De meeste mensen maken zichzelf er geen zorgen over waar hun games worden geïnstalleerd. Die hebben het niet eens door.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan nog moeten alle spellen in dezelfde steammap staan. En het is sowieso omslachtig. Het is toch te gek voor woorden dat illegaal downloaden gebruiksvriendelijker is dan een zogenaamd modern distributieplatform?
Welkom in 2010.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is vaak sneller binnen dan via Steam, ik bepaal waar het komt te staan, ik hoef dat vertragende steam gebeuren niet steeds op te laten starten, voor patches hoef ik niet de hele client opnieuw te downloaden etc etc.
Ik ben niet de meeste mensen dan. Hoe dan ook, ik heb nu wel voldoende beargumenteerd waarom ik Steam ontzettend ruk vind, als iemand anders die punten geen probleem vindt is dat ieders goed recht.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:26 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
De meeste mensen maken zichzelf er geen zorgen over waar hun games worden geïnstalleerd. Die hebben het niet eens door.
Origin is van EA toch? Dat moet bijna ook wel een ramp worden danquote:Op woensdag 14 september 2011 20:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Welkom in 2010.
Wat ik wel irritant vind is dat Steam nu directe concurrentie gaat krijgen van Origin, ik zit er niet op te wachten om 3 clients voor 3 uitgevers te draaien.
Jup, alleen dankzij de steam patstelling kunnen we er voor BF3 niet omheen.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Origin is van EA toch? Dat moet bijna ook wel een ramp worden dan.
Retail ftw!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jup, alleen dankzij de steam patstelling kunnen we er voor BF3 niet omheen.
Faalhaas, die loopt dus ook via Originquote:
Dan maar illegaalquote:Op woensdag 14 september 2011 20:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Faalhaas, die loopt dus ook via Origin
ik kan steam op 1 plek installeren en hoef daarna hooguit alleen steam eroverheen teinstalleren (steam.exe draaien werkt kennelijk ook) om bij een paar honderd games te kunnen..quote:Op woensdag 14 september 2011 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan nog moeten alle spellen in dezelfde steammap staan. En het is sowieso omslachtig. Het is toch te gek voor woorden dat illegaal downloaden gebruiksvriendelijker is dan een zogenaamd modern distributieplatform?
sneller? steam trekt gewoon de verbinding vol.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is vaak sneller binnen dan via Steam, ik bepaal waar het komt te staan, ik hoef dat vertragende steam gebeuren niet steeds op te laten starten, voor patches hoef ik niet de hele client opnieuw te downloaden etc etc.
Ook weer zoiets, daar kan je toch niet mee aankomen in 2011?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Wel een nadeel dat je bij steam niet kunt bepalen wat hij maximaal vol mag trekken overigens. Kun je meteen niet meer fatsoenlijk surfen
Van mij wel, ik was er eigenlijk al wel klaar mee maar jullie blijven maar door ijlenquote:Mag het nu weer over hardware gaan?
Yup. Voor multiplayer ben ik toch te traag en te lui. Ik kan dat fanatisme echt niet opbrengenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:20 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
BF3 illegaal? Ga je voor de brute singleplayer-campaign?
Precies de reden dat ik nooit zo veel doe met dat soort titels en ze meestal ook niet koop. Wordt sowieso eerst uitproberen, mocht de singleplayer echt waanzinnig goed zijn dan ga ik pas over tot aanschaf.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:23 schreef Skull-splitter het volgende:
SP wordt hier ook gespeeld hoor, maar MP is toch wel de ziel van die titel
Deze reeks is in eerste instantie ontstaan om te bespreken wat voor hardware je nodig zou hebben voor BF3quote:Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef Captainp00face het volgende:
Hardware topic gaat over BF3, BF3 topic gaat over Hardware..
Waar moeten ze op modden dan.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Wel fijn dat hier gewoon totaal niet gemod wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |