maandag 12 september 2011 21:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gangrape met zetpillen. Ik moet wel zeggen coban, voor een islamistisch meisje, ben je nog behoorlijk pervers
![]()
users, niet moslims aubquote:Op maandag 12 september 2011 21:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Omg 1!1 ik snap hem 1!1! Ik kijk altijd naar jouquote:
تؤخر العظامquote:Op maandag 12 september 2011 21:54 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 21:55 schreef coban het volgende:
[..]
Omg 1!1 ik snap hem 1!1! Ik kijk altijd naar jou:@:@@:@:
Ik ken meer dan genoeg islamitische meisjes hoor. En die heb ik nog nooit zulke dingen horen roepen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben niet pervers. Ik praat normaal, jij draait het om in vieze dingen. Ik lijk alleen maar zo omdat jullie niet verwachten dat islamitische meisjes kunnen praten.
Zo van:quote:Op maandag 12 september 2011 21:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik maak altijd een gesprek met mezelf..
quote:Op maandag 12 september 2011 21:56 schreef coban het volgende:
[..]
Zo van:
- heysexy, where you going today? Welke chickies ga ik vandaag hosselen? Oh yeah i look so good oh fuckkk yeah.
Ik ook
How YOU doin'?quote:Op maandag 12 september 2011 21:56 schreef coban het volgende:
[..]
Zo van:
- heysexy, where you going today? Welke chickies ga ik vandaag hosselen? Oh yeah i look so good oh fuckkk yeah.
Ik ook
Zoals ik zei: jij maakt het viesquote:Op maandag 12 september 2011 21:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ken meer dan genoeg islamitische meisjes hoor. En die heb ik nog nooit zulke dingen horen roepen.
favoriete moslim users danquote:Op maandag 12 september 2011 21:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik vind moslims zo buitengesloten klinken..
quote:Op maandag 12 september 2011 21:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wie eet ook weleens speculaas op de boterham.
Lekkaaaaahquote:Op maandag 12 september 2011 21:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Yep komt bekend voor..quote:Op maandag 12 september 2011 21:56 schreef coban het volgende:
[..]
Zo van:
Ik ook
Dat is tering baasquote:Op maandag 12 september 2011 21:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omdat hij niet bestaat.quote:Op maandag 12 september 2011 21:58 schreef speedking het volgende:
[..]
waarom zit bin laden niet op
FOK! dan was hij mijn favo
Ik ben speculaas verslaafd maar dit is wel een gekke combiquote:Op maandag 12 september 2011 21:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 21:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Yep komt bekend voor..
als niemand mij complimenteert doe ik hetzelf wel
soms bel ik beneden met de huistelefoon naar mijn mobiel en ren ik snel naar boven en dan hoor ik me mobiel afgaan en dan ben ik helemaal blij van OMG OMG me telefoon ringt en dan blijf ik gewoon zitten tot het over is
speculoosquote:Op maandag 12 september 2011 21:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
XDXDXDXDx xdddquote:Op maandag 12 september 2011 22:00 schreef speedking het volgende:
[..]
vriend k trainde een maandje met hem
no swa dit is the real dealquote:Op maandag 12 september 2011 22:00 schreef coban het volgende:
Jullie lopen achternu bestaat er speculoos.
Gast, wtf. Serieus.quote:Op maandag 12 september 2011 21:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Yep komt bekend voor..
als niemand mij complimenteert doe ik hetzelf wel
soms bel ik beneden met de huistelefoon naar mijn mobiel en ren ik snel naar boven en dan hoor ik me mobiel afgaan en dan ben ik helemaal blij van OMG OMG me telefoon ringt en dan blijf ik gewoon zitten tot het over is
wat werk je voor werkquote:Op maandag 12 september 2011 22:02 schreef Dientje12 het volgende:
En ik ga maar werken![]()
Lach me maar extra uit in me uitlach topic daar is die voor..
Doei menschen![]()
Aight droomt niet over naakte mannenquote:Op maandag 12 september 2011 22:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet teveel naakte mannen dromen
Slaaekker!quote:Op maandag 12 september 2011 22:02 schreef Dientje12 het volgende:
En ik ga maar werken![]()
Lach me maar extra uit in me uitlach topic daar is die voor..
Doei menschen![]()
ben nog bezig multitasking enzulksquote:Op maandag 12 september 2011 22:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
MK is het nog gelukt met je hw?
wat voor huiswerk heb je?quote:Op maandag 12 september 2011 22:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ben nog bezig multitasking enzulks
Vrachtwagenchauffeurs zijn bazen. Heerlijk nuchtere mensen zijn dat.quote:Op maandag 12 september 2011 22:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Lees die topic danggg
achja vrachtwaggi
Theorieën van idioten gelovenquote:Op maandag 12 september 2011 22:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Een sprookjesfiguur baas vinden
quote:Op maandag 12 september 2011 22:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Samenvatten. Want jwz ben goede leerling
hoe oud ben je wil ff weten of k wel met je moet pratenquote:Op maandag 12 september 2011 22:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Een sprookjesfiguur baas vinden
rip je pcquote:Op maandag 12 september 2011 22:08 schreef Spouwerranger het volgende:
Tot zo maar weer. PC flipt em weer eens uit. Kutding.
17.quote:Op maandag 12 september 2011 22:08 schreef speedking het volgende:
[..]
hoe oud ben je wil ff weten of k wel met je moet praten
lurkertjequote:Op maandag 12 september 2011 22:11 schreef Omdatappel het volgende:
Gawd, ik zie net pas dat ik in de sig van Kakpizza sta.
Dat klopt welquote:Op maandag 12 september 2011 22:14 schreef speedking het volgende:
[..]
oh oke redelijk, maar geloof me hij bestaat en is niet dood ik weet t
Ik moet binnenkort weer eens de heleboel opschonen en windows opnieuw installeren enzo, maar ik heb de tijd er niet voorquote:
JA HIJ IS COOLER, k ken hemquote:Op maandag 12 september 2011 22:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat klopt welOsama bestaat wel (en leeft dus nog) maar hij is niet zoals wij hem kennen
De tijd dat je hier op UDOWU zit kun je ook prima daaraan bestedenquote:Op maandag 12 september 2011 22:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort weer eens de heleboel opschonen en windows opnieuw installeren enzo, maar ik heb de tijd er niet voor
Had de verkeerde toetsenbord instellingenquote:Op maandag 12 september 2011 22:15 schreef Dalando het volgende:
p_z kap met die kutsmilie, ik heb je vanmiddag ook al gewaarschuwd.
Tja, prioriteiten stellen he. Maar UDOWU vind ik iets leuker dan dat.quote:Op maandag 12 september 2011 22:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
De tijd dat je hier op UDOWU zit kun je ook prima daaraan besteden
bashquote:Op maandag 12 september 2011 22:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
De tijd dat je hier op UDOWU zit kun je ook prima daaraan besteden
Ik piemol stofzuigerquote:
Ik ook.quote:Op maandag 12 september 2011 22:14 schreef coban het volgende:
Ik heb heel erg hoofdpijn man wat is dit.
Ja het is ook allemaal jouw schuld. Jij hebt me aangestoken.quote:
Hoe heb ik je dan aangestoken?quote:Op maandag 12 september 2011 22:19 schreef coban het volgende:
[..]
Ja het is ook allemaal jouw schuld. Jij hebt me aangestoken.
Hè?quote:Op maandag 12 september 2011 22:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom ga je niet out van ghb?
Al gedaan.quote:
Wil ik het weten?quote:Op maandag 12 september 2011 22:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet iets, maar dat vind jij niet zo tof
Sure, welk vak?quote:
Welke magische krachten heb ik dan?quote:Op maandag 12 september 2011 22:22 schreef coban het volgende:
[..]
Weet ik niet jij hebt van die magische krachten.
Ja. Of wortels.quote:Op maandag 12 september 2011 22:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
MENSEN, ROOTS BETEKENT TOCH JE AFKOMST?
Roots is roet.quote:Op maandag 12 september 2011 22:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoax, ik drink nooit 's avonds.quote:Op maandag 12 september 2011 22:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Elke avond gooi ik ghb in je drinken maar het werkt niet
Ja, je achtergrond, afkomst enzoquote:Op maandag 12 september 2011 22:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Godverdomme wat slecht, ja, dat ken ik nog wel ja!quote:Op maandag 12 september 2011 22:22 schreef Spouwerranger het volgende:
Wie kent dit nummer nog nog nog
JAHOOR.quote:Op maandag 12 september 2011 22:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Onder anderequote:Op maandag 12 september 2011 22:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heeft het met geslachtsdelen te maken?
Mensen die uitgedroogd wakker wordenquote:Op maandag 12 september 2011 22:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoax, ik drink nooit 's avonds.
Leuk geprobeerd.
Marokkaans.quote:Op maandag 12 september 2011 22:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
DUS ZIJN MIJN ROOTS NOU LIMBURGS OF MAROKKAANS?
Daar is een SC toch een beetje voor ?quote:Op maandag 12 september 2011 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Teveel bagger
Hou eens op wil je?
Verschrompelde appels, lekker.quote:Op maandag 12 september 2011 22:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen die uitgedroogd wakker worden
Van die speciale je weet wel.quote:Op maandag 12 september 2011 22:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Welke magische krachten heb ik dan?
quote:Op maandag 12 september 2011 22:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daar is een SC toch een beetje voor ?
In andere topics post ik wel kwaliteit
Niet echt hoor, een SC is niet om te baggeren. Bij deze de serieuze mededeling van LompeHork.quote:Op maandag 12 september 2011 22:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daar is een SC toch een beetje voor ?
In andere topics post ik wel kwaliteit
appels uit de ovenquote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Verschrompelde appels, lekker.
Het spijt me. Vergeef je me ?quote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet echt hoor, een SC is niet om te baggeren. Bij deze de serieuze mededeling van LompeHork.
Eens met klacht.quote:Op maandag 12 september 2011 22:27 schreef speedking het volgende:
FOK!ers moet ik deze boy nu aanpakken of niet?
hahahaa
-hoe is jou klas
op de marrokanen en turken na (iknow klinkt heel rasictisch maar echt waar in deze klas zijn ze allemaal aso) best wel chill eigenlijk (naja dina is ook wel aardig dus voor haar een uitzondering)
-
-heel rasictisch ja:')
ach zo ben ik
-geen probleem mee,
hahaha fijnzo
-morgen hea
jokes hea
ik scheet in me broek
weet ik
wat doen ze dan?
22:22
arrogante opmerkingen tegenover de leraar en andere leerlingen ze voelen zich hoog enzo
oke
quote:Op maandag 12 september 2011 22:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee hoor.MK staat hoger in de baggeruserlijst dan mij
Dan mijquote:Op maandag 12 september 2011 22:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
FEIV SECHS AUWE BESquote:Op maandag 12 september 2011 22:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
ZWEI POLIZEI, DREI VIER BRIGADIER
Dan mij.quote:Op maandag 12 september 2011 22:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Van mijn vaders kant he. De andere kant weet ik niet eens. Ik weet wel dat de familie van mijn oma allemaal kamp isquote:
Ik heb 7 proxy's, ruilen?quote:Op maandag 12 september 2011 22:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
IK WEET ZEKER EEN IEMAND HEEFT PROXY GEHOSSELD EN 19X OP MIJ GESTEMD
Komt met de tijd. Net zoals Harry Potter. Alleen een gestoord wijf en een roodharig jochie zoeken.quote:Op maandag 12 september 2011 22:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil het wel weten, ik ken de krachten zelf nog niet eens.
je caps.quote:Op maandag 12 september 2011 22:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
IK WEET ZEKER EEN IEMAND HEEFT PROXY GEHOSSELD EN 19X OP MIJ GESTEMD
Alleen nog een roodharig jochie dus.quote:Op maandag 12 september 2011 22:29 schreef coban het volgende:
[..]
Komt met de tijd. Net zoals Harry Potter. Alleen een gestoord wijf en een roodharig jochie zoeken.
Duitsers praten grappig.quote:Op maandag 12 september 2011 22:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Van mijn vaders kant he. De andere kant weet ik niet eens. Ik weet wel dat de familie van mijn oma allemaal kamp is
Gestoord wijf al gevonden?quote:Op maandag 12 september 2011 22:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alleen nog een roodharig jochie dus.
Persoonlijk vind ik Duits een mooiere taal dan Nederlands of Engels, maarja kwestie van smaakquote:
frans mooi spaans baas arabisch bazigstquote:Op maandag 12 september 2011 22:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Duits een mooiere taal dan Nederlands of Engels, maarja kwestie van smaak
Frans een mooie taal noemenquote:Op maandag 12 september 2011 22:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
frans mooi spaans baas arabisch bazigst
Frans is ook een bazentaal, alleen daar snap ik geen zak van.quote:Op maandag 12 september 2011 22:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
frans mooi spaans baas arabisch bazigst
Kom je dan voor mij zorgen?quote:Op maandag 12 september 2011 22:31 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik ben hagrid. Hij heeft snor en baard. Ik ook.
jmmr.quote:Op maandag 12 september 2011 22:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Frans is ook een bazentaal, alleen daar snap ik geen zak van.
Dan ben ik dumbledore. Ik heb al een puntmuts en witte lange baard.quote:Op maandag 12 september 2011 22:31 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik ben hagrid. Hij heeft snor en baard. Ik ook.
quote:Op maandag 12 september 2011 22:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jmmr.
Spaans is pas sexy
hola hola senor como estassssssssss
Ohquote:Op maandag 12 september 2011 22:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Duits een mooiere taal dan Nederlands of Engels, maarja kwestie van smaak
Later man!quote:Op maandag 12 september 2011 22:32 schreef speedking het volgende:
ey ik zei doei niemand zegt wat mijn status op FOK! is niks waard
VERLOEDERING VD SPAANSE TAALquote:
Ik zei niks maar ik dacht wel zo van doeiquote:Op maandag 12 september 2011 22:32 schreef speedking het volgende:
ey ik zei doei niemand zegt wat mijn status op FOK! is niks waard
ik heb spaans gehad maar mijn lerares had het niet zo op mijquote:Op maandag 12 september 2011 22:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jmmr.
Spaans is pas sexy
hola hola senor como estassssssssss
quote:Op maandag 12 september 2011 22:33 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zei niks maar ik dacht wel zo van doei
pics vragen.quote:Op maandag 12 september 2011 22:32 schreef Dimens het volgende:
Ik kreeg kusje via pm, wat moet ik doen?
Verrijking. Haters gaan haten.quote:Op maandag 12 september 2011 22:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
VERLOEDERING VD SPAANSE TAAL
jammer joh anders viel ik gelijk voor jequote:Op maandag 12 september 2011 22:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik heb spaans gehad maar mijn lerares had het niet zo op mij
nu moet ik elke keer aan haar denken als iemand het over spaans heeft
Ik las dumblewhorequote:Op maandag 12 september 2011 22:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan ben ik dumbledore. Ik heb al een puntmuts en witte lange baard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |