mooi is anders idd..quote:Op woensdag 14 september 2011 12:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Werktniet.
[ afbeelding ]
Jesus wat een lillik ding.
[..]
Ik had al eerder aangegeven dat ik kijk als ik het blind niet kan vinden, maar voor info en dergelijke heb ik gewoon een beeldscherm. Als ik op tijd weg moet heb ik een telefoon met een wekker. Al het andere kan wachten.
mwoah, de meeste 15-jarigen hebben geen 150 euro over voor een keyboard. Dat Roccat stuff is allemaal aardig overpriced.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Right back at ya: vorig topic.
Wat ik insinueer met dat laatste? Dat het op vijftienjarigen is gemarket. En dat dat werkt.
aardig, maar voor mij net eff teveel functie toetsen denk ikquote:Op woensdag 14 september 2011 12:40 schreef Bart het volgende:
Dat Roccat tobo vind ik ook wel lelijk hoor.
Nog even een plaatje van de mooie G510 die vandaag bij mij bezorgd wordt als ik niet thuis ben.
[ afbeelding ]
Een scherm ofzo kan handig zijn maar tbh lijkt me dit meer iets gericht op 15-jarigen.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:40 schreef Bart het volgende:
Dat Roccat tobo vind ik ook wel lelijk hoor.
Nog even een plaatje van de mooie G510 die vandaag bij mij bezorgd wordt als ik niet thuis ben.
[ afbeelding ]
Je krijgt er een polssteun bij.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
aardig, maar voor mij net eff teveel functie toetsen denk ik. daarnaast hou ik van een goeie polssteun, dat heeftie niet
Het lijkt mij gericht op gamers die net wat extra's willen. Dat kunnen 15-jarigen zijn ja, maar ook 40-jarigenquote:Op woensdag 14 september 2011 12:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Een scherm ofzo kan handig zijn maar tbh lijkt me dit meer iets gericht op 15-jarigen.![]()
Wat Auti zegt, polssteun krijg je meegeleverdquote:Op woensdag 14 september 2011 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
aardig, maar voor mij net eff teveel functie toetsen denk ik. daarnaast hou ik van een goeie polssteun, dat heeftie niet
truequote:Op woensdag 14 september 2011 12:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat Auti zegt, polssteun krijg je meegeleverd. Functietoetsen zal ik zelf ook niet bijster veel gebruiken denk ik, die heb ik al op de G13 zitten. Maar ze zitten me ook niet in de weg, en als ik ze wil gebruiken dan kan ik het wel doen
.
Welnee, want ik ben ook geen diehard gamer. Ik vind het schermpje relaxt, en de extra toetsen en thumbstick zijn gewoon ideaalquote:Op woensdag 14 september 2011 12:52 schreef mschol het volgende:
[..]
true
G13, dat is volgens mij alleen handig voor de diehard gamers?
quote:Op woensdag 14 september 2011 13:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Hoe ziet dat ding eruit MET polssteun?
quote:Op woensdag 14 september 2011 13:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Hoe ziet dat ding eruit MET polssteun?
quote:Op woensdag 14 september 2011 13:46 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Ftw
Wat was je vraag?
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Momenteel hinken:
2x 6950 in XF, 1x 6970 of 1x GTX570 nemen. Die laatste heeft wel een interessante prijs/kwaliteitverhouding op het moment.
Ik zit nog met een oud mobo met slechts 1 PCI-E poort geloof ik, maar ik heb ook nog 8GB geheugen liggen wat op de volgende plank mag.
Je kan het licht zelfs helemaal uit zetten als je dat wil. Ik ben iig best happy met het schermpje, RSS-reader staat meestal aan, klok is handig als je fullscreen aan het gamen bent, diverse games hebben hun eigen app voor het schermpje, Ventrillo heeft zijn eigen app ervoor en als je echt hardcore bent kan je ook nog zelf apps voor het ding gaan schrijven.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Het lijkt mij gericht op gamers die net wat extra's willen. Dat kunnen 15-jarigen zijn ja, maar ook 40-jarigen. Het design is niet zo opzichtig en patserig als die Roccat, ik vind het er zelf gewoon strak uitzien. De toetsenbordverlichting kan je elke kleur geven die je wil, dus als je van opzichtig houdt dan maak je het rood ofzo, ik hou het zelf gewoon bij wit denk ik
.
Mediaknoppenquote:Op woensdag 14 september 2011 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan het licht zelfs helemaal uit zetten als je dat wil. Ik ben iig best happy met het schermpje, RSS-reader staat meestal aan, klok is handig als je fullscreen aan het gamen bent, diverse games hebben hun eigen app voor het schermpje, Ventrillo heeft zijn eigen app ervoor en als je echt hardcore bent kan je ook nog zelf apps voor het ding gaan schrijven.
In het begin vond ik het ook meer een gimmick maar gebruik het meer dan ik dacht.
Overigens is de functie die ik het meeste gebruik de ingebouwde volumeregelaar. Ironisch genoeg dacht ik toen ik hem kocht "wat heb ik dáár nou aan, die ga ik echt nooit gebruiken!".
Wat verder handig is: mute-knop, schakelaar om windowstoetsen uit te schakelen zodat je nooit per ongeluk uit je game schiet.
Scrollbar is voor het Windows-geluidsvolumequote:Op woensdag 14 september 2011 13:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat handig, een detachable schermpje! *uit het raam werpt*
Is dat ding rechtsboven nu serieus een scroll-bar?
[..]
[..]
Die gebruik ik dan weer nooit, behalve de volumescroller dus.quote:
Koptelefoon gaat hier aan een losse versterker over een tijdje, maar wellicht...quote:Op woensdag 14 september 2011 14:00 schreef Bart het volgende:
En de G510 heeft dus ook nog aansluitingen voor headphone en microphone zodat je je headset op je toetsenbord kan aansluiten, en voor beide zit ook nog een aparte muteknop op het toetsenbord. Handig om ff snel geluid uit te zetten, of om te voorkomen dat iedereen kan meegenieten als je vrouw roept dat ze ongesteld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |