mij te lang vrees ik. kan ook voor 100 euro een 6770 erin hangen, maar dat doet ook weinig meer...quote:Op woensdag 14 september 2011 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ploeter iig nog door totdat de 7000 serie van AMD uitkomt, al gaat dat wat langer duren dan ik eerst dacht.
Dat verschil met DDR3 merk je echt niet hoor, en met je Q9550 zit je ook nog wel even goed. Is het geld niet waard om te upgradenquote:Op woensdag 14 september 2011 18:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik twijfel Ik kan nu voor een GTX560Ti gaan of met een GTX570 weer een tijdje meedraaien.
Verder zit ik met een Q9550, genoeg HD en nu 4GB DDR2 geheugen, daar zou ik wel graag 8GB DDR3 van maken maar dat kan niet met dit mobo.
[..]
Ik zou die ipad zelf kopen en mijn werk voor de PC laten betalen, iPad is ideaal voor op de bank tijdens TV kijken met vriendin enzo, een laptop zou ik alleen doen als ik onderweg veel bezig ben.
Nee idd, dat verschil merk je met gamen ook nietquote:
Ik zou er twee van kopen.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:44 schreef Athlon64x het volgende:
1440x900 resolutie ofzoiets
ik heb 5770
6990 is wel goed toch?
Ik heb helemaal geen pc nodig voor mijn werkquote:Op woensdag 14 september 2011 18:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zou die ipad zelf kopen en mijn werk voor de PC laten betalen, iPad is ideaal voor op de bank tijdens TV kijken met vriendin enzo, een laptop zou ik alleen doen als ik onderweg veel bezig ben.
Nou ja, begin 2012 zal het er toch wel zijn, ik heb gewoon geen zin om nu nog 200+ euro voor een kaart neer te leggen als de nieuwe generatie kaarten nog geen half jaar ver weg is. Het is ook een echte vernieuwing deze keer, niet zoals van de 5000 naar de 6000 serie.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
mij te lang vrees ik. kan ook voor 100 euro een 6770 erin hangen, maar dat doet ook weinig meer...
dat dusquote:
gezeik met mappen? lijkt me niet meer dan logisch dat een digitaal distributieplatform een aparte manier van map keuzes heeft..quote:Op woensdag 14 september 2011 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat mensen er zo fantastisch aan vinden. Zie bijvoorbeeld het gezeik met mappen hierboven. Dat is echt niet wat ik in 2011 van een digitaal distributieplatform verwacht. Buiten hun aanbiedingen zijn ze ook nog eens stervensduur ook
Dat het nóg kutter kan dan Steam geloof ik gelijk, ze doen echter een vrij aardige poging. Dat ik anno 2011 persé die spellen moet installeren in de Steammap is gewoon debiel.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:00 schreef mschol het volgende:
[..]
gezeik met mappen? lijkt me niet meer dan logisch dat een digitaal distributieplatform een aparte manier van map keuzes heeft..
ooit EADM/Origin meegemaakt?
dat is pas een ramp: eerst download je 5 GB aan installatie DVD om vervolgens het spel nog te installeren a 7,5GB
ow en dit gaat niet voor elk spel op, sommige spellen installeert hij direct..
Nadeel van nieuwe kaarten is kinderziektes en introductieprijzenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, begin 2012 zal het er toch wel zijn, ik heb gewoon geen zin om nu nog 200+ euro voor een kaart neer te leggen als de nieuwe generatie kaarten nog geen half jaar ver weg is. Het is ook een echte vernieuwing deze keer, niet zoals van de 5000 naar de 6000 serie.
waarom debiel?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat het nóg kutter kan dan Steam geloof ik gelijk, ze doen echter een vrij aardige poging. Dat ik anno 2011 persé die spellen moet installeren in de Steammap is gewoon debiel.
Oh, overigens maakte ik het laatst mee dat de auto-updater van Steam besloot dat een nieuwe patch niet zomaar los geïnstalleerd kon worden maar dat daarvoor de hele game client opnieuw door de kabel moest worden getrokken. Véél beter systeem dan een patch installer van 100 megabyte natuurlijk
Omdat ik verschillende fysieke schijven en partities in mijn configuratie heb zitten. Hoe zou je het vinden als je elke game verplicht in je windows map moest installeren? Het is gewoon debiel....quote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom debiel?
steam heeft een bepaalde manier hoe die spellen in het programma geintegreerd zijn, daar wil je dus ook, om zo min mogelijk problemen erbij te creeeren, zorgen voor een uniforme structuur
Nee, Witcher 2. Maar blijkbaar dus schering en inslag bij Steamquote:je bedoelt de Deus Ex bug?
ja dat was een bug en zou inmiddels gefixt moeten zijn
Voor de kinderziektes heb je de driverupdates. Wat prijzen betreft: ik betaal liever straks 350 eu voor een 7970 dan nu 300 voor een 6970.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nadeel van nieuwe kaarten is kinderziektes en introductieprijzen
I know. Ik knal er toch voor de overbrugging een nieuwe in denk ik.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor de kinderziektes heb je de driverupdates. Wat prijzen betreft: ik betaal liever straks 350 eu voor een 7970 dan nu 300 voor een 6970.
Voordeel van nieuwe kaarten: Meer performance en zoals het er nu naar uitziet ook lager stroomverbruik
Dan nog moeten alle spellen in dezelfde steammap staan. En het is sowieso omslachtig. Het is toch te gek voor woorden dat illegaal downloaden gebruiksvriendelijker is dan een zogenaamd modern distributieplatform?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Bovendien: alles weghalen behalve de map zelf en je kunt heel die map zo op een andere schijf zetten. Steam.exe draaien en hij doet het weer
Illegaal downloaden is nog veel meer handelingen anders? Over omslachtig gesproken.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan nog moeten alle spellen in dezelfde steammap staan. En het is sowieso omslachtig. Het is toch te gek voor woorden dat illegaal downloaden gebruiksvriendelijker is dan een zogenaamd modern distributieplatform?
Ze moeten ook niet nog een keer 3 maanden vertraagd worden want dan houd ik het ook niet meer schat ikquote:Op woensdag 14 september 2011 20:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
I know. Ik knal er toch voor de overbrugging een nieuwe in denk ik.
Daar reken ik dus stiekem wel op. Dat je een release in december of januari hebt (dit was altijd september?) en dan tegen maart is het ding werkelijk verkrijgbaar. Ik haal nu een kaartje van krap 200 denk ik, en dan mag het hele systeem gewoon nog een jaartje doorwerkenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze moeten ook niet nog een keer 3 maanden vertraagd worden want dan houd ik het ook niet meer schat ik
Het is vaak sneller binnen dan via Steam, ik bepaal waar het komt te staan, ik hoef dat vertragende steam gebeuren niet steeds op te laten starten, voor patches hoef ik niet de hele client opnieuw te downloaden etc etc.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Illegaal downloaden is nog veel meer handelingen anders? Over omslachtig gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |