Ohjaquote:Op maandag 12 september 2011 20:27 schreef Flippiee het volgende: [..] Twee keer bijna dood, straks is 3x scheepsrecht
![]()
niks kan jou vervangenquote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef coban het volgende:
[..]
Ohjanajaa er komt vast wel ooit een ander turks meisje hier die mij dan vervangt.
oeiquote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef Dientje12 het volgende:
@aight1
Omdat ik net klaar ben met werken en over anderhalf uur moet ik alweer werken
Wat nou als wij geen vervangster willenquote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef coban het volgende:
[..]
Ohjanajaa er komt vast wel ooit een ander turks meisje hier die mij dan vervangt.
Haten op verzorgingquote:
Wat voor een ding?quote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef FreezePop het volgende:
Iedereen uit deze SC nu. Bommelding.
Dan moet ik niet dood he. Goed oppassen op mij dusquote:Op maandag 12 september 2011 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat nou als wij geen vervangster willen
Gewoon zoals titanium zijn, dan ben je bulletproof.quote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef coban het volgende:
[..]
Dan moet ik niet dood he. Goed oppassen op mij dus
Aight als TS is cool.
Niet weten dat ik ijdel dit dat. Ik vind alleen de was doen niet echt de leukste bezigheid ever.quote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Haten op verzorging
Ik krijg op school les in de was doen, man.
een bommelding.quote:
Ga jij maar alvast, wij volgen wel.quote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef FreezePop het volgende:
Iedereen uit deze SC nu. Bommelding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |